Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar als HORS dat organisseert, zou het misschien wel logisch zijn als ze hun leden ook de mogelijkheid geven om te "oefenen" met springen toch...? tja, ik weet niet hoor.Joki schreef:Even nog een vraag Pluutje: als je het paard hierheen haalt ga je de stalling dan zelf betalen (puur uit nieuwsgierigheid)
goed gedaan! 
)
!
das toch al heel wat denk ik zo.
Maar ja misschien dan toch maar weer op zoek naar een bijrijdpaard (ik pleit tijdelijke geestestoornis door de hoofdpijn) en dan vragen of ik plies op springles mag met hem. Zolang ik sgw niet noem gaat het misschien wel goed. Op zich overleef ik het wel met dressuur maar het is mijn passie niet meer zo; ik moet er afleiding bij hebben.
niet lief 
muiszje schreef:marco de jong denk ik..
hey,, nu bedenk ik me opeens iets..
Marco de jong heeft een eigen stal, joki. Misschien kan je bij hem aankloppen (is in aalsmeer, redelijk te doen met OV) als stalruiter oid?
ik ken hem redelijk, (geeft ook les bij mij op stal, is een goede vriend van mn instructrice en intructeur) zal ik eens vragen? anders heb ik zn nummer voor je.
muiszje schreef:marco de jong denk ik..