Mijn paard en ik hebben max. 1m gesprongen losse hindernis (daarna was ze egt moe, had daarvoor al erg lang gereden, ze kon egt niet meer
) egt in dressuur stijl
wij zijn meer van de dressuur..
Vroeger had mijn paard 1x met me zus gespronge, cavaletties voor de hindernis, viel me paard boven op me zus
(nieta aan over gehouden, niemand, geen kleer scheuren, helemaal niets, maar wel een flinke schrik, natuurlijk) toen heel lang niet gesprongen (zeker 3 jaar), maar ik ben tog weer begonnen. Heb een paar x les gehad, wat best goed ging, daar sprongen we parcourtje 80cm ofzoo...
Hoehoog is B paarden? 
Heb ook een x onderling oefenparcourtje gedaan op de manege hier
OMG, dat was egt erg
(20 \ 40cm
ik dach, ik doe t laag, want er zijn zo veel enge dingen in t parcour, kikker hindernis, plastic koeien, planten, etc.)
Inspringen, alles ging super, tot dat er 1 voor me ging weigeren
Toen besloot mijn paard dat ook te doen
Inspringen was in de percour baan zelf, dus we hadden d'r al heel veel ingesprongen, voor t weigeren.. nou, ze weigerde ALLES!!! ik kon doen wat ik wou, maar ze ging egt NIET (dus ook niet die we met inspringen al gedaan hadden)
Nou, ik nog 50\60 gedaan, met inspringen achter iemand aan waarvan ik zeker wist dat die ALLES sprong (volgens mij, als iemand op de grond gaat liggen en jij stuurt m die kant op springt ie nog
) nou, super hè!
Dus ik parcourtje in, FOUTLOOS
alleen de laatste hindernis.. balkjeee.. (mijn schuld, ik liet d'r teveel gaan, omdat ik bang was, als ik d'r wat terug zou nemen, weer zou weigeren, dus bij die laatste hindernis storte ze in, we crosste er zowat overheen
)maarjaa,, ik vet trots
Laatst bijgewerkt door X_Michelle_X op 05-02-11 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt