Hoi Antoinette en Fenn
Ook weer aanwezig.
Het lijstje klopte tot mijn grote spijt, want ik ben echt gebroken! Ik zat op Ragna. Al stond er dus eerst Koos achter mijn naam, maar dat was doorgekrast (Gemeen, maar omdat Koos dan vrij had vond ik het wel goed
)
Naja dus eerst Ragna uit de paddock gevist, die ook verliefd begint te worden op Bowie. Het schijnt dat alle paarden haar geweldig vinden
Maar Ragna was super opgevoed en kwam gewoon naar mij toelopen, terwijl Wen helemaal naar achter moest om haar pony te halen 
Poetsen en alles ging prima totdat Es met de verschrikkelijke conclusie kwam dat er een endurancezadel op Fjordy moest. Oké ik had gelijk een stuk minder zin. Zadeltje erop gelegd, wat ik dan weer geleerd had van Jack vorige keer
Toen de beugels... dat bleek een avontuur op zich. Toen ik erop zat kwam Yvon maar even helpen. Te lang ... te kort. Op een gegeven moment maar laten zitten... Nou dat heb ik ook geweten! Al langs de weg krijg ik pijn in mijn enkels, later ook mijn knieën en jawel vandaag doet ook mijn rug nog eens zeer. Maar verder een topzadel
Daar wil ik dus echt niet meer op hoor!
Alles doet zeer vandaag. Verder was Fjordy wel leuk hoor, al was ik meer bezig met mezelf in een onpijnlijke houding te krijgen dan met haar
In het bos was ze best pittig, op het strand lekker relaxd. Ook nog even geprobeerd hoe ze het achter Ronny deed, maar dat maakte niet erg veel uit, dus dat komt vast ook wel goed. Later weer voorop verder gereden.
Nou dat was een lang verhaal, maar daar had ik even zin in 
Gisteren trouwens ook weer naar Lune geweest. En het is echt zo leuk als je haar losgooit, ze luistert echt heel goed, beetje overgangen, draaien, volgen, ze komt ook nog naar je toe, alleen het voetje geven begreep ze niet