Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Irene11_ schreef:Leuk!![]()
Oeeh ja, zo'n bontje zit vet lekker. Heb ik ook op gezeten tijdens die privéles
Maar wel lekker zacht en past op ieder zadel
Weet iemand hier trouwens of je al mag schrijven bij wedstrijden als je 14 jaar bent of niet? Lijkt me leuk om eens mee te maken! StillAngel schreef:Die bloempotKomisch
Ik heb vandaag een bontje voor over het zadel gekocht, lijkt mij echt veel lekkerder
Nu zoek ik nog een wedstrijdjasje, ga in maart na een jaar eindelijk weer eens wedstrijdrijden
![]()
.
_Lisanne schreef:StillAngel schreef:Die bloempotKomisch
Ik heb vandaag een bontje voor over het zadel gekocht, lijkt mij echt veel lekkerder
Nu zoek ik nog een wedstrijdjasje, ga in maart na een jaar eindelijk weer eens wedstrijdrijden
![]()
Leuk.
Ga je gewoon in de B beginnen?
Zelf wil ik van de zomer proberen Gipsy voor het eerst mee te nemen op wedstrijd.. Hij moet alleen nog wel iets beter bevestigd worden en goed oefenen op de dingen die hij moeilijk vind (middendraf, halsstrekken, halthouden). Maar van de zomer kan hij vast wel een B proefje lopen
Wel leuk dat jij een eigen hebt

. Wil het liefst in het outdoor seizoen beginnen, omdat wij geen binnenbak hebben en de wedstrijdsfeer dan al nieuw genoeg voor hem is, kan hij lekker rustig wennen
StillAngel schreef:Jullie hebben zeker wel een echt bontje?? Ik heb een neppeMaargoed hij is opzich wel lekker zacht. Beter dan die harde manege veelzijdigsheidszadels..
Leuk trouwens Lisanne dat je zoveel met je lease/verzorg pony mag doen dan
. Maar moet zeggen dat ik het altijd wel getroffen heb met mn verzorgpony's. Met de vorige ook wedstrijden gereden en reed toen ook nog een fjordje. Die werd verkocht maar anders mocht ik er ook wedstrijden mee rijden!
_Lisanne schreef:StillAngel schreef:Jullie hebben zeker wel een echt bontje?? Ik heb een neppeMaargoed hij is opzich wel lekker zacht. Beter dan die harde manege veelzijdigsheidszadels..
Leuk trouwens Lisanne dat je zoveel met je lease/verzorg pony mag doen dan
Vervelend he van die harde zadels!! Dan ben je blij dat je er vanaf mag hihi.
Ben er ook echt super blij mee. Maar moet zeggen dat ik het altijd wel getroffen heb met mn verzorgpony's. Met de vorige ook wedstrijden gereden en reed toen ook nog een fjordje. Die werd verkocht maar anders mocht ik er ook wedstrijden mee rijden!
Dus ik ben een geluksvogel
_Lisanne schreef:Aaah, dat is rot ja als ie zo ver weg staat! Zeker met dit weer is er geen pretje..
Weet er alles van hihi. Vorige pony stond ook half uur fietsen, nu ook mee moeten stoppen omdat ik dat echt niet red met de tijd.
Hoevaak doe je die pony?