middag! hehe Lisa de terrorverdelger is weer aan de gang hoor, misschien nog een leuke 2e hobby naast paarden trainen? ik vind het wel een geniale verkiezing moet ik zeggen. zo werkt het best vaak denk ik met dat stemmen, dat je al je kennissen laat stemmen nietwaar? kim, misschien kun je nog 30 e-mail accounts aanmaken enop jezelf stemmen
Noah(heeft van mij de bijnaam Henk de Vries gekregen) gaat prima, hij is wat rillerig maar hij doet z'n best om de boel op te pakken. Wel erg grappig, ben nu tegelijk een draver op m'n werk aan het beleren onder het zadel en dat is weer een heel ander paard. Die trekt de truukendoos open en stond vandaag overdreven vaak op z'n achterbenen uit protest. Na een minuut of tien gaf hij dat op en heb ik weer wat gewerkt met hem. Henk de Vries daar en tegen is een rillerig typje wat eigenlijk niet zo goed weet wat hij doen moet maar wel z'n best doet te begrijpen... Komisch hoe alle paarden anders reageren...
hahah Henk de Vies?? Ja noot snapt het af en toe niet zo, wat je nou van hem moet . Dat heeft ook wel weer iets grappig. Taverno; het ziet er inderdaad koud uit buiten met die sneeuw, gelukkig is er dan nog de binnenbak Met mij gaat het prima, mis mijn poezen en mijn paard. Logeer nubij mn ouders en die gaan langs mijn kinderboerderij thuis .
Volgens mij is dat oud nieuws,ik had die foto`s al eerder ergens gezien.
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-09 14:27
oud nieuws inderdaad, maar had het nog niet eerder gezien.
nikkielvis
Geplaatst: 03-02-09 14:37
Ik heb dat nog nooit gezien. Dat ziet er erg vervelend uit. Moet wel zeggen dat ik het ook wel wat voor mijn aapje vind. Die is net zo lomp als zijn baasje.
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-09 14:39
nikkielvis schreef:
Ik heb dat nog nooit gezien. Dat ziet er erg vervelend uit. Moet wel zeggen dat ik het ook wel wat voor mijn nieuwschierige aapje vind. Die is net zo lomp als zijn baasje.
Gelukkig hebben we dan niet echt bomen staan waar hij of jij in vast kan komen
LOL Marlon steekt dus blijkbaar ook weleens in d'r hoofd in plaatsen waar deze niet moet zijn?
taverno
Geplaatst: 03-02-09 20:12
Zoooo,ik heb vandaag met veel plezier naar mijn paard gekeken. Hij werd voor mij gereden en dat zag er prima uit,toppie!
_Noah
Geplaatst: 03-02-09 20:51
Woogy schreef:
LOL Marlon steekt dus blijkbaar ook weleens in d'r hoofd in plaatsen waar deze niet moet zijn?
helow mensen, nog iets leuks gebeurd vandaag? mijn plafond is nog steeds hetzelfe als gister en mijn arm begint interressante kleuren aan te nemen Lisa hoe staat het met de motten in je ouwe jas?
Hallo allemaal , vanavond weer een super les gereden in de binnenbak, hahaha, de sneeuw is wel leuk maar niet om in te lessen. Het viel me reuze mee, dacht weer een race-eend onder me te hebben vandaag, maar nee, hij liet zich super terug rijden en zelf in een keer in de juiste galop en daarna ook super terug te rijden. Super paard.
Donna nog eventje daarna gepoetst en de sneeuw laten zien, stappen wat op het programma stond hebben we maar geschrapt. Ze vond het weer helemaal geweldig, maar durfde haar niet in een kampje te zetten ...
Kortom weer een heerlijke avond op stal door gebracht tussen bij me twee kanjers ...
De mottenmafia is aardig aan het afnemen, heb geloof ik de don corleone leadermot gedood waardoor ze allemaal als zotten andere kanten op gaan
Vandaag ellende op het werk gehad...heb een vrij neurotische merrie staan met mok op het kogeltje. Ik wrijf er nu al een week spul op maar omdat ze weleens wandelt had ik haar vast gezet. Was aan het inwrijven en ineens was ze het er niet meer over eens. Ze liep me werkelijk omver waardoor ik op m'n rug terecht kwam en had in no-time twee voorvoeten op m'n borstkas. Ik dacht bij de eerste dat ik het haasje was, bij de tweede kreeg ik ergens moed vandaan om naar d'r uit te halen. Kon wegrollen en d'r box uit om een praam te halen, daarmee is het uiteindelijk allemaal gelukt, alleen het beest werd daarna helemaal niet meer rustig. Heeft dik een kwartier rondjes door d'r box gegalopeerd... Gelukkig heb ik alleen maar hele zere ribjes en borstbeen en verder niks...ik ben gezegend om niks te breken (hallelujah!!)
Verder heb ik met Tag in de sneeuw gereden in de buitenbak, wat een geweldig plaatje was dat zag. Henk heeft door de buitenbak gewandelt, die konden veilig de oversteekjes maken naar het zand. Verder weinig meegemaakt...
Woogy
Geplaatst: 03-02-09 23:50
Kimmie!!! morgen veel succes met je worsters bij de dokter! altijd uit gaan van het ergste, dan kan het alleen maar meevallen.
Jezus, daar ben je inderdaad goed vanaf gekomen zeg! Hoeveel levens heb je nog over? Haha relaxed dat je de oppermot gevangen hebt, hopelijk bestaat erg geen oppermama
BabbieB
Geplaatst: 04-02-09 09:13
Tjees Woogy, kijk je wel uit?!
Geen terroristjes meer maken en geen terroristjes verleiden he?
nikkielvis
Geplaatst: 04-02-09 09:31
Goedemorgen!! Ik heb gister super gereden. lekker in de sneeuw. Dat had echt iets leuks moet ik zeggen. Alleen wordt je daar ook uiteindelijk zeik nat van. Hij ging super en had er echt zin in super leuk.