Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ik ben bezig met mijn proviel![]()
Hoe vinden jullie het?
Dat ben ik in Spanje hij is te groot voor avater =(

Maar hij heeft vandaag weer een uurtje gelopen dus we zien het morgen wel
Astor schreef:Ik ben bezig met mijn proviel![]()
Hoe vinden jullie het?
je moet hem in die andere balk zetten.. Heb je dat al geprobeerd ? lexlover schreef:Astor schreef:Ik ben bezig met mijn proviel![]()
Hoe vinden jullie het?
Hij is waarsch. niet te grootje moet hem in die andere balk zetten.. Heb je dat al geprobeerd ?

& op het strand is het moeilijk om te doen het veert helemaal niet 

Je moet ze echt goed inlopen dus nu ook gewoon aan doen thuis dan gaan ze naar jou voet zitten en dan zullen ze denk ik morgen al iets lekkerder zitten. Maar ik weet niet of je ze morgen al kan gebruiken .
& foto's gemaakt
zal der zo wel een paard laten zien !
(ook van twingoo
) Maar wel met telefoon
Astor schreef:Nee dat heb ik nog niet geprobeerd
Ik zal het nu even proberen
@ Elja yep Arabier flickflack maar dat filmpje is al weer 2 jaar geleden ofzo& op het strand is het moeilijk om te doen het veert helemaal niet
@ Lisett hoe bedoel je met Ik vind het leuk.
Want nog leuker zou zijn, is als je de rest ook zo zet als het begint.
Dat vindt ik persoonlijk leuker ?
Gaaf Iris dat je leren laarzen hebt gekregenJe moet ze echt goed inlopen dus nu ook gewoon aan doen thuis dan gaan ze naar jou voet zitten en dan zullen ze denk ik morgen al iets lekkerder zitten. Maar ik weet niet of je ze morgen al kan gebruiken .

Je kan de verhoudingen nog verandere hea
lexlover schreef:Astor schreef:Nee dat heb ik nog niet geprobeerd
@ Elja yep Arabier flickflack maar dat filmpje is al weer 2 jaar geleden ofzo& op het strand is het moeilijk om te doen het veert helemaal niet
Dat vindt ik persoonlijk leuker ?
Gaaf Iris dat je leren laarzen hebt gekregenJe moet ze echt goed inlopen dus nu ook gewoon aan doen thuis dan gaan ze naar jou voet zitten en dan zullen ze denk ik morgen al iets lekkerder zitten. Maar ik weet niet of je ze morgen al kan gebruiken .
Jaa maar weetje wat het is.. Als ik ze in wil lopen.. Dan moet ik echt me paardrijbroek aan.. anders doet het zeer in me knieholtes :S
Misschien een ideetje
Astor schreef:Nee dat heb ik nog niet geprobeerd
Dat vindt ik persoonlijk leuker ?![]()
?