Daar ben ik trouwens weer. Niet weg gewaaid dus . Ik dus naar de les, maar moest langs een weg waar allemaal plastic lag. Val is heeeeeel erg bang voor plastic. Dus hij flipte helemaal. Dus wij (m'n vader was mee) omrijden langs een best wel drukke weg. Lag daar ook een klein beetje plastic. Stonden wij half op de weg, maar uiteindelijk toch nog optijd bij de les aan gekomen . Les ging echt super en de terug weg heeft m'n vader me opgehaalt met de trailer
Dankje! Haha ja, eigenlijk moet ik dat nog wijzigen want het is al M+14 of zo ongeveer. Main, ik heb gewoon geen tijd om het bij te houden xd. Na de regiokampioenschappen ga ik Z starten ;d
Haha, ik weet gewoon dat vosje het kan. En ze kan het ook makkelijk, dus dan heb je ook genoeg vertrouwen erin Met me vorige pony heb ik 150 gesprongen, de vos is nog jong dus daar spring ik niet zo de hoogte mee in, maar het record staat ookal rond de 140, 145 losse sprong.
maar ik hou gewoon van springen, uitdagingen etc dus dan ga je er al anders tegen aan kijken