Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
adante_2007 schreef:hoeveel punten hadden jullie ilse,birgrit,carmen,fenna,elise
Ilsuuuh schreef:ik had dr 1!!
De 2de proef schijnt ie kreupel gelopen te hebben...
echt poedersuiker mjaa!!
Ilsuuuh schreef:ik had dr 1!!
echt poedersuiker mjaa!!
lieziej schreef:Ilsuuuh schreef:ik had dr 1!!
echt poedersuiker mjaa!!
Stond er bij mij ook bijSis die struikelde een keertje
Er stond bij mij ook bij van "In een B proefje moet je paard nageeflijk lopen" Niet dat ik zeer grote problemen daarmee heb of zo, (Heb toch mn "Winstpunt") maar ik dacht dat dat niet verplicht was in de B... Hoe dachten jullie daarover?
lieziej schreef:Ilsuuuh schreef:
Stond er bij mij ook bijSis die struikelde een keertje
Er stond bij mij ook bij van "In een B proefje moet je paard nageeflijk lopen" Niet dat ik zeer grote problemen daarmee heb of zo, (Heb toch mn "Winstpunt") maar ik dacht dat dat niet verplicht was in de B... Hoe dachten jullie daarover?
Zoals ik gister al tegen je zei ben ik van menig dat je pony NEGEEFLIJK moet lopen in een B proef. Dat is dus niet opgericht en zeg maar 'aan de teugel' (wat ik trouwens ook een raar woord vind maar goed) maar ontspannen met zijn hoofd naar beneden met een licht gebogen hals. Je pony hoort toch ontspannen te lopen en zijn rug te gebruiken, dat is het doel van de dressuur en als je pony met zijn hoofd in de lucht loopt gebruikt hij zijn rug niet en loopt hij ook niet ontspannen.. Misschien zou je een wp binnen kunnen slepen als je pony omhoog loopt maar zodra hij wel nageeflijk loopt komen je wp's ook 6x sneller.. Want 'goed zijn' in een volte rijden of van hand veranderen bestaat niet denk ik.. Je zult het toch van een ontspannen, rechtgerichte en in aanleuning gaande pony moeten hebben (Dure taal.. )..
Nathaliia schreef:ik meld me ook maar weer vandaag...
Ilsuuuh schreef:die site doet t niet elise!!!!