Hmmm ik begin nu een klein beetje zenuwwappig te worden voor morgen. Wel gezonde spanning hoor, heb dr gewoon echt heel erg zin in! Moet nu bijna werken, daar heb ik dan weer niet zo'n zin in...
Heel erg veel sterkte Steph! Wel fijn dat je zo n mooi cijfer had, onlangs de week.
Vind je benen in dit filmpje echt een stuk beter Lin!! Misschien doordat ie wat stevig is, dat je wat meer aansluiting hebt waardoor je een stiller been krijgt heel netjes! En miss helpen je laarzen ook wel (ik merk t bij mezelf ook heel erg, dat me benen stiller zijn als ik met laarzen rij )
Pff moet nu aan de presentatie voor ons project, maar die meiden waar ik t mee samen doe die reageren al de hele week amper op me mailtjes en als ze reageren is t zoiets waar je niks aan hebt.... Echt dodelijk irritant! Maar ik gaat maar wat in elkaar flansen wat ik wel oke vind en dan vinden ze t maar goed.... hadden ze er zelf maar wat mee moeten doen!
Ik moet morgen op Jimmy rijden, ik ben benieuwd! Een ander meisje van ons moet op Guus en ik heb gehoord dat die egt niet lekker zit. Voordeel voor mij, want ze zit in mijn categorie.
ja bah iedereen speelde als een standbeeld of zo. Niemand liep mee! Nu hopen dat het woensdag beter gaat anders kunnen we het wel schudden... En woensdag maar bij vriendin kijken denk ik, iedereen flipt hem hier
Haha als ze woensdag verliezen zijn we lekker van het hele EK gedoe af
_Lucy
Geplaatst: 09-06-12 20:18
Haha lekker makkelijk zeggen achteraf.. Vanaf de tv kan je alles natuurlijk heel mooi zien, maar als je als scheits een paar meter verderop staat.. Hands was vlak onder de elleboog, kan t natuurlijk ook goed lijken of het boven de elleboog was.
kim345
Geplaatst: 09-06-12 20:18
_Lucy schreef:
Haha als ze woensdag verliezen zijn we lekker van het hele EK gedoe af
JustSmile
Geplaatst: 09-06-12 20:22
kim345 schreef:
Britt_Sisi schreef:
ja poedersuiker poedersuiker scheids, die was zoooo partijdig!!!!
ben het helemaal eens..
Agree!! Nederland speelde niet tegen n 11-tal maar tegen 12 man! grrrrrrrrr
niet perse jij lucy haha niet aangevallen voelen maar ook op facebook veel berichtjes zo ik vind het juist heerlijk dat eindelijk een keer bijna iedereen samen 1 is
_Lucy
Geplaatst: 09-06-12 20:29
Die andere weet ik niet meer precies
Haha je zegt maar lekker hoor, maakt mij niet uit. Tuurlijk is het leuk als ze winnen enzo, maar sommige mensen maken er zo'n heisa van, en doen alsof ze dood gaan als er weer eens naast geschoten word (niet jullie hoor, maar bijvoorbeeld mn vader ) Zo doen ze toch ook niet als we een ander EK verliezen.. En al die mensen die opeens vinden dat ze er verschrikkelijk veel verstand van hebben..
Achja, maar ik vind het wel leuk om te kijken hoor Alleen alles er omheen hoeft niet zo overdreven voor mij
ik vind t ook leuk die Nederlandse sfeer! Iedereen oranje! (ik heb zelfs van me werk een oranje shirt met me naam whahahahaha promotieactie van een leverancier! Niiiicee:P)