mntj schreef:hoi xan komje ook nog ff langs.
haha, nog ff-ies
Heb net oliebollen gehaald bij mijn zus.
En ik verkeer nog steeds in een uitstekend humeur, van mijn ozo fijne les van vanmorgen
Wat heb ik weer een heerlijk knol !!!!!!!!!!!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicole1995 schreef:Zijnz e braaf aan het afsteken vanaf 10 uur wat mag en ze moesten van ons lopen niet steeds bij de zelfde voor de deur blijven hangen dat werkt irritantie op krijg je dit.Ik dnek dan man doe normaal ze doen niks verkeerds,haal dan kalmerende pilletjes voor je hond.Hij zou Bert wel ff spreken had ie bij mij moeten doen ik was op stal.Hij moet leren om met zijn tengels van een kind af te blijven is nog strafbaar wat ie doet ook.
xan schreef:mntj schreef:hoi xan komje ook nog ff langs.
haha, nog ff-ies
Heb net oliebollen gehaald bij mijn zus.
En ik verkeer nog steeds in een uitstekend humeur, van mijn ozo fijne les van vanmorgen![]()
Wat heb ik weer een heerlijk knol !!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicole1995 schreef:mntj schreef:krijg net sms dat ol gerden is daar ander meidsje maar ze vond m te braaf. dus hij staat er nog.
heb nog ff niet de behoefte om te reageren.
Hoef je niet meteen te geloven natuurlijk misschien willen ze de verkoop iets versnellen.

xan schreef:Ik ga nog even hapjes maken voor vanavond dan zitten wij bij onze buren (met nog een aantal buren)
En vanavond lekker gourmetten met z'n 4-en.
Dus als ik niet meer terug kom
Voor alle Veldt-schatjes (en meelezers) een fijn, goed en sportief 2011 gewenst

xan schreef:mntj schreef:krijg net sms dat ol gerden is daar ander meidsje maar ze vond m te braaf. dus hij staat er nog.
heb nog ff niet de behoefte om te reageren.
Hoeft idd ook niet meteen.
Eerst zondag afwachten.
En je moet echt wel het gevoel hebben dat dat JOUW knol moet zijn.