Kimbaie schreef:Waar lopen onze paarden dan mee? de ruinen op hun 5de been, en de merries.... tja lopen niet
Splinter schreef:de ruinen op hun 5de been, en de merries.... tja lopen niet Ooeeeh Splin, DAT is een inkoppertje... maar ik doe t niet..
Splinter schreef:en de merries.... tja lopen niet Ik maak em iets milder:".. vandaar dat Alief stilstaat op wedstrijd.."maar die had je zelf uiteraard zo opgezet
jarrah schreef:Hmm nou ik meen me te herinneren dat die ook verdomd hard kan... waar loopt ze dan op? Misschien op vleugels....
jarrah schreef:Hmm nou ik meen me te herinneren dat die ook verdomd hard kan... waar loopt ze dan op? nikkielvis schreef:Misschien op vleugels.... dan is ze hengstig en gebruikt ze idd Always met vleugels
jarrah schreef:Maar dan loopt ze dus duidelijk niet op eigen benen... Het mysterie is verklaard Kim Het is me weer helmaal duidelijk. nikkielvis schreef:Kim was je geirriteerd.Dat kan ik me bij jou nou niet voorstellen... Kun je nagaan.
Cer schreef:Ik ben geen 'echte' westernruiter, ben meer fusion Ik ben nog steeds blij met zo`n fushionruiter. Er zijn meer wegen om naar rome te komen en bij Spekkie werkt een combinatie van stijlen heel goed.
Ik had dat topic ook gevolgd,beessie ziet er een stuk beter uit,is nog niet dik te noemen maar kijkt tenminste weer opgewekt de wereld in.
jarrah schreef:Splinter schreef: mmm denkt aan een mail van daarnet Ooohh nou worden we benieuwd... staat volgens mij hetzelfde in als hier, alleen dan wat uitgebreider. edit: ken het topic ook, paardje ziet er gelukkig al wat beterder uit zeg.
Het feest kan beginnen,hoe maar anderhalve dag en dan ben ik binnen..Nou ja het rijmt maar heb dan eigenlijk vakantie.... Cat fight voor Splinter en Kimbaie....
Goedemiddag westernruiters/ engelseruiters/ recreatieveruiters/ vliegenderuiters/ ruiters die op 5 benen rijden/ stilstaandemerrieruiters