Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:57

Gelukkig dat de heenweg wel relaxed was!

Vandaag eindelijk weer lekker gelopen. Het lopen ging al een tijdje niet lekker en vandaag heb ik echt heerlijk kunnen lopen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 11:07

Even een voorzichtige zwaai hier... :wave:

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 20:07

zwaait voorzichtig terug naar esther :wave:

waarom zijn we eigenlijk voorzichtig aan het zwaaien?????

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:06

Geen idee, maar is het de bedoeling dat ik meedoe? :wave:

Jammer van de rit Antoinette. Ik dacht juist dat jullie lekker rustig konden rijden met z'n tweetjes. Helaas heb je zelf geen invloed op de medestrandgebruikers...

Morgen mijn laatste dag bij het NTI :oo Kreeg vandaag al wel lieve mailtjes van collega's van andere afdelingen :=

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:26

Nou ga ook maar aan de :wave: heb ik iets gemist??? :o?

Jee Sas wat gaat de tijd snel! Ga je nu (als je niets anders gevonden hebt) over 3 maanden terug? Heb je nog gesolliciteerd?
Milou, ben je een beetje bijgekomen? men wat zag jij eruit gister! Op wie heb je gereden? Heb je lekker gereden?

Ik kreeg van Joke een email met een advertentie doorgestuurd van een Jutlander (Deens trekpaard) wauw wat een leuk ding!! I ben geneigd om te gaan kijken....

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:38

Esther.......waarom zijn we aan het zwaaien????????

En bedankt Antoinette, Lekker complimenteus, hahaha :oo! Nee, het klopt hoor, zag er niet uit en voelde me totaal niet fit! (Had in de loop van de middag het idee ziek te worden) Heb wel lekker gereden. We reden maar met 5 en mocht op Alex. Op 3 stop momenten en een mislukte galop na, ging het best lekker!
Ben na de les meteen vertrokken, voornamelijk ivm de dagdienst van vandaag, maar ook vanwege niet fit zijn. Arno heeft dek later opgedaan. Had het idee dat ik echt ziek aan het worden was gisteravond toen ik in mijn bed lag, wel verhoging, maar vanochtend weer fris en fruitig! Gelukkig maar. Moet wel zeggen dat het niet ideaal is, maandag uit de nacht komen en vandaag al weer een dagdienst....daar ben ik niet voor gemaakt!
Overigens dusdanig opgeknapt dat ik weer lekker een uurtje ben gaan rennen. Ging het de afgelopen weken helemaal niet lekker, vandaag mijn wilskracht om door te blijven rennen weer terug gevonden. Het ging absoluut niet snel, maar dat maakt me momenteel even helemaal geen klap uit!

Zag die advertentie van dat paard op je Facebook. Gaaf paard zeg!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:46

Leukerd he :-) Gijs heeft al gezegd dat ik moet gaan kijken, het paard staat geloof ik in Koudekerke....

Alex is binnen echt lastig he! Hij kan volgens mij echt een sneaky zijn! Gelukkig voel je je weer wat beter want ziek zijn is niets... Ik ga vrijdagavond een lesje meerijden en voor volgende week donderdag heb ik een priveles in de agenda staan!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:03

Nou, gelijk een bezoekje aan de fam in Zeeland? Maar het is echt een leukerd ja! Hou je ons op de hoogte?
Hij was heel sneaky ja.ik galoppeerde en ineens stonden we stil......
Ziek zijn is idd niets en kan ik nu niet gebruiken.....heb nu wel enorme spierpijn, hoop dat ik morgen nog mijn bed uit kom....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:11

Komt dat oa van het hardlopen? Lekker warme douche nemen mischien?
Ja het is een leukerd, maar ik heb pas in december tijd om te gaan kijken als ze voor die tijd nog niet verkocht is en dan nog.... Een Jutlander is nu niet echt een jachtpaard....

Die Alex.... je weet zeker dat je veilig zit maar in de bak is dat het enige ideale denk ik... Ik hielp een dame (die reed in Gijs zijn les) even met Arko afzadelen en die zei van ja normaal gesproken rij ik vaak op Alex dus toen zei ik van nou ik denk dat je in de bak beter op Arko kan rijden dan op Alex!

Ik ga proberen te slapen, in een veeeeeeels te warme hotelkamer :-(

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:15

Spierpijn is van het hardlopen ja. Warme douche heb ik al onder gestaan!
Haha, niet echt een jachtpaard nee, maar als Gijs al aangeeft dat je lekker moet gaan kijken!

Succes in je veel te warme hotelkamer. Ik lig ook al op bed, maar is meer omdat ik niet meer lekker zat, haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 22:20

O jee, niet ziek worden Milou. Daar heb je inderdaad niets aan...

Antoinette, wat leuk. Even op je facebook spieken naar dat paard :=. Zo'n vaart zal het over het algemeen niet lopen met de verkoop, toch? Gewoon lekker gaan kijken...

Esje!! Joehoe?

Maandag heb ik een gesprek staan voor e-mailmarketeer. Verder nu nog een sollicitatie lopen, maar daar hoor ik eind november pas iets van... Ik zie inmiddels elke dag dezelfde vacatures voorbij komen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 00:28

Omdat ik weer is te lang afwezig was, even checken of ik nog veilig binnen kon rollen :D.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 14:29

Tuurlijk kan dat!
Sas de aanhouder wint! Kijk je nu ook in Amsterdam eo?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 15:44

Ik ga zaterdag zelf pony scheren.... Spannend!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 15:46

Haha, wel mooie baantjes maken he!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 15:48

antoinetje schreef:
Haha, wel mooie baantjes maken he!

Ga mn best doen! Hoop dat iemand met ervaring mee kan kijken! En even helpen :P.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 16:22

antoinetje schreef:
De heenweg was heerlijk relaxed! dus daar denk ik maar met veel plezier aan terug :-)...

Wen ik kan me helemaal niet herinneren dat Mazzel een loopje nam? Hij was toch hartstikke braaf?

Had hij niet toen zo'n moment dat hij enorm ging lopen zwalken, en over zijn schouder vallen? Was niet heel ernstig, maar wel beetje eigenwijsje.
En die Jutlander ziet er erg gaaf uit en hij kan voor de kar en onder zadel. En als Gijs zegt, dat je moet kijken zou ik het gewoon doen!

En hoe is het nu met je Milou, weer beetje opgeknapt. Ik was het weekend ook flink aan snotteren en hoesten e.d. het wordt bij mij nu gelukkig steeds minder.
Is alex zo dwars? Enige wat ik me van hem kan herinneren was dat Aad zei: Normaal staat Alex in het midden en jij krijgt hem de hoefslag niet af.

En Sas, hoe was je laatste werkdag?

En Suc6 Es, ga je nog bepaald patroon doen of gewoon hele paard kaal? En als het mislukt, groeit het wel weer aan. En kan ik Mazzel niet stiekum naast Shaggy parkeren (al denk ik dat mazzel eigenaresse dat niet zo leuk vindt) :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 16:37

Hij gaat helemaal kaal, lijkt me makkelijkste :P.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 16:44

Ook zijn hoofd en benen, dat lijkt me nog wel een rot werk.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 17:35

Schijnt het ook te zijn, maar benen gaan zeker, zag er vorig jaar echt niet uit, enorm kleurverschil :').

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 18:48

Daar gaat het niet om, gaat erom dat het practisch is, pony moet het niet koud krijgen, maar je moet er wel op kunnen rijden zonder uur droog te stappen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 21:32

evdpanne schreef:
Omdat ik weer is te lang afwezig was, even checken of ik nog veilig binnen kon rollen :D.

Tuurlijk kan je veilig veilig binnenrollen!

kooslover schreef:
Maandag heb ik een gesprek staan voor e-mailmarketeer. Verder nu nog een sollicitatie lopen, maar daar hoor ik eind november pas iets van... Ik zie inmiddels elke dag dezelfde vacatures voorbij komen.

Spannend Saskia! Zal voor je duimen! Hoe was je laatste dag bij het NTI?

En Esther gaat pony scheren, spannend. Lijkt me minder moeilijk dan het daadwerkelijk is volgens mij....

Ben gelukkig niet ziek geworden. Ben vandaag wel helemaal gesloopt. We waren maar met z'n tweeën op werk en de ene patiënt na de andere patiënt kwam binnen. Had gister niet hoeven gaan hardlopen, vandaag genoeg beweging gekregen, haha!

En Alex, tja, hij kan heel goed stoppen op het moment dat er geen paard meer voor hem zit. Lijkt dan bijna een soort te blokkeren. Gebeurde dus toen we de groep van vijf over twee voltes gingen verdelen, bij het aangalopperen en voordat we gingen wijken. Alleen die laatste keer was ik er voldoende op voorbereid.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 22:47

Horsefreak schreef:
Daar gaat het niet om, gaat erom dat het practisch is, pony moet het niet koud krijgen, maar je moet er wel op kunnen rijden zonder uur droog te stappen.

Das waar, zou de benen over kunnen slaan maar verder wordt ie behoorlijk nat.... Op zn oren enz ook (pony werkt kennelijk hard :P).

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:53

Paard scheren is niet zo moeilijk hoor, als ze maar stil blijven staan en als hij dat niet doet gewoon de praam erop. Heb je ook wel een klein opzetstuk voor zijn hoofd en oren?
Voor het praktische zou ik de benen gewoon laten maarja dan moet je wel goed kunnen scheren anders ziet het er niet uit... arme pown!!

Sas hoe was je laatste dag? Zeiden ze 'tot over 3 maanden?' :wave:

Gelukkig dat je niet ziek bent geworden Milou!

Wen, ja dat was voor de rotonde aan de Schulpweg toen kwam hij uit balans ~~}>

Ik ga donderdag even bij de merrie kijken, is in Zeeland dus dan ga ik gelijk even bij pa en moeders langs, 2 vliegen in 1 klap!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-12 22:54

Ik heb ook een tondeuse erbij, dus die kan ik voor het hoofd gebruiken! En zn benen kan misschien daar ook mee moet ff kijken,...