Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fammiie_x schreef:Komt Biz vandaag alweer thuis ?
Vanmiddag ook weer naar de paardjes
noes, wou jij nog buiten rijden ?
madelon31 schreef:hoi....vera..
@ soof..biz komt vandaag NIET naar huis hoor!!![]()
Hij mag misschien van het weekend naar huis![]()
@ Karin..lief van je dat je dat voor me hebt opgezocht zeg.
Maar in onze koopovereenkomst staat dat ze 2schriftelijke afwijzingen moeten hebben. Dus kan ik nu niet zeggen het moeten er 3 zijn want we hebben er allebei voor getekend.
Kijk vader komt met zoon B kijken voor zoon A.
Zoon A heeft het nog nooit gezien maar tekend toch alle papieren.
Zoon A is alleen dus eigenlijk kan hij nooit een hypo krijgen van 250 duizend euro op zijn naam. Dus afwijzingen zijn geen probleem. (hij is kraanmachinist geen directeur AH).
Taxateur komt dinsdag met zoon A die dus voor het eerst hier is. Taxateur taxeerd veeeeeelste laag. € 210.000 euro.In eerste instantie word er dus tegen ons gezegd dat omdat de taxatiewaarde zo laag is hij de volledige financiering niet rond kan krijgen.
Wij een oud taxatierapport gezocht van 2003 waarin de waarde toen zonder nieuwe keuken al 220.000 euro was
Toen komt vader om de hoek en zegt ik steek ook mijn eigen middelen in dat huis en als het zo'n lage taxatiewaarde heeft is de verkoopprijs te hoog.
Onze makelaar nog gezegd dat het geen onredelijke prijs is voor deze woningen maar vader ziet er toch vanaf.
Uiteindelijk wil hij gewoon nog meer van de prijs af...en ik denk ook zeker dat taxateur een vriendje is van koper.
We kunnen nu niet meer terug ook niet financieel.
Deze jongen is alleen en er zijn genoeg huizen voor hem het liefst zeg ik ook krijg lekker de PIEP je krijgt niks.
Maar ik kan het anders straks niet meer betalen 2 huizen.
Overbruggingshypo heb ik niet gekregen omdat ik een fantastische hypo advieseur heb gehad die ons ook nog eens genaaid heefT!!!![]()
![]()
Ben helaas dus niet in mogelijkheid om het hard tegen hard te spelen want dan zegt hij toch nou dan toch niet![]()
![]()
Ik zal blij zijn als ik op 1 juni mijn handtekening gezet heb pfff
Kwam ook weer zo'n raar regeltje tegen in koopovereenkomst waar zelfs de rechterhand van mijn makelaar geen antwoord op kon geven,
Maar gelukkig hadden we hem al snel gevonden en hebben we hem heerlijk vertroeteld en geborsteld in zijn stal. Hij mocht verder niets, niet wandelen en niet eten (had ook weer een "muilkorf" om zodat hij niets kon eten, dat ziet er toch wel erg zielig uit hoor

vera23 schreef:waarom staat ie daarin dan
hihi ik zag fallon nog vorrbij lopen vandaag hihi die heeft nu mn bok plek gezien
Falli schreef:Ik was idd vandaag effe aan het shoppen .. heb effe een digi cam en een videocamera gekocht.. Nu kan ik gefilmd worden tijdens het rijden.. en er wat van leren natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ik moet dus nu weer snel weg.. effe spelen met mijn camera en video!
En Madje.. Nogmaals heeeeel erg bedankt en een hele fijne avond!!![]()
![]()
Lief zeg!!
Wassie bang toen hij binnenkwam??
Ben beetje gaar en gammel van die verkoudheid

) Eerst wat rare sprongetjes en daarna al dribbelend naar de bak (jaja slome Ko
)