Ik wel hoor! Op de manege kom je pas tot rust. De hele indeling is veranderd. In stalletje 1 hebben we in deze volgorde van de bak naar het hek: Kanjer, Bowie, Luna, Fox, Lando en Omar... Stal 2: Jack, Paco, Prins, Manda, Boy, Leeg, Pablo/Tjimme Stal 3: Bo, Djolly, Alex, Xandra En aan de overkant: Guus, Nynke, Oxana en Koosje
Tenminste zo zag het eruit toen ik er voor het laatst kwam
ok, nou, dan ben ik ook weer op de hoogte. Weet iemand of er een bus in de buurt van de manege stopt? of (stomme vraag) heeft er iemand een auto om mij van Leiden op te halen en weer af te zetten? ik heb dan namelijk wel een koffer bij me...
Nou de 90 gaat door nwh, maar die stopt niet in Leiden geloof ik Een auto, ik zou het graag proberen, maar waarschijnlijk kom je dan niet heel aan en dat zou ook weer zonde zijn
ja, da's een goeie, scherp Sas, waarom kom je niet gewoon te paard? Leen je Djol en euhm, doe mij, ehm, Lando gewoon even.. Als dat niet lukt doen we jou plan, wil je een mercedes of liever een ander merk?
hmm, ja da's waar, niet aangedacht, ehm, doe dan ehm, Alex maar...
Ik wil wel graag langskomen maar ik ben bij mijn ouders die in Zeeland (of all places) wonen. en ik moet zaterdagmiddag in Nieuwekerk aan de IJssel zijn en aangezien Noordwijk geen station heeft en ik dan dus vanuit Leiden met de bus (met koffer) moet is dat niet zo heel erg handig..
Ik zat er eerst aan te denken om vrijdagavod langs te komen maar ik ga vrijdag met mijn zusje in Breda winkelen, als ik dan vrijdag naar noordwijk kom moet ik ten eerste de hele dag al shoppende met mijn koffer zeulen en ten tweede onder een bank slapen of 1 van jullie heel lief aankijken...(hint)
op www.929ov.nl of www.connexxion.nl kan je wel kijken voor een bus;) En mijn slaapbank kan wel leeggeruimt worden. En Nieuw Vennep is met de trein bereikbaar Jammer dat het zo ver is vanuit nwh met de kar naar leiden
Jaaah, dankje Wen, ik zal er van de week echt even naar kijken, en dan laat ik wel weten of ik kom, ik beloof niets. We zijn van de zomer wel een hele week in Noordwijk dus dan kan ik jullie een hele week stalken
Buitenrit?? er zijn toch wedstrijden? en die zondag ben ik er niet hoor, bovendien wil ik eerst weer eens even oefenen voordat ik dat stomme strand opga
leuk als je zaterdag langs komt, maar ik ben er dan niet Vrijdagavond natuurlijk wel Ik weet nog steeds niet op wie ik m'n wedstrijd doe en ik moet morgen opgeven. Jongens help?