zie je het al opklaren!!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zie je het al opklaren!!! _Fieke schreef:Renee__ schreef:Hallo allemaal, wat een heerlijk weertje.
Was altijd zo rot op zaterdags toen ik Bidy nog deed, altijd volle bak...
Dat verschilt ook heel erg. Op de donderdag rij ik soms met ze 8ten en soms in me eentje.
kohtje schreef:ok ik ga nu even de anti regen dans doen!!!!zie je het al opklaren!!!

kohtje schreef:Heb het aan Hanneke gevraagd, zelfs of ze misschien een keer niet lessen aangezien ze 3 keer in de week les hebben en ik 1 keer in de twee maanden. Maar hellaas ze hebben les en ik laat deze kans voor les echt niet schieten. Als het maar even kan rij ik buiten.Je kan het ook nooit voorspellen hoe druk het is maar tegenwoordig vind ik het sávonds vaak rustig. Gisteravond lekker in de manege bak les gegeven, jammer dat Carola daar nu op woensdag gaat staan.

En vanavond weer lekker Lorens tuffen!
Ik ben weg tot 4 uur!
Gelukkig, hadden hele moeilijke topo Afrika die ik normaal wel goed in mijn hoofd krijg, maar nu...
Dus kan ik het nog een keer leren
Basic_ schreef:Trouwens, hoe zit het nou met die foto's van Kur enz.
We zijn inmiddels bijna 5 weken verder
_Rijkie_ schreef:Helloooooo!!
Lin je les zag er goed uit
Mina ging ook fijn lopen vandaag! Alleen wilde ze eerst even ruzie maken tijdens het achterwaarts
Eigenwijze merrie
Ik was wel helemaal kapot. Heb natuurlijk 3 weken niet gereden. Maar aan het eind ging hij wel erg goed lopen. Ik baal wel van mezelf als hij drie keer moet vertellen dat ik Koh zijn schouder naar binnen moet zetten(waarom kan ik dat gvd niet onthouden!!!)
Basic_ schreef:Basic_ schreef:Trouwens, hoe zit het nou met die foto's van Kur enz.
We zijn inmiddels bijna 5 weken verder
kohtje schreef:Alex vond Mina ook leuk en vond dat jij zo netjes rekening met mij hield! Ik was ook wel oervervelend!

Leer me elke keer de klote voor dat vak
_Fieke schreef:Kel, hoe ging Merlintje gister avond?
Wel jammer dat ze hem niet heeft gelongeerd als ze dat zegt