Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En hoe noem jij Wilco dan? "Door jouw schuld ben ik zo dik!!"
Maar sommige bermen waren nog een beetje soppig, dus dat heb ik maar niet gedaan. Werd nog wel opgeschrikt op het ruiterpad doordat daar ineens een man met 2 honden stond. Nous op de noodrem vanuit de galop! Heel handig zo'n speciaal ruiterpad. Moet ik eens met mn paard op het wandelpad gaan, dan gaan al die mensen klagen
Ik ga in de pauze weg, want ik moet nog gaan werken!
vanmorgen in 1 keer, perfect op tijd in Rotterdam! Je glooft t bijna niet, maar het is tog egt zo! (we wachten nog even af hoe t vanaaf gaat
)
je weet t nie! maar om te kletsen ben ik er ook hoor. In de pauze natuurlijk thuis en daarna zelf ook paardje hobbelen...
Toppie Thirz en mariekje, op naar de toppers! haha, leuk zo'n verrassing van Jarina! (hoeven we ook niet meer naar de C1000 in de derde les. Beetje jammer, lopen we al die toffe types mis
)
en dan nog boos zijn als je best wel vlak voor hun neus pas tot stilstand komt! *wees blij dat ik de rem nog op tijd terug kon vinden! 
)
(én als t geregend heeft is je zadel nog lekkr droog
ook nie onbelangrijk!)
Barbie1986 schreef:Hee Kim, ga je je zadel verkopen?
Ladylada schreef:ok dan kom ik zaterdag morgen even langs...
ehm ik denk dat ik om rond ehm even rekenen 4 uur ben. Dus ik weet niet hoe laat jij klaar bent?
Ik was om half 11 al weer klaar met de les + samenwerken, dus samenreizen was niet helemaal handig 
Gezellie!

zuipschuit Nel!
hihi, zal mn pluu maar weer meenemen zeker?
Ze hebben wel eens spannendere series gemaakt!
)
Waarom ben je dan dierenarts geworden?? Dus ik een andere dierenarts gebeld, en die was uiteraard al bezig met een spoedgevalletje. Daar sta je dan met je doodzieke knolletje. Ondertussen spoelde ik de beentjes van Nous af en zag direct wat er aan de hand was...
Ze heeft direct zware pijnstilling ingespoten gekregen en een grote dosis antibiotica. Dit om te voorkomen dat de ontsteking erger wordt. Tijdens het prikken draaide Nous haar ogen helemaal weg. Normaal zou ze op dr achterbenen hebben gestaan maar dat kon ze niet
.