Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

duckie

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:46

Nou, dat kunnen 2 dingen zijn.....

BIER OF HAMBURGERS!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:51

Binar schreef:
moossie schreef:
aaaagh gemeeeen, waarom zij wel en ik niet als ik weg zou gaan??

Wie zegt dat??
ligt er gewoon aan op de manier hoe je weggaat

Maar ik ga niet weg

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 11:58

ja duckie het is het 1e haha hij kan ook niet zonder denk

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:02

Hai.

Gaaf ireen, ben benieuwd hoe hij eruit ziet omdat ik hem waarschijnlijk nooit zal zien

Fieke: Welkom terug...klinkt allemaal erg mooi. Over Lee: Tja..het zal wel zo z'n redenen hebben, maar die heb ik nog niet ondervonden.
Hoorde via een vriendin dat Emmely (dat meisje) me nog al zwart had zitten maken op stal ookal nadat ik weg was gegaan...dan denk ik echt; Wat wil je nou bereiken???

Verder gaat het tussen Bam en mij errug goed. Kan hem al aardig nageefelijk door de bak sturen en met longeren gaat hij ook een beetje luisteren. Het is echt een paardje dat niet zomaar luisterd!
Ik doe hem nu zo'n 3 a 4 keer per week. Gisteren in een setje gestoken, kon het gewoon niet laten. Kon zelfs nog bandageren na 4 maanden!!!! Zal deze week even een paar foto's van Bam maken.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:02

He,

Ik wilde net zeggen dat als je hier niet staat dat je hier niet mag komen hihi.
En ehm ja moos je hebt gelijk we hebben het er gisteren nog over gehad wha wha .

Wel zo gezellig eigenlijk hoe meer mensen hoe meer vreugd, nou ja dat klopt niet altijd geloof ik haha.

gr
en ehm val jij mag altijd gelukkig je hebt goedkeuring gehad nou dat zeg wel genoeg toch?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:30

jarno schreef:
He,

Ik wilde net zeggen dat als je hier niet staat dat je hier niet mag komen hihi.
En ehm ja moos je hebt gelijk we hebben het er gisteren nog over gehad wha wha .

Wel zo gezellig eigenlijk hoe meer mensen hoe meer vreugd, nou ja dat klopt niet altijd geloof ik haha.

gr
en ehm val jij mag altijd gelukkig je hebt goedkeuring gehad nou dat zeg wel genoeg toch?

Haha, nou ik kan wel tegen iemand zeggen dat ze niet meer mee mogen roddelen op dit topic, maar bokt is een openbaar forum
Fieke, Erika en Vera (banjer) zouden ook niet mee mogen kletsen...

Ja. hihi, ik zat gister ook bij dat gesprek

Shir, zullen we van de week even de lesdagen bespreken? Ik heb 4 a 5 weken les in te halen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:51

Hoi allemaal,
even groetjes van mij vanaf mn nieuwe werk. Ja ik zit nu al te bokken erg he
Zolang de telefoon niet gaat mag ik bokken jippie

groetjes Marieke

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:53

Nou, Marieke dat heb ik nou ook!! Alleen gaat de telefoon hier bijna niet!!

Groetjes

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:28

Nou, Linda, zo te zien ben jij niet de enige die weer aan het werk gaat!
Ik ben afgelopen vrijdag weer begonnen, gelukkig vlak voor het weekend, dan raak ik niet zo snel overspannen.... ....maar ik heb de hele dag alleen maar gepraat met collegae! Ook diepzinnige gesprekken zaten daarbij, anders voel je je zo'n nietsnut .
Vandaag was mijn lieve collega waar ik veel mee samenwerk (en die daar dus ook tegen kan ) er weer !
Het weer is wel zo herfstig dat ik meteen aan herfstvakantie toe ben. Maar als ik "al mijn kinderen"weer zie, wordt ik weer helemaal hyper !

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:00

Lekker toch marieke en val lekker werken maar toch kunnen bokken.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:03

Maar val ik praat hier ook nog hoor.
Als iemand het niet aanstaat dan moeten ze het maar tegen me zeggen.

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 18:24

Ongelooflijk dat internet! Ik heb nu al de laatste eigenaresse van Robin gevonden en met haar gesproken over de telefoon!
Ze heeft hem maar 5 weken gehad maar ben wel al iets wijzer over zijn achtergrond geworden!!! Zij vond het ook wel heel bijzonder!!!
En gelukkig bevestigde zij zijn lieve karacter, ze heeft hem ingeruild omdat hij buiten schrikachtig was. Heeft namelijk hiervoor altijd binnen gestaan en bij hun voor het eerst op het land gegaan wat in het begin moeilijk was.
Vind het wel grappig want van zulke paarden hou ik eigenlijk helemaal niet maar aangezien hij volgens mij het nu wel prima vind op het land gaan we het gewoon avontureren! Zal wel veel wandelen worden voor mij de eerstkomende 2 jaar!

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:14

Robin is leuk! Komt vast goed.

Anous, ik wil graag ook les hebben van Mike. Deze maand kan ik eigenlijk altijd, maar als ik straks weer werk dan het liefste 's avonds...
Ik denk niet dat ik het nu veel meer dan een half uur vol houd, dus kan ik ook een half uur, of dan 2x per week een half uur, in het begin?

Oh ja, en als het stortregent kan ik ook niet

(dat laatste is een grapje)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 20:01

Ooh Eef, dan ga je toch gewoon met je buitenritten als eerste met de koele kikkers van stal mee. Dat wil vaak een hoop doen bij wat schrikkerige paarden. Ik denk dat Biz bijv. een hele goed maatje buitenrijden is een lekkere rustige uitstraling en dat heeft hij duidelijk nodig..!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 20:06

Ja, ik denk dat ik "ome biz" nog wel eens ga vragen om met me mee te gaan, hopen dat zijn bazinnetje ook mee wil dan!
Ja hoor, gaat vast goed komen, ik heb de tijd!!!!!!!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 20:17

Nou, als iemand last van me heeft hier dan moet die het maar zeggen hoor, ik heb altijd wel een antwoord klaar }> . Maar als Yus zijn peetmoeder hoor ik toch ook een klein beetje bij Middendelfland?

Marieke, mocht je eens honger krijgen onder het werken, als je het kruispunt schuin oversteekt (onder het snookerpalace) zit er een hele lekkere bakker, met lekkere broodjes en gezellig personeel .

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 21:51

Kowloon schreef:
Anous, ik wil graag ook les hebben van Mike. Deze maand kan ik eigenlijk altijd, maar als ik straks weer werk dan het liefste 's avonds...
Ik denk niet dat ik het nu veel meer dan een half uur vol houd, dus kan ik ook een half uur, of dan 2x per week een half uur, in het begin?

Ik heb op de donderdagen nog wel plek (Mike komt de laatste tijd vaak 's ochtends) Op maandag heb ik momenteel geen plek, behalve deze maandag of die maandag daarop (weet even niet welke maandag) ivm vakantie Irene/Evita en Anique/Yus.
Mike geeft trouwens alleen een half uur les, een uur hou je ook echt niet vol hoor Laat maar ff weten welke donderdagen je wilt, dan plan ik je erbij. Evt. a.s. donderdag zou al wel kunnen

Eef, wat leuk dat je nu al meer weet over Robin hoe ben je daar zo snel achter gekomen? Enneh, ik ga graag mee hoor met Biz... jij hebt mij tenslotte ook geholpen met Ko

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 22:10

He Eef wat leuk om te horen dat zo zo snel iets van zijn verleden te weten bent gekomen!

Fieke wanneer ben je op stal? Ik wil snel weer eens naar Vienna komen kijken!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 22:12

Linda ik zag laatst jouw onderschrift en ben op de site gaan kijken van Brook. Ik ben meteen maar lid geworden

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 07:56

Ik wil donderdag ochtend wel, maar dan moet het wel vroeg zijn, want 's middags ga ik lekker 4x4 crossen in valkenswaard.....pffff valt niet mee om jonge moeder te zijn....

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 07:57

Nou er wordt wel druk op ingegaan,.... dat van wel of niet meeroddelen als je niet meer op stal staat....

Ik denk altijd maar... hoe meer zielen hoe meer vreugd (alhoewel dat niet altijd opgaat!!)

Nou Ireen, mag ik de eerste zijn die zegt dat je een leuke gozer hebt uitgekozen!! Volgens mij is het wel een beetje een lieverd!! Geniet er lekker van!! }> En hopen maar dat ie kan accepteren dat Evita nummer 1 zal blijven!!

Groetjes

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:20

moossie schreef:
Linda ik zag laatst jouw onderschrift en ben op de site gaan kijken van Brook. Ik ben meteen maar lid geworden

Hee te gek Moos wat goed van je, daar krijg je geen spijt van. Ik ben al jaren donateur en ik maak met heel veel liefde iedere maand een leuk bedrag over. Soms zou ik wel meer willen doen dan alleen geld storten maar dat is nou eenmaal onzettend moeilijk dus dan wat extra's op deze manier

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:21

duckie schreef:
Nou er wordt wel druk op ingegaan,.... dat van wel of niet meeroddelen als je niet meer op stal staat....

Ik denk altijd maar... hoe meer zielen hoe meer vreugd (alhoewel dat niet altijd opgaat!!)

Ach zolang het gezellig blijft, is het toch prima

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:19

zeker weten!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:42

Ja Lin dat zou ik ook wel willen, maar helaas is dat niet zo makkelijk!

En inderdaad, hoe meer mensen hoe gezelliger!