ja dat is het probleem, geen idee. vorig jaar heb ik een laptop gekregen, of nouja ze betaalden 200 en ik de rest. dus dat zal de max wel ongeveer zijn. fiets heb ik ook net nieuw. een tas is nog wel een idee misschien...
Leuk verslagje Sanne haha! Iets van een mooie ketting Sanne? Iets wat je blijft onthouden?
Ik ga vanavond naar Amersfoort, morgen overdag naar Amsterdam en 's avonds hier in Soest naar 'n feest. Oftewel dinsdag ben ik dood, want moet morgen 11 uur met de trein naar Amsterdam, en moet daarvoor ook nog langs 't paard gehe.
Hmm ik ben niet echt van de sieraden, heb ook geen gaatjes voor oorbellen ofzo. Ik draag altijd een kettinkje uit Marokko, als herinnering aan die vakantie daar. hmm..
hahah leuk claire! ik ga morgen met de shetten van de manege op de markt staan. Ik ben al om 8 uur daar, tot 4 ofzo
Ahh das lastig, ik heb ook nooit oorbellen, kettingen en armbanden om, tegenwoordig soms een horloge.
Haha ook leuk! Bij ons word er van de manege niks gedaan, paar jaar geleden hadden ze ringsteken en verder doen ze eigenlijk nooit zoveel, ze vieren zelf ook koninginnendag kom ze altijd tegen op de markt haha
Hahaha dat probeer ik ook elk jaar weer, maar m'n ouders zeggen nog steeds nee Al krijg ik dit jaar scooterrijbewijs van mama en scooter van papa. En ben heeeeel blij met lesley
Jaa bij mij heeft het ook 10 jaar geduurd he Clairtje dus je hebt nog even Scooterrijbewijs is ook kei duur geworden he ,ik had nog gewoon 2x €32,- en toen had ik hem en kon ik weg rijden
ik zou mn autorijbewijs ook krijgen (als ik niet zou roken), ik rook niet maar heb natuurlijk Ivy dus dat werd hem niet meer