Volgende week weer, hoewel ik nu wel zin heb trouwens, maar heb een BBQ.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En er zijn nog wel meer paarden waar ik op wil
)
, dat kregen wij gelukkig nooit....
. Heb een drukke planning vanavond! At, naar de manege, snel naar huis, omkleden, kroeg in
.
op de manege is het toch ook gezellig
. Maar ja ben weer uitgenodigd
. Dus gaat ik maar de kroeg in.... Volgende keer blijf ik wel nog even hoor
.
).
Ook weer aanwezig.
)
Maar Ragna was super opgevoed en kwam gewoon naar mij toelopen, terwijl Wen helemaal naar achter moest om haar pony te halen 
Toen de beugels... dat bleek een avontuur op zich. Toen ik erop zat kwam Yvon maar even helpen. Te lang ... te kort. Op een gegeven moment maar laten zitten... Nou dat heb ik ook geweten! Al langs de weg krijg ik pijn in mijn enkels, later ook mijn knieën en jawel vandaag doet ook mijn rug nog eens zeer. Maar verder een topzadel
Daar wil ik dus echt niet meer op hoor!
Alles doet zeer vandaag. Verder was Fjordy wel leuk hoor, al was ik meer bezig met mezelf in een onpijnlijke houding te krijgen dan met haar
In het bos was ze best pittig, op het strand lekker relaxd. Ook nog even geprobeerd hoe ze het achter Ronny deed, maar dat maakte niet erg veel uit, dus dat komt vast ook wel goed. Later weer voorop verder gereden.
. Ik zat gister op de grote Tsjimme
. Vond hem wel relaxed rijden, gooide in het begin nogal met zijn hoofd maar toen ik consequent been gaf als hij met zijn hoofd gooide werd het al een stuk beter
. Toen we in het bos reden ging aad mij vragen of ik een zweep bij me had... Uhmmm nee. Toen moest ik dus een tak proberen te plukken om dat als zweep te gaan gebruiken, dat was dus echt een drama
. Na een tijdje had ik dr eindelijk eentje en toen ik die moest gaan ontbladeren maakte dat een heel spannend geluid en Tsjimme schoot gelijk naar voren. Aad gelijk, zie je het helpt al alleen al als je een zweepje bij je hebt, uhmmm aad hij schrok van het geluid. Maar goed veel moeite gedaan voor een stokkie en niet gebruikt.
. In galop wilde Tsjimme weer heeeel graag naar voren maar ik heb m achter Ragna weten te houden
. Dus een keer geen gezeur van Aad
.
. 

Ragna galoppeerde lekker met lange teugel, dus van mij mochten we nog wel even doorgaan!
.
.
En tja als Tsjim even niet wil luisteren, dan maar met wat meer kracht. Kun jij ook niets aan doen!