Manon_S schreef:Ja met mij gaat het prima!
Schooldag ging beter dan gisteren
Maarja al dat luisteren word op een gegeven moment wel saai
Jaaa dat luisteren is echt erg hoooor! Zeker als het de hele dag zo gaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Ja met mij gaat het prima!
Schooldag ging beter dan gisteren
Maarja al dat luisteren word op een gegeven moment wel saai
Dj69 schreef:Jaaa die laat ik afdrukken.Kei en keimooi
.
Manon_S schreef:I have some big newss!
Volgend jaar ga ik met Salihah deelnemen aan de amateurkeuring!
Zijn voor Arabiereneigenaren die voor de fun hun paard willen voorbrengen op keuring.
Je paard maakt hiermee kans op het kampioenschap of reservekampioenschap.
Ook voor de deelnemers is er wat te vinden: je kunt als beste voorbrenger gekozen worden.
Ik hoop dat Salihah kampioen of reservekampioen word!
Eerst hard trainen, het opstellen is de basis ervan al wel maar het kan nog zoveel beter.
Ook het showen aan de hand moet nog mooier en ik moet aan mn conditie werken.
Wanneer Salihah volop showt dan neemt ze me mee aan het touw en dat is niet zo fijn
Kirsten_S schreef:Dj69 schreef:Jaaa die laat ik afdrukken.Kei en keimooi
Jaaaa zkeer weten! Ik zat echt effe te kijken hoe moooi ze iss. maar je kan wel veel leed zien in der ogen op sommige foto's .
Melanie_B schreef:Die blikken hoeft niets te maken te hebben met pijn

ja ze zijn nog niet helemaal optimaal en toch verliezen ze een beetje kwaliteit door het uploaden.
!! Kirsten_S schreef:Oohhh ik heb een nieuwtje jongens!! De half 7 van woensdag word veranderd . dus nu om de week springen en dressuur! het word dan wat handiger. omdat iedereen bijna komt springen op de woensdag en dressuur op een andere dag doet. duss leek het me moeder handiger om dan op woensdag te doen. En... ik heb meteen gevraagd of ik op dunja kon, dan kon ik nog effe oefenen. want anders wou ik vrijdag nog effe gaan.
Ennnn!!!! Astor is weer beter!!

Ik ga gewoon weer mee proberen te springen! 
!
Astor schreef:sorry heb het al verandert, was ff beetje vaag bezig
.
Kirsten_S schreef:oeeeh wat een mooie foto's manon!! echt geweldig!! die schimmel is ook mijn favoriet. echt die bewegingen en helemaal showen
Kirsten_S schreef:oeeeh wat een mooie foto's manon!! echt geweldig!! die schimmel is ook mijn favoriet. echt die bewegingen en helemaal showen
!Manon_S schreef:Leuk Kirsten!
Maareh Astor was toch al beter?