Ja als zijn oortjes ook nat zijn, is dat wel fijn. Wat doet Shaggy dan eigenlijk allemaal met zijn oren? Bij Mazzel is er veel nat, ook zijn benen waar het zweet langs loopt, maar zin oren dan weer niet. En op zich is toch niet zo moeilijk om haar op de benen te laten zitten? Sommige maken er allerlei rare figuurtjes van, maar gewoon recht was he makkelijkst. Wel handig dat je alles zelf hebt, met een paar jaar scheren heb je dat er vast weer uit.
Major was altijd kletsnat achter zijn oren. Een eigen scheerapparaat is wel handig hoor, altijd bij de hand!
Saskia89
Geplaatst: 16-11-12 15:29
antoinetje schreef:
Sas hoe was je laatste dag? Zeiden ze 'tot over 3 maanden?'
Haha, ja dat is precies wat ze zeiden. De directeur vroeg al hoe groot de kans was dat ik terug kwam en hij wilde er graag om wedden. Ik zei al 'laten we dat maar doen, want ik win dan sowieso " Verder voelde het eigenlijk niet echt als een laatste dag. Alleen vanochtend was ik klaar om te werken, maar dat hoefde niet meer... Maandag sollicitatiegesprek
Es, succes met scheren. Maak je een before en after foto? Kunnen wij zien wat je ervan gebakken hebt
En Antoinette, spannend hoor. Ben benieuwd wat je van haar vindt, zag eruit als een leuk beestje
Benen laten zitten is ook nog best lastig.... Moet je weer met bepaalde lijnen scheren ofzo..... Met alles kaal hoef ik daar geen rekening mee te houden .
gewoon rechte lijn rechtdoor, was bij jimmy (intker) toen wel mooist met zijn lange sokken En achter zijn oren is Mazzel wel nat, maar zijn oren zelf vallen mee. En inderdaad foto's Es, ben wel benieuwd naar voor en na.
Haha! Ik heb heerlijk gereden, we waren met een groepje van 7 dus dat was wel lekker zo voor een eerste les. Arko is echt een onwijs fijn paard het is zo jammer dat het met zadelen zo'n draak is anders had ik het wel geweten!
Saskia89
Geplaatst: 17-11-12 20:22
Maar hij wordt vast een stuk liever als hij een (of twee) eigenaar heeft
Ja die hints hebben we al van diverse mensen gekregen. Ik durf dat gewoon echt niet aan, een paard moet ik onderdoor kunnen kruipen zonder bang te zijn dat ik verrot getrapt wordt. Als ze dit gedrag eenmaal vertonen is de kans niet groot dat het gedrag er helemaal uit gaat. Ken je Jack nog? Daar kun je hem mee vergelijken dus dan snap je het wel denk ik.maar om te rijden, echt een enorme kanjer!
Izzel werd ook super lief toen ze een tijd stuk stond. ik geloof altijd wel in dat soort paarden, maar als jij dat,gevoel niet hebt kun je beter op zoek naar iets anders . En een bonte is altijd leuk!!
Ik geloof ook wel dat er een goede kans is dat het dier kan veranderen. Ik kijk er zo tegenaan dat een paard makkelijk 20 jaar mee kan en als het dan een trapper blijft dan zit ik er wel mooi mee. Ik ben ook wel zo iemand dat als ik een dier koop dat het voor de rest van zijn leven bij mij blijft.
Saskia89
Geplaatst: 18-11-12 11:31
Absoluut, vind ik ook! Je moet gewoon overall een klik hebben met een paard Werk ze vandaag
Dankje! Ik heb geen zin en wil naar huiiiiiiiiisssss!!!
Danseresje
Geplaatst: 18-11-12 12:28
een paard zal ongetwijfeld kunnen veranderen. maar er zal veel tijd overheen gaan denk ik. en je loopt toch het risico dat het niet verandert. Ik weet ook niet hoe arko was toen hij net op de manege stond? was het toen ook al zo'n draak in de stal? en antoinette, volhouden hoor, het eind van je werkdag komt uiteindelijk toch wel! ik moet hier een aantal verslagen typen, deadline morgenochtend. te lang voor me uitgesteld en nu probeer ik natuurlijk nog steeds uit te stellen..... moet mezelf maar een schop onder de kont geven denk ik....
Verslagen maken vond ik nooit zo erg, als maar duidelijk was wat je moest doen. We hadden wel eens van die vage verslagen dat je echt dacht: wat moet ik nu concreet gaan doen en erin zetten? Suc6 met maken milou! En werk ze antoinette, er zijn alweer wat uurtjes voorbij van de dag, nog even volhouden.