Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Hij ziet er best leuk uit! Hij is vandaag aangekomen??? Maar eh... nu al een thiedeman?

eigelijk al de hele dag

BEN ECHT VERLIEFD OP DE FOTO!
Dat vond ie echt zo lekkerrr.. Daarna naar het grasveld gegaan om te drogen en te grazen! En weer lekker op stal gezet nadat ik een borstel over hem heen had gehaald.
.. Annie_ schreef:Ik zit er aan te denken om een karakter analyse
te doen bij jastrade lijkt me erg intressant
VRIJDAG 16 MEI!
).
! Hij was echt supppeer lief in stal, helemaal niks kwaad! Zadel gepakt (singel was te klein, dus moet een langere op) en hoofdstel om gedaan. ging allemaal keurig!
! Had hem nog net vast !
! Lekker heet maar deed het toch goed. Hij kan ontzettend leuk en mooi lopen , totdat hij een spiegel ziet (heeft er waarsch. nog nooit een gezien en heeft ontdekt dat hij toch best wel knap is en moet blijven kijken
, elk rondje moet die zien hoe knap die is ) of bij de bakrand komt want al die mensen zijn ontzettend eng en moet effe kijken hoe en wat.
! , maar dan lijkt het echt of die gaat chancheren! Heel raar) maar in het begin super hard racen!
. Word echt een leuk beestje waar zeker wat mee gedaan kan worden! Hij kan goed lopen en aan de teugel alles, maar het was nog allemaal nieuw dus was het wat moeilijk.
Liisette_ schreef:Bosrit was echt leuk!![]()
Troy was echt súper braaf! Hij was nog nooit zo ver geweest! Hij vond het echt heel spannend, maar deed het wel!![]()
Wacho & Valentino waren trouwens ook heel braaf!
Was echt een hele belevenis! Toch meiden?!![]()
![]()
Heb echt een vet mooie lieve foto van Troy met een oranje halster!BEN ECHT VERLIEFD OP DE FOTO!
![]()
Toen weer terug waren, heb ik hem eerst even lekker in de binnenbak losgegooid.. Daarna op stal gezet zodat ie even kon eten.. Toen had ik hem er weer uitgehaald om zijn benen af te spuiten .. uiteindelijk heb ik z'n hele lichaam gedaan!Dat vond ie echt zo lekkerrr.. Daarna naar het grasveld gegaan om te drogen en te grazen! En weer lekker op stal gezet nadat ik een borstel over hem heen had gehaald.
Toen ben ik maar naar huis gegaan, om te leren...
Alleen ik moet nog beginnen!![]()
Morgen ga ik echt leren... en donderdag ook & vrijdag!![]()
Elke dag!..
fallenangel3 schreef:Annie_ schreef:Ik zit er aan te denken om een karakter analyse
te doen bij jastrade lijkt me erg intressant
En dat houd in???
fallenangel3 schreef:Die laatste foto kijkt hij wel beetje angstig
Astor schreef:De foto's:
Nou allemaal dit is dus Victor![]()
Hij is leuk he?Hij kan ook echt leuk bewegen!
!
Annie_ schreef:Zoo wat een verhaal![]()
Maar wel leuk toch zo een paardje

fallenangel3 schreef:Hey Kirsten met schrikken schrikt die dan ook echt flink of is hij wel makkelijk terug te rijden??
Hij zal dus wel neit zo snel mee het bos ingaan zoals Rox (die ging volgens mij bijna meteen mee naar buiten (in eerste of tweede week??).
Echt balen voor Mel
! Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Zoo wat een verhaal![]()
Maar wel leuk toch zo een paardje
Jaaa wil je een verhaal , dan krijg je een verhaal
Jaaa echt wel, en nog een goede ook! Hoop dat die zoo blijft, en een beetje rond word gereden!
Zolang de ervaren ruiters erop rijden zal het nog wel goed gaan maar zodra de wat mindere erop gaan.... tja