Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 18:43

Ha die poesjes, geweldig. Je gaat ze nog missen Anita.

Heb weer een heerlijke lange buitenrit gemaakt met Blando. Hij is weer zo braaf, loopt hele stukken voorop en ook in de draf. We genieten echt met volle teugen van de buitenritjes. In de bak ben ik vaak de eerste 10 minuten bezig om alle bakkoubeters weg te jagen en dan is hij ook weer braaf en doet goed zijn oefeningetjes. Alleen buitenrijden is nog geen optie, hij durft nog niet eens het erf af alleen. De held!!!!!!!

Hoe is de verhuizing gegaan van Peepsje?

Jet, onze kinders hebben weer heerlijk los gestaan vanmiddag en heeft Zaar nog verteld dat ze gisteren zo verschrikkelijk debiel hebben gedaan in de longeerbak? Geen gezicht was het, Blando met 4 benen de lucht in. Storm en Blando die een wedstrijdje deden wie er voor mocht lopen met longeren. We hadden zelfs toeschouwers hahaha........

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-11 19:02

Lekker kaar dat t zo goed gaat... :)
Succes met peeps vanaaf

Nou aniet, ik ben dus vandaag terug geweest op de kliniek voor controle... Rechts voor is nagenoeg genezen, jeee haha.. Libks voor is wel verbeterd, maar wel onder verwachting... Btje jammer.... Maar mag wel verder gaan met opbouwen, nu 40min. En omdat ze zo gek wordt in der hoofd mag ik er ook op om te kijken of ze daar wat rustiger van word... Als alles goed blijft gaan mag ik over 3weken 3x 2min. Draven en dan over 6weken terug... Dus als iemand zich ge1oepen voelt; ben ik in voor een stapritje hihi

horsiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:39

hahaah die blando en storm, gekke paardjes . Lekker fris :P
En wat heerlijk dat blando nu zo fijn te rijden is buiten.

verhuizing is goed gegaan.
Ze gaat altijd moeilijk de trailer op, ivm val vroeger van laadklep.
Wonder boven wonder stond ze er binnn 20 minuten op , knap paard!
Peeps stond alleen de eerste paar meters onrustig daarna heeft ze netjes stil gestaan, ze kwam droog de trailer af(normaal zeik nat haha)
Ze staan in de wenbox en er was een fries die gelijk alle paarden bij de box wegjoeg haha die dacht, mijn merrie.
Peeps was lekker kuil aan het eten.
Woensdag ochtend wordt ze losgelaten in de groep.
Wij zijn er dan rond 5e en gaan er dan het voerstation leren kennen.

Fijn dat het in iedergeval wel vooruit is gegaan met lay :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 20:43

fijn dat het goed ging met de verhuizing,

Kaar kom je wel een keer ophalen met tank voor een ritje :D,

Kay lukte deze week niet helaas om bij je langs te komen om te stappen met ar in het ziekenhuis enzo, maar zie je morgen dus dan kunnen we misschien gelijk afspreken.

Nou ik dacht net dat ik een stukje van mijn sheets miste maar ligt niet aan mij maar aan de oude inleiding die op de sheets stond (van vorig jaar ofzo, net als een gek aant zoeke, maar heb gelukkig alles geleerd hihi) nu maar hopen dat het genoeg is had niet zoveel tijd deze week, en krijg het maar niet voor elkaar om al weken van te voren te beginnen erg he :D

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 23:17

ben ik ook weer
vandaag pup verhuist naar het pony verblijf
heeft vandaag nog ff apart naarst de kudde gestaan om te wennen en morgen gaat ze bij de rest was wel een leuk gezicht al die pony hoofdjes bij elkaar
ga nu mijn mandje in

lekker he dat buiten rijden kaar
beterschap met je vriend aman
ik hoop dat peeps en jullie het naar je zin hebben op de nieuwe stal

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 06:48

Bedankt, Kaar, voor het buitenzetten van mijn pony /3 . Ik was gisteravond wat later dan normaal wegens te veel te doen! :7 Moest dus aardig doorgaan op stal, Storm had wat problemen met de eenden in het slootje....hij ging me daar tekeer zeg, leek wel barrelrace, maar dan zonder de barrels! :=

Het belooft een zachte dag te worden met hard werken....

@Wilma: Fijn dat je er weer bent...De kleine vlekkenpony vindt het straks vast heel leuk bij de nieuwe vriendjes.
Laatst bijgewerkt door Jetta op 28-10-11 06:49, in het totaal 1 keer bewerkt

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 06:49

AnitaJoeri schreef:
Lay schreef:
Op fb reageert chantal nog wel hoor....

jammer is dat
Hoest met Lay

gelukkig is het aan mij of ik hier wel of niet reageer..
Reageer liever niet met alleen mn eigen berichten zonder intresse te tonen in andere terwijl ik daar geen tijd voor heb..
Bijlezen kost me teveel tijd en via fb lees ik hetzelfde..(en hiervoor heb ik een app op mn mobiel waardoor ik dat ook overal tussendoor kan doen, met bokt lukt dat ook niet)
maar khoef me eigenlijk niet eens te verantwoorden hiervoor..
Toedels !

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 06:51

Ik kan anders prima BOKKEN op mijn mobiel...Dat schijnt toch per mobieltje weer anders te zijn.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 08:17

guten morgen 9 graden enhalf zon half bewolkt.

Chantal doe lekker wat je wil, vroeg het me alleen maar af.

Wil leuk dat die kleine de kudde in kan.
Peeps gelukkig goed gegaan met de verhuizing, veel plezier op je nieuwe stal
Kay misschien heeft dat ene been gewoon wat langer nodig om te genezen,beterschap met Laytje.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:13

Goedemorgen allemaal

Jeetje Chantal wat een felle reactie! Het is denk ik gewoon belangstelling en niet iedereen heeft facebook en je hebt altijd wel gereageerd op bokt maar goed je moet het idd zelf weten. Hoop wel dat alles goed gaat in je nieuwe huisje en met je hondepuppie.

Er zijn er wel meer die hier niet meer reageren, moet iedereen voor zich natuurlijk weten (niet rot bedoeld dit)

Kayleigh wel fijn dat het met Laytje weer redelijk goed gaat en dan maar hopen dat dit het laatste is en dat je verder blessurevrij weer kan rijden.

Jet, je hoeft geen dank je wel te zeggen hoor het is ook een stukje eigen belang dat ik ze vaak samen los zet. Blando vindt dat gewoon veel leuker dan in zijn eentje in de paddock te staan.

Wilma maar hopen dat de Pup nu op haar plekkie staat.........

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:30

Hier ook niet altijd tijd om bij te lezen en te reageren. Maar las het als belangstelling hebben naar je chantal

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 10:30

joehooe!!! :D
ik ben ook weer terug uit de duisternis :P
hihihi
druk druk druk met van alles en nog wat, maar vooral met fleurtje knuffen :P
weinig verandering zie ik , anita nog altijd aan de schnaps en lekker eten ;)
jetje ook druk druk druk , maar lekker aan de slag met knappe storm.
wel verandering; kaartje lekker aan de buitenritten!!
hoorde van as dat het goed ging met rijden!? :D leuk hoor

peeps naar de hit... ben benieuwd hoe ze het doet

vind het wel gezellig om af en toe bij te lezen , alleen gaat het op mijn nieuwe telefoontje wat minder makkelijk , dus vandaar dat ik er ook wat minder ben.
met wannadoo gaat het super! rijden gaat goed , al lopen we nu tegen wat nieuws aan... hij moet wat meer gaan dragen van achter en dat vind hij lastig en ik weer lastig om te voelen wanneer het goed is :P we zien er zo af en toe weer uit als een stel beginners ;) maaaaar mag allemaal de pret niet drukken , twee stappen vooruit en dan weer 1 terug... geeft niets , vind hem nog steeds de knapste schimmel van alllleeeeeeeemaaal :D hih
i
kwam vorige weet een gek plekje tegen tussen zijn voorbenen... veearts even laten kijken , nu week smeren met hydrocortiderm , week niet , week weer smeren.... als het niet minder is willen ze er toch een biopt uit hebben... nouja we zullen zien :D

denk dat ik dan even wacht met die biopt, hebben 20-11 wedstrijdje kan me voorstellen dat zo'n gaatje purren tussen je voorbenen een minder lekker gevoel is ;)

heb nu paar keer chiosso van suus gereden
hihi wel weer grappig een groen paardje rijden. je vergeet zo snel hoe hard je vooruit gaat. voor mij is wannadoo ook nog steeds groen en een baby :P hihihi

nou ik ga gauw weer verder! nog een hoop te doen vandaag! en de tijd vliehieeegggt!!

dikke kus!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 11:38

Hey Pres

Wat heerlijk dat alles goed gaat met jou en de kleine Fleur en Wouter natuurlijk en dat jullie zo intens van het ouderschap genieten.
Hoop dat het met Wannadootje niets ernstigs is en dat het bultje snel weer weggaat zodat je geen bioptie hoeft te laten doen. Ja de lessen met Astrid gaan super en we maken goede voorderingen. Het gaat langzaam maar we gaan de goede kant op en dat is voor zowel mijzelf als voor Astrid natuurlijk erg leuk om te zien. Ik ben ook niet meer zo onzeker op Blando en dat komt mede door het dressuurzadel, ik kan mijn beentjes veel langer maken en ben hierdoor niet meer zo wiebelig. Als we buitenrijden mag Blando aan een lang teugeltje lekker lopen zoals hij zelf wil want de buitenritten moeten leuk zijn en ontspannend.

Chiosso is leuk hè. Hoorde dat Suus en Piet zwanger zijn? Wil je ze feliciteren van mij.......

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 14:27

hey jammr hoor dat je niet meer op bokt komt chantal, maar het is natuurlyk geen verplichting hihi, het blyft natuurlyk druk voor iedereen probeer ook altyd me best te doen om ef te kletsen op bokt vindt het leuk om nadat gedoe by sjon toch nog te weten hoe het gaat met iedereen en de pownies, ik reageer ook nie altyd op iedereen hòor lees ook wel eens ergens langs. fyn dat de pup verhuisd is wil, en press wat fyn dat het zo heerlyk loopt met je gezinnetje, hoop niet dat die biobsie nodig is, kaar lekkr

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:29

Uitslag al binnen Kaar? :=

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:36

gelukkig is het aan mij of ik hier wel of niet reageer..
Reageer liever niet met alleen mn eigen berichten zonder intresse te tonen in andere terwijl ik daar geen tijd voor heb..
Bijlezen kost me teveel tijd en via fb lees ik hetzelfde..(en hiervoor heb ik een app op mn mobiel waardoor ik dat ook overal tussendoor kan doen, met bokt lukt dat ook niet)
maar khoef me eigenlijk niet eens te verantwoorden hiervoor..
Toedels ![/quote]

Wat een beladen reactie Chantal?

horsiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 17:41

pres, wat fijn dat alles zo goed gaat.wel rot van het plekje hopelijk is het niks ergs. Wij zijn net naar kyr geweest. Lekke in de file gestaan maar kyr is t waard. Wat een heerlijk dier. Haantje de voorste. Hinnike bij aankomst en bij vertrek. Lekker knuffelen en voor hond spelen. Echt een knap veulen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:03

Fijn dat Kyra het ook goed maakt, leuk om er dan weer naar toe te gaan denk ik.
Nou met Joepi gedressuurd in mijn bakkie, ging weer een stuk beter dan afgelopen keer.

Kaar weet je al wat?

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 18:14

Vind het wel een erg felle reactie chantal, ze bedoelden het echt als belangstelling in je.
Het is en blijft via internet dus je weet niet hoe iemand het bedoeld, maar echt niet gemeen of vervelend naar jou gericht hoor.

Pres druk met het moederschap en wannadoo :D
Ben benieuwd of het weg gaat dat plekje.

Pup naar zijn nieuwe stal, hopelijk krijgt ze het naar haar zin.

Paar fototjes van mijn knappe kyraveulen. Straks meer in een topicje :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 19:43

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 20:18

De uitslag is helemaal goed en dit keer wel genoeg cellen dus hoef niet geopereerd te worden. Ikke is erg blij en de rest wordt nu maar bijzaak. Moet nu naar de KNO arts omdat er nog klieren die zijn opgezwollen en ik vrij veel verkouden ben en die rare druk nog heb in mijn hals. Ach .............. vind het allemaal wel best zo

Kyra ziet er erg goed uit

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 20:20

Vervelend dat je nog steeds klachten blijft houden, maar gelukkig was de uitslag wel goed.

Thanks.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:39

Kaar vind het echt tof nieuws.
Die klachten zijn nog steeds vervelend, maar ff naar de KNO arts gaan is minder erg denk ik.

Kyra is echt een schatje.
Zo ie zo is alles wat klein is schattig.

Mama Sien word ik helemaal niet goed van.
Zodra ik het kattenluikje afsluit zodat de poekeltjes in hun speelkamer moeten blijven, maakt Sien het schuifje weer open pffffffffffffff
dan lopen alle kittens door mijn huis, klimmen in de gordijnen, terroriseren de honden en pissen en schijten in de hondenmanden omdat het huis te groot is raken ze in de war en kunnen de kattenbak niet terug vinden pffffffffffff
Sien kan wel door het luikje naar haar jongen, maar kan daarna dus ook niet meer terug
Daar heeft de slimmert dus ook wat op gevonde, ze gaat gewoon in het luikje staan en dan kunnen de kleintjes onder haar doorkruipen en komt zij achteruit weer terug.
Dit geloof je gewoon niet.

Nou vannacht plak ik het met plakband dicht en heeft ze pech gehad.
Morgenvroeg moeten de hechtingen uit haar buikeje, zal ook wel weer een feest worden.
Volgens mij zit er niet veel hechting meer in en het pust een beetje.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:52

Kaar, gefeliciteerd met de goede uitslag!!! Hoera!

Aniet, intelligent hè, die poezels? :) Ze zijn slimmer dan jou, want ze weten steeds snel een oplossing te vinden, hahahahahaha!

WEEKEND!!!!!!!!

MarlisJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-11 21:58

Hahahaha die Sien.

Ik heb ook lekker weekend, jammer genoeg noes alleen niet dus wordt avond pas naar peepsie.