Inplaats dat ze nou bezuiningen op de reclames gaan ze bezuinigen op het leger enzo stelletje idioten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:ach jaaaaaa wij hebben gewoon een stomme regering. Ze willen nu ook de abortus moeilijker maken. Maar wat nou als je verkracht bent ofzo..

weet je me wachtwoord nog? of moet ik het ff PBén ? Elja schreef:Pebbs schreef:ach jaaaaaa wij hebben gewoon een stomme regering. Ze willen nu ook de abortus moeilijker maken. Maar wat nou als je verkracht bent ofzo..
Regels zijn er om uitzonderingen op te maken
Ik durf te wedden dat meer van de helft van jullie geen idee van propagandapunten zijn van partijen en waarom je überhaupt op een partij heb gestemd. Ik zeg geen sorry voor mijn uitgesproken mening, zo ben ik niet ingesteld.

Emmaa_ schreef:Ik weet het niet nee, maar ik roep ook niet dat onze regering dom is
En dan kunnen jullie heel kinderachtig met z'n allen tegen mij gaan, ik ben het alleen maar met Elja eens.
Pebbs schreef:Ohw dus tis niet goed dat ik zeg dat onze regering dom is ?
Emmaa_ schreef:Ik weet het niet nee, maar ik roep ook niet dat onze regering dom is
En dan kunnen jullie heel kinderachtig met z'n allen tegen mij gaan, ik ben het alleen maar met Elja eens.
te reageren..