Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PaTriiCiiaa schreef:maarja die theorie.. 3 fouten, ik had dus 216 punte gehaald en die 3 punte werde eraf getrokke dus ja kom je op 213 uit met een rotjury.
PaTriiCiiaa schreef:Ja wist ik dat
nou ik vond het gewoon een rotjury moet ik zeggen, maar wat verwachten ze, dat ik alles zo goed kan terwijl ik pas ingestroomt ben en dan nog niet eens zo lang rijdt, dat ik meteen alles 100% goed zou moeten doen?
PaTriiCiiaa schreef:*edit* BTW: wie zegt dat ik het specifiek tot jou benoemd had, ik weet het het is jurysport en ik ben gewoon wel blij dat ik hem gehaald heb.
PaTriiCiiaa schreef:ik vind dit gewoon niet de tofste jury die er is want ik heb veel slechter gereden en hoger behaald maar ik vond dit nogal laag terwijl het beter ging dan normaal, zelfs de 1e ruiter met doorgelopen proeven uit heel nederland vond hem zeer netjes gaan.
PaTriiCiiaa schreef:ja dat van de theorie is mijn eigen fout, ik kan eenmaal niet goed leren als je dat bedoelt
PaTriiCiiaa schreef:het komt bij bijna alle ruiters zo over alsof jullie denken dat de paarden allemaal wereldkampioenen zijn, wij daarmee allemaal zo ver gekomen zijn en dus al erg lang en goed kunnen rijden.
maar iig veel succes er mee verder, maar ik wilde het alleen even zeggen omdat ik het natuurlijk ook niet leuk vond.
Suuszels schreef:Ssstt aardig zijn voor jury'sanders geeft ze je straks helemaal geen punten meer
hmm dan mag je wel naar het punten-onder-de-200-in-de-f-topic