Ja een gesloten hand is ook wel handig al kun je wel kneden om je paard wat ronder te rijden (knijp open knijp open) zo zie je maar ik heb veel geleerd tijdens mijn dresuurlesjes...We zijn er vandaag achtergekomen dat het knpje wijken ook op major zit en hij kan ook al rustig in de linkergalop aanspringen, knap paard).
Ragna is een erg leuke naam, ik hoop alleen wel dat ze haar manen mag houden!
Ze mag dr manen houden hoor . Yvon wil ze ook niet kort omdat een fjord er dan al snel dik en log uit ziet . Dan ziet die hals er zo raar uit.
Sas heeft haar foto's al geplaatst zag ik, en Wen zou ze plaatsen maar ik zie ze nog niet , dus die gooi ik er nu ook wel op (als imageshack gaat werken...).
Ik lag in bed gisterenavond dus heb de antwoorden niet meer gelezen,maar ik heb ze nu geupload, nu nog draaien sommige en hier plaatsen. Vanochtend lekker met Mazzel gemend hij zag alleen 1 keer spoken en de 2e keer schrok hij van een stalgenootje Maffe pony is het ook.
Ik vind trouwens dat deze pagina maar snel volgepraat moet worden, want ik wordt gek van die afbeeldingen die telkens moeten uploaden (komt denk doordat mijn computer traag is....).
Schoolwerk, he, dat woord ken ik al niet eens meer Maar SuccES inderdaad (wat een geweldige woordspeling Sas)
in elk geval leuke foto's Ik vind de creatieleuk, al kijk ik duidelijk de verkeerde kant op. De rest is ook leuk en Sas je hebt bijna op meer fjorden gereden dan ik joh.