Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_sandra schreef:word idd koud van de week snachts! moet ik toch ook maar aan een deken voor de nachtjes voor de paardjes. vind het altijd wel lastig. overdag is het nog warm genoeg, maar kan niet altijd twee x per dag naar stal. zouden eigenlijk met z'n allen een deken agenda moeten maken. wie er smorgens heen kan om af te doen , en wie savonds om om te doen! misschien wel een plan!
xan schreef:Zo, ik heb ff lekker mijn gedachten verzet vanavond.
Dank jullie wel voor jullie reacties.
Ik heb haar uiteraard direct gezegd dat dat idee niet bij mij vandaan kwam en dat ik hoop dat ze dat over een paar dagen inziet.
En ik snap goed dat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent. Maar inderdaad die opmerking over mijn paard viel me helemaal verkeerd.
Het voelde inderdaad als een dreigement, eigenlijk besefte ik dat net pas, toen ik jullie reacties las.
Voor mij was het een vreselijk gevoel, en dat is een dreigement natuurlijk ook.
Ik ben er nu (hopelijk) wel klaar mee. Het is haar probleem nu, het jammere is alleen dat ze mij nu wel behoorlijk gekwetst heeft.
Afijn, we zullen zien hoe het van de week gaat.
meelen schreef:Ron was vanaaf naar iemand om de pc te maken, daar kreeg hij koffie (tenminste wat er voor door moest gaan) Hij is er ziek van geworden. Volgens hem smaakte het als koffie die 5x opgewarmd was hahaha. Geen idee hoe dat moet smaken hoor. Maar uit beleefdheid heeft hij het opgedronken.
Ik zei al tegen hem dat hij het gewoon koud had moeten laten worden en dan zeggen van Ojee, nou ben ik de koffie vergeten, maar ik hoef niet meer hoor.
meelen schreef:Jullie zijn beide gekwetst, zonder het beide te willen, en dat kan ik mij van beide wel voorstellen. Jullie hebben hier beide niet om gevraagd, daarom zeg ik nogmaals... vraag een gesprek aan met diegene die hier verantwoordelijk voor is, zodat jullie misschien nog goed uit kunnen komen. Tenzij jij er geen behoefte meer aan hebt. Ik weet ook niet of je haar buiten het werk om nog wel ergens tegen kunt komen, dat geeft dan wel weer een naar gevoel. Dan ga je je opgelaten voelen. En dat is niks voor jou denk ik. (zoals ik jou denk te kennen)
Succes ermee.