Vandaag zijn Inge/lopend, Agnes/Shadow, Amber/Sproet en ik/Maisie een rondje Zaanse Schans wezen doen. Gelukkig had m'n broer nog een (oversized) regenjas in z'n auto liggen, want de wind waaide werkelijk overal doorheen! Ik vond het heel stoer van Agnes dat ze de rit heeft gedaan

!!!! En van Inge super sportief dat ze meeliep om Agnes geestelijk bij te staan, mocht Shadow het op haar heupen krijgen.
Oh ja, en ik wil even en plein public San bedanken voor het oefenen met de trailer!!!! Het is zowaar gelukt om zowel Sproet als Maisie - in de tijd van het uitmesten van de stal van Mavantos - in de trailer te krijgen!!!! Het was wel even hilarisch hoor, want hoe we ook paaiden, trokken, duwden, etc. die Maflinger wilde er natuurlijk niet in! Ja, zolang haar kont maar buitenboord bleef. Op een gegeven moment was broerlief het zo zat, dat hij - op het moment dat Maisie met haar achterbenen nog naast de klep stond - Maisie onder haar kont pakte en zó de trailer in tilde!

Ze was er zo beduusd van dat haar achterbenen in de lucht zweefden, dat ze bij het "landen" spontaan doorliep en zich liet "insluiten", whoehahahaha!