Heel veel sterkte Wilma, Peter en Debbie. Tes heeft een fantastisch leven gehad bij jullie en nu kan ze heerlijk spelen op de eeuwige groene weide zonder pijn.
nou vanochtend met Joepi gedressuurd in mijn bakkie en daar had die ouwe niet veel zin in haha pech gehad.
Wasje gedaan,stalletjes uitgemest en in huis gewerkt. een hele eend in de oven bereid en die was erg lekker. Nu hondjes eten en dan mgen de kleine ondeugende poekeltjes weer een bietje verder in huis dan hun speelkamer lopen en spelen. Moet ik de buiten-luikjes afsluiten, want Sien gaat erin staan zodat ze open staan en roept ze dan dat ze naar buiten mogen haha, gaat ook niet door. Over 1 en een halve week gaan ze naar hun nieuwe huis en dan mogen de 2 die ik hou wel naar buiten. Ze blijven nog steeds zooooooooooo leuk en ze zijn zo tam als de pest.Echt geweldig
Wilma, sterkte gewenst met het verlies van Tes. Ook voor je trouwe verzorg((st)ers, die zich hebben ingezet om haar te verzorgen en te vertroetelen. Samen hebben jullie ook van haar laatste jaren een feestje gemaakt.
AnitaJoeri
Geplaatst: 26-10-11 08:17
guten morgen 9 graden en bewolkt, maar droog. Ga zo met vriendin en joepi naar het bos.
zaten weer 2 kleine poekeltjes bij mama in de eetkamer. Aman dat zijn altijd Pippie die ik hou en Tom die nar Ar zijn broer gaat.Niet zeggen dat die zo bijdehand is hoor haha. Ze hebben hartstikke leuke speelkamer, maar zitten net zolang te hengelen met hun pootjes dat het schuifje van het slot van het kattenluikje afgaat pffffffffffff tuig is het.
morge, nou mocht net ar uit het ziekenhuis ophalen hij mocht wat eerder als verwacht weg dus dat is erg fijn. Het gaat alweer stukken beter, hij moet er nog wel een paar x heen voor wat onderzoekjes om de oorzaak te achterhalen.
Dat is fijn Amanda en nu maar hopen dat ze weten wat de oorzaak is geweest
AnitaJoeri
Geplaatst: 26-10-11 18:00
zo heerlijk bosritje met vriendin en Joepi gemaakt en stallen heel goed uitgemest en wat telefoontjes gepleegd en verder niet veel gedaan, hihi ben er nog moe van ook.
Fijn hè Aman dat Ar weer thuis is.
Chantal ben je opgelost? Hoop dat je genoeg tijd voor alles heb als een klein berichtje op bokt al niet lukt.
Fijn dat hij weer uit het ziekenhuis is amanda. En leerse.
Ik had gister een hele lange werkdag van 7 tot half 6 vandaag gelukkig maar tot half 4 en alleen morgen nog en dan lekker weekend. Vanavond peeps verhuizen. Duimen jullie dat ze een beetje makkelijk de trailer op gaat? Ze is zo laadramp haha.
zo werd me net een nederlandse haring met uitjes gebracht door nederlandse vrienden hier. Lekker. Ze kwamen gelijk ff op kittenbezoek. Koffie met appeltaart gegeven en nu weer aan de arbeid.
Had net Aiko zijn stal klaar. Lara heeft Aiko gereden en heeft Joepi zijn stal uitgemest. Vanochtend ook griepprikkie gehaald.
Wil eigenlijk even mijn kleren opruimen
Hoor net dat de hond van de opa en oma van mijn verzorgmeisje morgen gedoopt wordt............... Ik zeg een hond dopen........................ Ja ze hebben maar wat verzonnen om gezamelijk Schnapsjes te drinken hahaha
Zijn ze gek of niet hihi ze verzinnen ze ter plekke