Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maarja, liever val ik niet. 

josewoos schreef:@ Pauline, voor welk topic had je het nodig? Of krijgen we de link nog?
hestejente schreef:Wacht, ik heb het door! Er staan wel 4 links onder mijn filmpjes maar ik ben er nu uit welke ik moet hebbenFilmpjes staan inmiddels in profiel.

Shetjjee__x schreef:hoe bedoel je oude muziek!
maar ik ga nog een poging tot douchen doen, nu laat ik verband en plijster en alles om hoop dat het nu wel gewoon gaat..
hestejente schreef:Allebei niet, ik wilde die filmpjes in een ander HK-topic neerzetten (heb ik ook gedaan) en daarna hier maar toen stonden ze ook al in mijn profiel dus was inmiddels een beetje overbodig geworden.
Jij was er toen Kelsey meedeed aan zo'n proefje met Urnie, zou het kunnen dat je me toen hebt zien stunten met Otis?
Het tweede filmpje vind ik het liefst... Ju weet dat hij niet Zoe's eten mag pikken en hij doet het ook niet (vaak) maar het kost hem zo veel moeite
Callista staat nu ook in mijn profiel!
Leuk dat Callista er bij staat, ik had mijn eerste les op haar.
Callista is echt super!
hestejente schreef:Dat kan, ik heb er een tijdje geredenJij was er toen Kelsey meedeed aan zo'n proefje met Urnie, zou het kunnen dat je me toen hebt zien stunten met Otis?
Verder... dank je welHet tweede filmpje vind ik het liefst... Ju weet dat hij niet Zoe's eten mag pikken en hij doet het ook niet (vaak) maar het kost hem zo veel moeite