Dat koude K*oteweer begint me aardig de keel uit te hangen! Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dat koude K*oteweer begint me aardig de keel uit te hangen! Shenavallie schreef:Jaren zat ik liever met mijn actieve gat in het noorden vakantie te vieren, maar dit jaar begint het toch wel bij me te kriebelen om eens te kijken hoe het er in het zuiden van de aardbol eruit ziet. Niet te ver in het zuiden natuurlijk....Dat koude K*oteweer begint me aardig de keel uit te hangen!
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Jaren zat ik liever met mijn actieve gat in het noorden vakantie te vieren, maar dit jaar begint het toch wel bij me te kriebelen om eens te kijken hoe het er in het zuiden van de aardbol eruit ziet. Niet te ver in het zuiden natuurlijk....Dat koude K*oteweer begint me aardig de keel uit te hangen!
Tis maar 10 uur vliegen, terug weg is acht uur...
Kom je een keer gezellig langs, hoef je alleen je ticket en eten te betalen
En vind maar eens een betere verzorger voor Mais dan ik
Shenavallie schreef:
Ja, vooral dat laatste...![]()
Maarreh... ik vind het geen probleem hoor, om in totaal 18 uur te vliegen voor een warm uitstapje. Zeker niet met dit weer nu, ha ha! Gaan we lekker paardrijden, BUITENRIJDEN wel te verstaan!
)
Hackie schreef:Shenavallie schreef:
Maarreh... ik vind het geen probleem hoor, om in totaal 18 uur te vliegen voor een warm uitstapje. Zeker niet met dit weer nu, ha ha! Gaan we lekker paardrijden, BUITENRIJDEN wel te verstaan!
Dat is daar zoo vet. 3 uur rijden en zwemmen in de zee. Paard van de leidster steigert in het water, en dan roetst je er zo vanaf (zeg maar een soort primitieve glijbaan)
En je rijdt met korte broek en op sneakers. gewoon een handdoekje over je zadel en klaar!
Ik heb wel foto's. Maar mij in me bikini bespaar ik jullie maar.
B.T.W., Mary heeft vandaag lekker zo'n twee uur buiten gestaan en haar hele stal is uitgemest en voorzien van nieuw vlas. Maisie heeft vandaag met Angie, Zipp en Zofie buiten gestaan. Met Angie alleen ging het goed, maar Zipp is vrij dominant en daar was Maisie helemaal van onder de indruk (en dat wil heel wat zeggen!!!!). Ze is "goed" te grazen genomen!

.
BLEEEEE 
Sorry hoor, maar dat moest er even uit. 

LIQUITA schreef:Liquita liep gisteren niet goed, dus m'n prive-les ging niet door.
Vanmorgen weer even gewandeld, en een klein stukje laten draven aan de longeerlijn. Het lijkt wel weer wat beter te gaan. Nu maar weer duimen dat ik zondag wel m'n wedstrijd kan starten.
Ik baal wel een klein beetje, ik voel me ook nog steeds niet helemaal 100 %. Die verd*mde verkoudheid wil maar niet over.BLEEEEE
Sorry hoor, maar dat moest er even uit.
Shenavallie schreef:
Dat is daar zoo vet. 3 uur rijden en zwemmen in de zee. Paard van de leidster steigert in het water, en dan roetst je er zo vanaf (zeg maar een soort primitieve glijbaan)
En je rijdt met korte broek en op sneakers. gewoon een handdoekje over je zadel en klaar!
Ik heb wel foto's. Maar mij in me bikini bespaar ik jullie maar.
Ben helemaal om!![]()
Shenavallie schreef:Tis hier trouwens weer GEZELLIG, zo met z'n tweetjes.... Oh nee, je bent nu op verjaardag... in m'n eentje dus...B.T.W., Mary heeft vandaag lekker zo'n twee uur buiten gestaan en haar hele stal is uitgemest en voorzien van nieuw vlas. Maisie heeft vandaag met Angie, Zipp en Zofie buiten gestaan. Met Angie alleen ging het goed, maar Zipp is vrij dominant en daar was Maisie helemaal van onder de indruk (en dat wil heel wat zeggen!!!!). Ze is "goed" te grazen genomen!
)

.

LIQUITA schreef:Ja....arme Freddie.
![]()
![]()
![]()
![]()

meelen schreef:LIQUITA schreef:Ja....arme Freddie.
![]()
![]()
![]()
![]()
Sanne en ik pinken even een traantje weg hoor.
Rust zacht lieve Freddie, je was een schat.