Broccoli schreef:Mis mijn herder
s.hit sorry nadien !
heb er niet aan gedacht wat er bij jouw gebeurt is ! SORRYYY !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Pff lijkt me zo ontzettend zwaar Nadien.
Ik heb Mickey nu iets langer dan 4 jaar en ik zou er niet aan kunnen denken... een leven zonder hem..
Vanmiddag dat melissa de foto's maakte veel met haar gespeeld dat vond ze echt geweldig.
Emmaa_ schreef:Patty
Aan het begin was het echt vechten, want Vincent reed mee op Lex en elke keer als die langsreed nam Pats weer een sprong, dus op een gegeven moment werd ik een beetje gek. Nou ff 5 minuten gestapt, als afsluiting van het losrijden zeg maar. Damn..Ik zeg niet gauw dat het goed ging, maar het ging gewoon écht lekker daarna! Ik gaf haar steeds meer lengte, als afbouwen zeg maar, eerst nog gewoon lekkere "strakke" verbinding, begon ze een beetje te hangen, dus ik gaf haar wat meer lengte. Ze liep super rond, lekker over haar rug, geweldig ontspannen, en dat op een relatief los teugeltje
Maar ik merkte ook echt, dat toen zij eenmaal ontspande, dat ik ook ging ontspannen. En opeens gingen mijn tenen recht en zat ik rechtop.. Terwijl dat mijn grootste problemen zijn.
Zij is echt de wereld van verschil tussen lekker rijden en totaal niet lekker rijden. Aan het begin/als ze niet lekker loopt voel ik me echt een beginner, terwijl als ze eenmaal loopt krijg ik echt een goed gevoel!
? Emmaa_ schreef:Nou, laatmaar, ik heb er ook geen zin in. Ik geef alleen mijn mening en krijg gelijk een peleton van mensen over me heen, nou sorry hoor maar wat moet ik daar dan mee?
Álles wat ik zeg valt weg in het geheel, en waarom? Nou, blijkbaar dus omdat anderen het reageren wel waard zijn.
Nou, LAATMAAR. Ik hoop echt dat ik de meesten van jullie nooit meer tegen hoef te komen

Jane_ schreef:Weetje ik wilde eerst niet reageren, maar godsamme, bek elkaar niet zo af!!
Laat iedereen in zijn waarde.
Sommige mensen reageren wel en sommige niet, dan weet je ook weer wat iemand van je vind, ballen!
En niet iedereen is hetzelfde, en als Emma het vervelend vind dan vind ik het goed dat ze dat zegt,niet helemaal op de juiste manier maar toch..
En dan zie ik toch weer dat mensen der onderuit trappen op een kwetsende manier, reageer dan normaal..
Ik word er echt misselijk van..
En ik noem geen namen.
Ik neem het niet op voor niemand, want niemand heeft gelijk.
Klaar
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Weetje ik wilde eerst niet reageren, maar godsamme, bek elkaar niet zo af!!
Laat iedereen in zijn waarde.
Sommige mensen reageren wel en sommige niet, dan weet je ook weer wat iemand van je vind, ballen!
En niet iedereen is hetzelfde, en als Emma het vervelend vind dan vind ik het goed dat ze dat zegt,niet helemaal op de juiste manier maar toch..
En dan zie ik toch weer dat mensen der onderuit trappen op een kwetsende manier, reageer dan normaal..
Ik word er echt misselijk van..
En ik noem geen namen.
Ik neem het niet op voor niemand, want niemand heeft gelijk.
Klaar
Of je het tegen mij hebt , weet ik niet..
Maar ik probeer haar echt niet onderuit te trappen of te kwetsen...
Alleen wordt het vervelend als ze elke keer weer negatief uit de
hoek komt terwijl ze dat gewoon beter op de persoon zelf kan brengen.. (via pb bijv.)
Dan wordt de sfeer hier niet beter op.
Als je het over iemand hebt , zeg het dan gewoon...

als ik bij haar ben
Mag er alles mee, en we hebben echt een band opgebouwd
verzorg ze al 9 maanden ! 
!
?