Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen was dat grote opgeploegde land ineens wel heel aantrekkelijk en heb ik de gaskraan eens open gedraaid. RB's oren gingen ineens weer op standje leuk en ik was spontaan ook weer een stuk vrolijker. Daarna zijn we nog eventjes het bos in gegaan.
) gisteren in Nijmegen naar de Lama's geweest en het was zo grappig (laatste tijd moeten ze echt goed zijn wil ik nog dubbel liggen ken zo'n beetje alles wel) Ze hebben twee van Roger's voorstellen gedaan. Ik had echt zoiets van: "schat waar tover je dat vandaan?" Roger vond dat Tijl maar de man moest zijn die op zondag het vlees snijdt. Het was gewoon te hylarisch. Niet uit te leggen je had er bij moeten zijn.
Erg kleinschalig maar wel erg leuk.
Is natuurlijk niet normaal dat je het geknipt hebt e dat ik het nog niet eens heb aangeraakt...tsss....
Kreeg zelfs complimentjes.
Dat gebeurt ook nooit. 
Je kunt het!
. Dat laatste heeft met schulden en schuldeisers te maken en voor dat eerste moet ik nog maar eens even mijn tekst over motiverende gesprekstechnieken goed doorlezen
. Wat is studeren toch leuk...
Stond jou paardje naast Willy Wonka? Had dan mooie witte manen!
Het was bij mij juist op Terschelling dat we in volle sprint over het strand gingen (effe kijken wie het snelste paard had
)
Had er gister een discussie over; patiënten die door alcoholmisbruik, én lekker doorzuipen een nieuwe lever nodig hebben, zullen er niet zo snel 1 krijgen