BIER OF HAMBURGERS!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:moossie schreef:aaaagh gemeeeen, waarom zij wel en ik niet als ik weg zou gaan??![]()
Wie zegt dat??![]()
ligt er gewoon aan op de manier hoe je weggaat
jarno schreef:He,
Ik wilde net zeggen dat als je hier niet staat dat je hier niet mag komen hihi.
En ehm ja moos je hebt gelijk we hebben het er gisteren nog over gehad wha wha .
Wel zo gezellig eigenlijk hoe meer mensen hoe meer vreugd, nou ja dat klopt niet altijd geloof ik haha.
gr
en ehm val jij mag altijd gelukkig je hebt goedkeuring gehad nou dat zeg wel genoeg toch?

....maar ik heb de hele dag alleen maar gepraat met collegae! Ook diepzinnige gesprekken zaten daarbij, anders voel je je zo'n nietsnut
.
) er weer !
Maar als ik "al mijn kinderen"weer zie, wordt ik weer helemaal hyper
!
een lekkere rustige uitstraling en dat heeft hij duidelijk nodig..!
. Kowloon schreef:Anous, ik wil graag ook les hebben van Mike. Deze maand kan ik eigenlijk altijd, maar als ik straks weer werk dan het liefste 's avonds...
Ik denk niet dat ik het nu veel meer dan een half uur vol houd, dus kan ik ook een half uur, of dan 2x per week een half uur, in het begin?
Laat maar ff weten welke donderdagen je wilt, dan plan ik je erbij. Evt. a.s. donderdag zou al wel kunnen
hoe ben je daar zo snel achter gekomen? Enneh, ik ga graag mee hoor met Biz... jij hebt mij tenslotte ook geholpen met Ko
Geniet er lekker van!! }>
En hopen maar dat ie kan accepteren dat Evita nummer 1 zal blijven!!
moossie schreef:Linda ik zag laatst jouw onderschrift en ben op de site gaan kijken van Brook. Ik ben meteen maar lid geworden
wat goed van je, daar krijg je geen spijt van. Ik ben al jaren donateur en ik maak met heel veel liefde iedere maand een leuk bedrag over. Soms zou ik wel meer willen doen dan alleen geld storten maar dat is nou eenmaal onzettend moeilijk dus dan wat extra's op deze manier
duckie schreef:Ach zolang het gezellig blijft, is het toch primaNou er wordt wel druk op ingegaan,.... dat van wel of niet meeroddelen als je niet meer op stal staat....![]()
Ik denk altijd maar... hoe meer zielen hoe meer vreugd (alhoewel dat niet altijd opgaat!!)