Van de winter, áls er een pak sneeuw ligt, moet ik echt weer keertje langskomen met me cammie als je dat leuk vind !?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sandra3235 schreef:Sabinee__ schreef:Ik wil later ook een herder
Wat een leuke foto van de steigerende herder![]()
@ Sabine,Ha daar ben ik weer,aangezien je op onze site gekeken had,heb je onze honden gezien???
Het zijn ook herders,onbekend ras voor de meesten,nl: Chodskys Pes,qua uiterlijk net als Duitse herder,alleen een slag kleiner![]()
en wederom Selu,nu met kenai onze hond
. Omg, ik wil echt een keer bij jou op stal komen hahahaha .Jane_ schreef:Nice pictures Melissa
But you know thattt!!
Hahaa, Sabine jij was toch goed in dingen wegwerken?
Zou jij mij met iets kunnen helpen?
Weet niet of je msn hebt?
EN IK HEB SUPER NIEUWS HAHA, BEN VANDAAG ALLEEN NAAR BUITEN GEWEEST MET PHILLIE
WAAAAUWW BEN ZO GEK OP DER
.
.
niet echt mee geoefend, maar nu we stallion ook mogen doen. D8e we, zodra stallion in de traier is gaat rebecca ook wel.
Heb je die piktor nog aangepakt? 
Kirsten_S schreef:Beetje late reactie maar ik word weer helemaal blij van die
mooie foto's van die knappe honden! Melis, je zou geld moeten vragen
Het is dat je met mijn konijn veel geduld moet hebben maar
ze is wel heel knap áls ze lief kijkt en leuk staat![]()
Maar konijnen zijn niet echt geweldig om te fotograveren
Zonder het gevraagd te hebben. Toen ik Pascalle, Valiant, Bandit, Nureina en Sidney op de foto ging zetten 
Emmaa_ schreef:Patty
Aan het begin was het echt vechten, want Vincent reed mee op Lex en elke keer als die langsreed nam Pats weer een sprong, dus op een gegeven moment werd ik een beetje gek. Nou ff 5 minuten gestapt, als afsluiting van het losrijden zeg maar. Damn..Ik zeg niet gauw dat het goed ging, maar het ging gewoon écht lekker daarna! Ik gaf haar steeds meer lengte, als afbouwen zeg maar, eerst nog gewoon lekkere "strakke" verbinding, begon ze een beetje te hangen, dus ik gaf haar wat meer lengte. Ze liep super rond, lekker over haar rug, geweldig ontspannen, en dat op een relatief los teugeltje
Maar ik merkte ook echt, dat toen zij eenmaal ontspande, dat ik ook ging ontspannen. En opeens gingen mijn tenen recht en zat ik rechtop.. Terwijl dat mijn grootste problemen zijn.
Zij is echt de wereld van verschil tussen lekker rijden en totaal niet lekker rijden. Aan het begin/als ze niet lekker loopt voel ik me echt een beginner, terwijl als ze eenmaal loopt krijg ik echt een goed gevoel!

?

, zooo lange dagen! Maaar woensdag moet je
Dan begint onze les 

Astor schreef:Kirsten_S schreef:Beetje late reactie maar ik word weer helemaal blij van die
mooie foto's van die knappe honden! Melis, je zou geld moeten vragen
Het is dat je met mijn konijn veel geduld moet hebben maar
ze is wel heel knap áls ze lief kijkt en leuk staat![]()
Maar konijnen zijn niet echt geweldig om te fotograveren
Thanks Kirsten! Van de Ab-ers kreeg ik geldZonder het gevraagd te hebben. Toen ik Pascalle, Valiant, Bandit, Nureina en Sidney op de foto ging zetten
Ik wil best foto's van je konijn maken hoor maar zal wel ff wennen zijn voor me haha!
..
ze zit echt mega dik in haar vaggie whaha. Ze lijkt net een pluisebol allemaal dikke donsplukken steken uit
Zal indd wel raar zijn er vaak te zijn, maar heb er wel zin in. Toch weer in de buurt bij paarden enzo
dan ken ik mezelf, en ben ik er snel al 3 uur langer XDclaudiaaB schreef:Jaa indd jammer, zou wel leuk zijn als de hele groep met verzorgpaardjes enzo naar buiten kon !
Leuk dat je het vraagt
gaat top! was tijdje niet geweest ivm met drukte op school. En ben 3 weken nogal erg ziek geweest
Ze staat nu weer lekker in een stalletje, en ze is gewoon echt zo super tofals ik bij haar ben
vergeet ik gewoon alles wat er aan de hand is.
Merk wel dat ze veel oefeningen erg lastig vind, vooral op de linkerhand. Dus we zijn spelenderwijs dingetjes aan het oefenen
En we mogen nu stallion ook vast rijden op de woensdag dus dat is erg leuk, en vaak mogen we hem er de andere dagen ook bijrijden.
gister is stallion 1e geworden met onderlinge springwedstrijd op zonnehoeve !
Ze voelen gewoon als me eigen pony'sMag er alles mee, en we hebben echt een band opgebouwd
verzorg ze al 9 maanden !
Time flies .

Maarjah het ging ook niet zo
Zware moggel... 

claudia
anders stuur ik je wel ff een PB ! Jane_ schreef:Weetje ik wilde eerst niet reageren, maar godsamme, bek elkaar niet zo af!!
Laat iedereen in zijn waarde.
Sommige mensen reageren wel en sommige niet, dan weet je ook weer wat iemand van je vind, ballen!
En niet iedereen is hetzelfde, en als Emma het vervelend vind dan vind ik het goed dat ze dat zegt,niet helemaal op de juiste manier maar toch..
En dan zie ik toch weer dat mensen der onderuit trappen op een kwetsende manier, reageer dan normaal..
Ik word er echt misselijk van..
En ik noem geen namen.
Ik neem het niet op voor niemand, want niemand heeft gelijk.
Klaar

!
.
.