Manege Bergemo praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marie33

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 18:37

Knap hoor. Fijn voor je dat het zo goed gaat.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 19:42

Ik ging vanmorgen vol goede moed dressuren met RB om na tien minuten tot de conclusie te komen dat ik er echt geen bal aan vind Schijnheilig Toen was dat grote opgeploegde land ineens wel heel aantrekkelijk en heb ik de gaskraan eens open gedraaid. RB's oren gingen ineens weer op standje leuk en ik was spontaan ook weer een stuk vrolijker. Daarna zijn we nog eventjes het bos in gegaan.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 22:52

Stoer. Dan blijft het voor je paardje ook leuk he... Altijd dressuur vindt Stier toch ook niets aan. Oke, nu slapen. Morgen een lange dag... Veel schoolwerk enzo. Wanneer niet dit blok??? Het zijn op school echte slavendrijvers...Whoosh!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:39

Ik heb een mp3 speler gekocht en ik snap em nog ook! *valt flauw*

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:52

* applaudiseerd* Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 10:57

applaus voor Emy. En ik ben (hoe verrassend Schijnheilig ) gisteren in Nijmegen naar de Lama's geweest en het was zo grappig (laatste tijd moeten ze echt goed zijn wil ik nog dubbel liggen ken zo'n beetje alles wel) Ze hebben twee van Roger's voorstellen gedaan. Ik had echt zoiets van: "schat waar tover je dat vandaan?" Roger vond dat Tijl maar de man moest zijn die op zondag het vlees snijdt. Het was gewoon te hylarisch. Niet uit te leggen je had er bij moeten zijn.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:44

is nooit uit te leggen maar vast om in een deuk te liggen. Net als laatst met 'die blikken in je ogen, zeggen alles tegen mij.' Ik moet nog lachen als ik er aan denk. *LOL*
Ik ben trts op je, Emy, knap werk hoor....
Ik ben ook knap want afgelopen dinsdag heb ik mijn propedeuse-uitreiking gehad. Go jij! Go jij! Erg kleinschalig maar wel erg leuk.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:46

heeeee....wist je trouwens dat Take That uitverkocht is? hahaha, leuk he?
Wanneer mag ik je haar aanraken, deedee? Knipoog Is natuurlijk niet normaal dat je het geknipt hebt e dat ik het nog niet eens heb aangeraakt...tsss....

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 09:41

Dan ga je het 1 november maar lekker aanraken. wahaha. TT is trouwens al maanden uitverkocht (ongeveer maandje na de verkoop) dus ja dat wist ik.

Die blikken in je ogen....hou op ik lig alweer over de grond als ik er aan denk. Te geniaal gewoon. ROFL

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 15:47

Heb toch altijd gezegd dat Ruben van der Meer de allerleukste was? Ik vind Jeroen van Koningsbrugge tegenwoordig toch ook best grappig. Eerst vond ik hem wat minder maar nu vind ik hem wel oke. Moest gister wel om hem lachen.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 08:03

Jeroen doet me op de een of andere manier altijd aan Rob denken. Vraag me niet waar dat vandaan komt. Trouwens het is gewoon de hele combi die leuk is. Ze hebben allemaal gewoon iets erg grappigs.

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:45

ik denk dat dat komt door het kapsel. Rob heeft ook die bakkebaarden en voor de rest kort. (Op sommige plaatsen zelfs niets meer) En Rob maakt ook altijd grappen. Misschien is het dat?
Hmmm. Vrijdag les gereden. Wilde eerst niet omdat ik dacht dat het toch slecht zou gaan maar dat viel honderd procent mee. Haha! Kreeg zelfs complimentjes. Pling Dat gebeurt ook nooit.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:55

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 14:03

Leuke foto's wendy! Lachen Je kunt het!

Ik was net op het strand en daar waren ook een heel stel mensen aan het paardrijden, maar het linke was dat er ook veel mensen waren. Ik zou dan gewoon gaan stappen of zachtjes draven, maar deze niet hoor. Gewoon in volle galop om de mensen, kleine kinderen en honden zigzaggen.... :S

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 20:36

Oeh dat is inderdaad best link. Ik passeer mensen altijd in stap.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:53

Ach, die mensen springen wel opzij Clown

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 20:39

ja, dat zou ik in ieder geval doen als er een paard op me af kwam crossen.
Nee, ik zou niet zo hard gaan als het zo druk is op het strand. OP Ameland gingen we ook super hard maar daar was dan ook geen mens op het strand.
Was wel erg gaaf. Go jij! Go jij!
MOrgen weer twee tentames. Handelingstoetsen. Een intake met een onwillige client en een pleitbezorgingsgesprek Misselijk . Dat laatste heeft met schulden en schuldeisers te maken en voor dat eerste moet ik nog maar eens even mijn tekst over motiverende gesprekstechnieken goed doorlezen Gaaaap . Wat is studeren toch leuk...
Nee, is kei leuk, alleen die stomme handelingstoetsen niet.
Wish me luck!!!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 21:14

Luck Haha!

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 07:02

Hey iedereen

Ik ben net terug van tien dagen Bergemo en heb het er super naar mijn zin gehad met mijn haflinger ( ravell)
Ravell heeft daar dus gelogeerd
Ik woon zelf in de randstad, dus ik heb echt genoten van het buitenrijden ( Bosssss...)

Moest wel even wennen aan 'de manege', gezien ik absoluut geen manege gewend ben
Maar goed, aardige mensen en heeeeeel veeel paarden.

Maar uiteraard had ik mijn handen vol aan mijn eigen knollie

In het weekend wel veel van die F-proefjes
Druk, dus toen ben ik wel het bos ingevlucht Haha!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 10:06

Hahaha, dacht dat het in de 40 waren ja, is idd best veel Clown Stond jou paardje naast Willy Wonka? Had dan mooie witte manen!
@ Marie; bij welke stal ben je dan geweest op Ameland? Vond het hard gan tijdens mijn vakantie daar nog wel mee vallen nl. Alleen de jord die er tussenuit ging, ging best hard ja Vork Het was bij mij juist op Terschelling dat we in volle sprint over het strand gingen (effe kijken wie het snelste paard had Haha!)
En wat is de motivatie dan bij onwillige cliënten dan? Bij ons werkt dreigen met géén koffie en/of sigaren altijd Tong uitsteken

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 13:58

willie wonka heb ik wel gezien ja, die stond bij laroucha ofzoiets
Willie mocht niet los ivm blessure?
Mijn haf stond naast een bonte pony ( whitny?) met idem veulentje

Die mevr (eigenares) vond dat ik zo'n mooie fjord had, hihi
Kleine spraakverwarring

Heb nu echt al heimwee naar het bos trouwens Bloos

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:21

Da's nog eens een grove belediging Clown

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:32

Haha!

ik kan het hebben hoor Knipoog Knipoog

marie33

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 10:43

He Juut,
ja, geen sigaren of koffie zou mooi zijn. ee, dat kan niet bij onze onwillige clienten. Bij ons zitten de mensen er voor zichzelf en als ze echt niet willen dat lopen ze gewoon weg en dan ben je ze kwijt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Je moet ze weten te motiveren met moriverende gesprekstechnieken. En geef ze stof om over na te denken. Ik had gister een gesprek met een alcoholist en ik heb hem voor de vraag gesteld of zijn alcoholverslaving het waard was dat zijn vrouw en kinderen bij hem weg zouden gaan. En ook heb ik hem gevraagd hoe hij denkt dat zijn kinderen het beleven als papa dronken is. Natuurlijk niet veroordelend en belerend want ook dan rent je client hard de deur uit en dan had ik mijn tentamen niet gehaald. Nu heb ik er drie van de vier gehad en volgens mij heb ik deze drie wel goed gedaan. Hoor ik na de herfstvakantie. Dan heb ik er ook nog een. Erg veel leerwerk dus nog maar dat gaat ook wel lukken denk ik.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 18:01

Je zou ook kunnen vragen hoe het met cliënt zn lever gesteld is Clown Had er gister een discussie over; patiënten die door alcoholmisbruik, én lekker doorzuipen een nieuwe lever nodig hebben, zullen er niet zo snel 1 krijgen