ik denk dat ik vanaf morgen helemaal ga stoppen met dekens.. t wordt woensdag 20 graden en vanaf dan is het ruim boven 10 graden en 'snachts ook niet meer koud. wat doen jullie?
Ik wou het eigenlijk gister al doen, maar toen werd het s'nachts nog koud. Dus vanaf morgen zet ik Lara ook zonder deken. Misschien vanavond al, maar weet niet hoe het vannacht is met de temperatuur.
Neep vanaf vandaag ook helemaal zonder.... hihi vandaag voor het eerste beetje ''gereden'' hihi nja we gingen eigenlijk vol gas rodeo hihi wat was die knol blij dat ie weer even mochtt...nja maar even laten gaan en goed op het harde uitgestapt en gekoeld...
Sancho heeft z'n zomerdekentje op! Wel leuk, Sjaak had een telefoontje gehad van een meisje die wat informatie wilden over een paard, die ze bijna een jaar geleden had gekocht, was het Wodan, het ging heel goed met hem en hij word lekker een beetje gereden door een meisje van 14! alleen werd die een beetje sterk enzo haha noujaa dat was wel bekend! leuk om te horen dat het in iedergeval wel goed gaat met hem! hihi
ja, maar als je een soort "coat"laagje over je laars hebt (zoals bij de petri perfect) heeft het geen zin, want dan gaat ie weer terug in zn oude vorm! tuurlijk zal de ruitershop het vol liefde voor je proberen (bij mij tot 3x toe, en iedere keer lekker betalen natuurlijk!) na 3x werd mij verteld dat het niet kon vanwege die coatlaag... hadden ze wel eerder mogen zeggen. maar als je die laag niet hebt, kun je t proberen! alleen als je een rits hebt, loop je kans dat het scheurt.. ik heb uiteindelijk er een stukje leer tussen laten zetten door "van huet" in Houten.