Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mariet

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:08

Ohnee.. 1 probleempje.. Hij draait alleen in Trianon (geen idee waar dat is in Leiden) op maandag, dinsdag en woensdag. Dus we zullen een andere film moeten uitzoeken.. Suggesties? The persuit of happyness misschien?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:51

The Holiday en Blind hadden we een aantal pagina's geleden ook Knipoog maakt mij niet zo veel uit, pursuit of happyness vind ik ook goed en voor zondag 11 maart staat er niets in mijn agenda, alleen als mooi weer is gaan we waarschijnlijk mennen. Maar dat is waarschijnlijk 's ochtends, dus kan ik 's middags of 's avonds wel naar de bios.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:52

En mariet, heb zondag nog wat friezen buiten zien staan. We reden er langs met de kar, ik kon alleen zo gauw geen veulen ontdekken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:50

Die films vind ik ook allemaal goed Lachen
Nog even afwachten of Fenna kan...

Morgen kan ik 2 keer rijden Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:31

a.s zondag? uhm... 's avonds of 's ochtends?
Er staat voor de helft wat in mijn agenda maar ik wil niet weer spelbreker zijn Nagelbijten / Gniffelen

Guus kan misschien? Ik ga kijken op wie ik morgen zit Knipoog

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:03

Guus is ook leuk, dat vindt ik ook wel een stoer paard. De laatste 2 keer heb je per slot van rekening al op merries meegedaan.

Yet, we zijn nog steeds aan het wachten op foto's van de spruit (ik tenminste wel;-))

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 10:51

Horsefreak schreef:
En mariet, heb zondag nog wat friezen buiten zien staan. We reden er langs met de kar, ik kon alleen zo gauw geen veulen ontdekken.

Hij stond ook nog binnen met mams omdat het zo nat is buiten.. Ja Je zal hem vast nog wel een keer zien staan Haha!

Maarja, film maakt mij ook niet uit, laten we in ieder geval dan voor zondag 11 maart afspreken en dan de film van 7 uur ofzo? Kunnen we ook nog gezellig bij de mac eten ofzo! is dat goed?

@ Antoinetje: Foto's komen ook! Ik heb er al wel wat gemaakt in stal, maarja ik vind buitenfoto's leuker. Maarja anders zal ik iig die paar van op stal plaatsen! Zo snel mogelijk (maar ik zit nu op school!) Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:33

film van zeven uur zou kunnen Ja En dan inderdaad even kijken waar we eten enzo. ik vind het prima.
Vanmiddag naar de paarden Haha! Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:47

7 uur vind ik ook goed en eten ook (wat ben ik toch makkelijk Knipoog)
Vanochtend op mijn stage een keertje gereden. Zat op een bruine merrie genaamd Noeska. Paardje dat je wel redelijk moest drijven, vooral in het begin zat er weinig gang in. Later vloog ze af en toe wel vooruit dus dat vond ik in elk geval goed. Maar het was maar een les van 3 kwartier en dat leek dus echt zo om te zijn. En ze hebben daar ook zo'n microfoonding en ik verstond er echt geen woord van Verward Deed de rest maar een beetje na Nagelbijten / Gniffelen

Vanavond weer naar de vertrouwde paardjes Lachen

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:53

Nou nu wendy nog even afwachten, en dan doen we dat gewoon zondag (als zij het ook goed vind) Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:09

Okidoki Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:36

Sas, we misten je! Nouja, Iris en ik hebben een zielige Djollie even wat aandacht gegeven. (en drie plukken hooi Bloos )

Vandaag alweer zonder zadel gereden en alweer gegallopeerd. Aad begint het door te krijgen volgens mij, want voor mij is dit de derde les achter elkaar dat ik zonder zadel aan het galloperen ben. Ik vind het prima Knipoog
Op wie ik m'n wedstrijd doe weet ik nog steeds niet trouwens Nagelbijten / Gniffelen

Vandaag zat ik op Okkie en ze was beetje lui naar mijn idee. Niet echt voorwaarts, liep meer te slapen dan te lopen en ik moest er echt op weg helpen. We waren met zijn tienen en de fries en paco reden mee. Paco was heel braaf, beetje sloom en de fries is toch wel erg leuk. Leoni zat op hem. De eerste gallop deden we met zadel en toen moest Leoni blijven stappen. Terwijl Mirthe en (astrid?) moeder van (iris/fenna... oliebol Nagelbijten / Gniffelen ) de zadels af deden ging Leoni nog galloperen. Ging wel hard, maar toch ook wel goed. Mooi paard is het, echt!

Ondertussen waren onze zadels af. Eerst stukje draven, even stappen, halthouden en toen mochten we in gallop. Zelfs Iris op Bowie. Het ging eigenlijk wel goed. Oxana kwam eerst omhoog, en naar binnen, maar ik dreef haar voorwaarts door en opeens gallopeerde ze wel prettig. Eerst beetje ingehouden, maar het ging steeds fijner. Nee, lekker gereden. Bowie was ook best braaf en van de rest weet ik het niet helemaal.

Xandra liep trouwens ook weer mee Lachen Daar zat dat rare kind van een Lisa op... Wel een lief paard.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:53

Jaaa Fen sommige mensen moeten wel eens stage lopen Knipoog
Verdikkie heb ik het zonder zadel rijden weer gemist, dat vind ik altijd het leukste Lachen
Fijn dat het weer goed gaat met Xan Haha! En dat de Fries zo braaf is en dat Paco een les zonder weg te scheuren heeft gehaald Clown
Wie zat er op Djolly? En Koos?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:56

Jij was er niet, dus ze reden alletwee niet mee. Clown

Zonder zadel rijden, ik heb zomaar het idee dat we dat vaker gaan doen. Drie keer achter elkaar! (voor mij dan Nagelbijten / Gniffelen ) Dus Sas vast nog een kans Knipoog
Je kan je van af morgen pas opgeven voor de wedstrijd Nagelbijten / Gniffelen Ik heb dus nog een week. (we willen eigenlijk aan Yvon vragen welke paarden het minst lopen en gewoon daar uit kiezen ofzo)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:59

Dat zegt ze volgens mij niet altijd...heb ik ook al eens geprobeerd Knipoog
Maar even in mijn geheugen graven: paarden die niet vaak liepen: Kanjer natuurlijk, Fox, Jack, Guus, Alex, Prins valt meestal ook wel mee, en ik heb zo'n vermoeden dat Paco ook geen record gaat verbreken Knipoog

Ik ging nog steeds een wedstrijd zonder zadel doen Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:03

oja, jij op Fox en ik op Kanjer? Clown

Iris en ik willen eigenlijk op paarden waar we nooit op rijden... Wacht, ik op Alex en dan Iris op Xandra en jij op Omar Haha! (tadaa, als dat geen beginnerspaarden zijn Knipoog )

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:03

Aaah wat fijn dat het met Xandraatje weer goed gaat!! Haha! Goed om te horen Ja Haha, Nounou dat wordt dus crossen in de wedstrijd met Tsjimme Knipoog Trouwens wel gemeen zeg dat jullie nu alweer zonder zadel rijden, wij hebben nog niet gedaan

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:06

Mij krijg je echt niet op Omar, dat arme paard loopt al zo vaak Knipoog Vind aad denk ook niet zo leuk (en ik ook niet Tong uitsteken)
Maar jij op Alex en Iris op Xandra klinkt wel leuk Ja

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:07

En als Xandra nog niet mee mag doen: Iris op Alex en Fenna op Boy *LOL*

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:08

Nynke gaat denk ook wel erg vaak lopen tijdens deze wedstrijden.. die is ook enorm geliefd..

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:10

Nou inderdaad, ik hoor van bijna iedereen Nynke!
Ik vind jou (Mariëtte) eigenlijk wel wat voor Bowie!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:11

Ja inderdaad, vorige keer deed ze het ook niet slecht en toen liep ze maar drie keer. Nu zal het wel dringen worden voor Nynke.

boy wil ik niet, ik vind het zo'n prijzenpaardje Bloos Alex lijkt me wel wat, twijfel nog een beetje hoor... (als ik op Alex zit verwacht Aad altijd dat je hem helemaal aan de teugel rijd en dat ie opeens perfect loopt, en dat lukt me echt niet Knipoog )

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:16

Wel nee joh dat kan Alex niet eens Clown En anders moet aad het maar even voordoen. Ik wil dat ook wel zien *LOL*
Weet Iris ook geen paard?

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:17

@ Saskia: Bowie vind ik een leuke pony hoor, maar ik doe er niet me wedstrijd op Knipoog Ik hou het op friezenmans (A)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:17

Hahaha ik weet het, maar ik kan me jou gewoon niet zo voorstellen op Bowiekje Knipoog