Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Karin_88 schreef:Daphne heb ik inderdaad nog wel gekend... Dat was er een met een karaktertje
Ik ga slapen, morgen lange dag in het oh zo mooie Deventer

hestejente schreef:Succes morgen Karin in het oh zo mooie Deventer![]()
Ik vind het heel jammer dat ik niet als klein meisje bij Nieuwe Hagenauwe terecht ben gekomen!
LieZ_Horses schreef:Tot hoelang stond Daphne op de manege?

josewoos schreef:hestejente schreef:Succes morgen Karin in het oh zo mooie Deventer![]()
Ik vind het heel jammer dat ik niet als klein meisje bij Nieuwe Hagenauwe terecht ben gekomen!
Ik heb bij het oude hagenauwe gereden toen het nog van v/d Salm was!!!

maar verder hou ik niet echt van rood.. 

AnnemiekvM schreef:@ Xandra: Zou crossen niet wat voor jou en Lotta zijn?
Ik heb net Tommie gelongeerd aan de dubbele longe. Hij liep echt super. Zijn gangen worden steeds ruimer en het strekken gaat nu ook de goede kant op. Over anderhalve week gaan we al naar Laurens van Lieren!! Heb er echt zin in!!
springen vind ik leuk, maar over die heggen heen springen,over boomstammen en ergens vanaf springen enz. lijkt mij niets zo'n held ben ik nou ook weer niet hahaha. Misschien als ik hele goede begeleiding krijg en daar echt in ga trainen dat het dan wat wordt, maar nu zie ik dat nog niet zitten.... hahaha
Ik zie daar altijd zo tegenop terwijl het eigenlijk een klusje van niks is aangezien ik ook niks heb (huis, eigen onderneming, lijfrente, noem maar op) Gemeentebelasting moet ook nog, soms wou ik echt dat ik in Amsterdam woonde, daar heeft de gemeente een speciale regeling voor studenten die er op neerkomt dat je niks aan belasting betaalt. Zucht.