De haflinger... Ofnee beter gezegd MAFlinger ik liep naar de bak.. en daar begon het hele feestje al, ik was de bak nog niet in of mevr stond al te stijgeren. Ik in de bak snel opstappen aansingelen! En hoppá ik dacht daar gaan we, ben benieuwd. Nou ik was nog geen half rondje weg! Of mevrouw schrok als een gek opzij! en begon als een malloot te bokken!
Nanda bleef zitten en gaat verder alsof er niks is gebeurd! zo is het 3 rondjes ogeveer gegaan met veel gedribbel gebok enz... Tot mevrouw schrok! en ze stond inene stil! en ging ff flink staan stijgeren !! Ik boos, paard achterwaats.. ik weer bozer.. paard weer omhoog ik omgetrokken en daar gingen we weer. Ging weer een 2 rondjes ofzo "goed" zonder al te rare fratsen! en inene midden in de bak.. mevrouw kijkt naar rechts.. Keert als een gek om naar lings, geeft een flinke galopshow weg, met natuurlijk veel rare bokkensprongen! Nanda op de nek van Nina.. Wilde me net terug in het zadel duwen. Toen besloot mevrouw net voor het hek een stop te maken, met een flinke draai naar links........... en toen ging nanda vol tegen het hek op! *GELUKKIG* had ik een body protector aan!! anders kreeg ik die stang in mijn borst/buik alleen me polsje is lekker blauw en dik! daar ving ik me mee op tegen de paal.......
Ik kon er niet meer op mijn pols wilde niet echt meewerken qua kracht! dus gelukkig kwam esther(vriendin van de paardjes) er net aan en die is gekke haflingers gewend dus die ging erop! bij haar heeft ze ook wat rare bokkies gemaakt en 2 keer gestijgerd! maar het ergste had ze er blijkbaar bij mij al uitgegooid! want Esther bleef zitten! ze heeft toen ook geen rare galopbokspringrace ingezet..
Hmm erg leuk stalgenootjes helpen