Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? johnvt schreef:sybje schreef:Naja hij staat.. en ik moet zeggen dat ik nog niet aan dat harde matras gewend benHahaha dat heb je met een zwaar vriendje he
Soof,
Meer rolle bollen op het harde matras met zwaar vriendje wordt het vanzelf zacht. Haha Hihi
En morgen weeer werken.. ppffff 
beter kun je het niet hebben
dat was leuk! doppie45 schreef:De 10 graden grens is in aantocht!
Nou nog even de tijd vooruit zetten aan het einde van de maand en dan kunnen we in de avond ook gewoon genieten van het licht![]()
Nog iemand die mee naar buiten wil met Mandy en Blando op Zondag?...voor een drafje op de heenreis en verder een lekker stap ritje

sybje schreef:doppie45 schreef:De 10 graden grens is in aantocht!
Nou nog even de tijd vooruit zetten aan het einde van de maand en dan kunnen we in de avond ook gewoon genieten van het licht![]()
Nog iemand die mee naar buiten wil met Mandy en Blando op Zondag?...voor een drafje op de heenreis en verder een lekker stap ritje
misschien dat mijn moeder zin heeft... of durven jullie niet met lieve siebie
haha

het ging echt goed, ze liep lekker nagevend enz. en we hadden verwacht dat ze zou gaan bokken (ze heeft altijd haar 'eigen' soort style bokken, van die hele hoge, rare en schuine) maar heeft ze niet gedaan, dus op het einde van de les moesten sommige die wedstrijd hadden even hun proef oefenen, ik rij er gewoon achteraan en dus ineens uit het niets geeft ze een kneiter hoge bok.. en daar ging Naomi. En toen landde ik vollop op mijn hoofd, bij mijn voorhoofd daar ergens op de grond en toen had ik hoofdpijn en was ik even misselijk.
Dus heb nu misschien een hele lichte hersenschudding want ben niet bewusteloos gevallen ofzo. Ik weet alles nog en heb nu nog hoofdpijn.

) en toen ging het stukken beter! maar was wel gelijk weer traag.. (dr is ook altijd wel wat
hihi
) maar hij is wel heel braaf geweest..
hihi
heb dr zin annn!!!!