Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maakt mij niet zo veel uit, pursuit of happyness vind ik ook goed en voor zondag 11 maart staat er niets in mijn agenda, alleen als mooi weer is gaan we waarschijnlijk mennen. Maar dat is waarschijnlijk 's ochtends, dus kan ik 's middags of 's avonds wel naar de bios. 

Horsefreak schreef:En mariet, heb zondag nog wat friezen buiten zien staan. We reden er langs met de kar, ik kon alleen zo gauw geen veulen ontdekken.
Je zal hem vast nog wel een keer zien staan 
En dan inderdaad even kijken waar we eten enzo. ik vind het prima.
)
Deed de rest maar een beetje na 

)

) de zadels af deden ging Leoni nog galloperen. Ging wel hard, maar toch ook wel goed. Mooi paard is het, echt!
Daar zat dat rare kind van een Lisa op... Wel een lief paard. 

En dat de Fries zo braaf is en dat Paco een les zonder weg te scheuren heeft gehaald 

) Dus Sas vast nog een kans 
Ik heb dus nog een week. (we willen eigenlijk aan Yvon vragen welke paarden het minst lopen en gewoon daar uit kiezen ofzo) 

(tadaa, als dat geen beginnerspaarden zijn
) 
Goed om te horen
Haha, Nounou dat wordt dus crossen in de wedstrijd met Tsjimme
Trouwens wel gemeen zeg dat jullie nu alweer zonder zadel rijden, wij hebben nog niet gedaan
Vind aad denk ook niet zo leuk (en ik ook niet
)

Alex lijkt me wel wat, twijfel nog een beetje hoor... (als ik op Alex zit verwacht Aad altijd dat je hem helemaal aan de teugel rijd en dat ie opeens perfect loopt, en dat lukt me echt niet
)
En anders moet aad het maar even voordoen. Ik wil dat ook wel zien 

Ik hou het op friezenmans (A)