hey allemaal..zooo pff moest heel wat bijlezen... ja als het op een zondag is kan ik ook mee en denk dat joyce het ook leuk vind.... waar wij het zo leuk vonden was bij manege poelenburgh ergens in noord-holland geloof ik ....
Wij hadden even bedacht dat het misschien op zaterdag avond kon, omdat mensen zoals ik dan anders niet mogen, als we pas om half 12 daar klaar zijn, en maandag weer naar school moeten. Als het zaterdag is kan ik wel, en anders zondag middag gewoon.. kan dat?
Hoeven toch ook geen maanrit te doen kan toch ook gewoon die andere dat je rond kwart over 5 weer terug bent... want op zaterdag kan ik niet hoor overdag!
zolang het niet overdag is doordeweeks en op zaterdag en vrijdagavond kan ik altijd wel... als ik dalijk de winkel heb moet ik daar rekening mee houden
was vandaag op Excel vervolg cursus in Den Haag en ben uur geleden weggegaan. Had het helemaal gehad. Je kreeg een boek en moest gewoon stapsgewijs volgen wat er in het boek staat. Krijg na afloop van de cursus boek en cd mee dus kan thuis afmaken. Moet er morgen weer heen pfffff
Roomiey
Geplaatst: 23-02-09 17:59
aatjuh12 schreef:
zullen we dan iig gewoon zeggen: 29 maart strandrit.. wie gaan er mee? kijken we nog wel waar naartoe
ik ben net terug van een weekeind carnaval vieren het was echt mega vet!! ik moet alleen zometeen naar het ziekenhuis (eerste hulp) ik heb waarschijnlijk weer iets gescheurd in me knie dus kariq word vandaag in de molen gezet want kan bijna niet lopen :'( maar goed ik ga zo naar het ziekenhuis dus doei doei XXX