Hippisch Centrum Barendrecht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ROMANxBEAUTY

Re: Hippisch Centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:30

ik ook niet, bijna een jaar ofzo niet meer denk ik.
Maar het was weer ff leuk!.
Ze komt nog een keertje kijken als ik ga rijden.

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:43

Leuk. Knipoog Ik gaaa.

Doei, doei

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 21:44

doegg!!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 09:53

PaTriiCiiaa schreef:
maarja die theorie.. 3 fouten, ik had dus 216 punte gehaald en die 3 punte werde eraf getrokke dus ja kom je op 213 uit met een rotjury.

En hoezo ben ik een rotjury? mag ook per PB hoor.

Had namelijk heel graag een praatje gehouden tijdens de prijsuitreiking maar ik mocht niet van degene van het secretariaat. En als je je punten niet snapt kun je ook gewoon naar me toe komen, geen probleem ik bijt niet. Mag zelfs tussen de proeven door. Kun je alleen maar van leren.
Denk dat je met deze punten heel blij moet zijn (theorie heb je zelf in de hand natuurlijk) want ik heb maar heel weinig PP uit kunnen delen omdat er qua basis gewoon heel slecht gereden werd. En hoe je rijdt ligt toch echt aan jezelf, daar kan ik in het hok niks aan veranderen.

Kan je maar 1 tip geven: kijk goed naar het commentaar en DOE er wat mee. PP krijg je nu eenmaal niet kado Haha!

Succes met je volgende wedstrijd!!

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 15:23

oeps......... Clown

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:24

Wo-ohhh Tong uitsteken

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:25

uhm ja sommige jury's zitten òòk op bokt Clown

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:28

Gohhh dat dat ook kon Vork haha

Ik had vandaag stageeee Haha!

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:30

leeuuk waar had je stage???

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:45

op de regenboog (basisschol in de beverwaard) in groep 7 Clown

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:47

aha je doet dus de pabo Tong uitsteken
Was het een beetje leuk??

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:49

Jaa Haha!
het is een hele rustige klas en vanmorgen kwam er een man filmen voor een HOllywood-in-de-klas. dat was wel heel hip
en vanmiddag mijn eerste lesje gegeven Schijnheilig ging op zich ook wel goed, hoewel ik nog wel verbeterpunten heb Haha!

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:53

whihi wat heb je gegeven??

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:58

een soort taallesje Haha! met de wat "betere" de anderen kregen uitleg van de meester Knipoog

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:06

whaha Tong uitsteken

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:15

Clown

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:01

Hahah, lekkere actie Patries. Knipoog

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:05

Ja wist ik dat Tong uitsteken
nou ik vond het gewoon een rotjury moet ik zeggen, maar wat verwachten ze, dat ik alles zo goed kan terwijl ik pas ingestroomt ben en dan nog niet eens zo lang rijdt, dat ik meteen alles 100% goed zou moeten doen?

*edit* BTW: wie zegt dat ik het specifiek tot jou benoemd had, ik weet het het is jurysport en ik ben gewoon wel blij dat ik hem gehaald heb.
ik vind dit gewoon niet de tofste jury die er is want ik heb veel slechter gereden en hoger behaald maar ik vond dit nogal laag terwijl het beter ging dan normaal, zelfs de 1e ruiter met doorgelopen proeven uit heel nederland vond hem zeer netjes gaan.
ja dat van de theorie is mijn eigen fout, ik kan eenmaal niet goed leren als je dat bedoelt Huilen
het komt bij bijna alle ruiters zo over alsof jullie denken dat de paarden allemaal wereldkampioenen zijn, wij daarmee allemaal zo ver gekomen zijn en dus al erg lang en goed kunnen rijden.
maar iig veel succes er mee verder, maar ik wilde het alleen even zeggen omdat ik het natuurlijk ook niet leuk vond.
Laatst bijgewerkt door Gowlan op 24-09-07 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 21:12

Ssstt aardig zijn voor jury's Tong uitsteken anders geeft ze je straks helemaal geen punten meer Vork
hmm dan mag je wel naar het punten-onder-de-200-in-de-f-topic Schijnheilig

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:38

PaTriiCiiaa schreef:
Ja wist ik dat Tong uitsteken
nou ik vond het gewoon een rotjury moet ik zeggen, maar wat verwachten ze, dat ik alles zo goed kan terwijl ik pas ingestroomt ben en dan nog niet eens zo lang rijdt, dat ik meteen alles 100% goed zou moeten doen?

Ten eerste heb je een PP dus niet zeuren Knipoog en juist omdat je net ingestroomd bent kun je niet alles perfect doen, daarvoor rij je wedstrijden om te groeien in die klasse. Maar als je start moet je wel laten zien wat je kunt en niet wat je niet kunt.

PaTriiCiiaa schreef:
*edit* BTW: wie zegt dat ik het specifiek tot jou benoemd had, ik weet het het is jurysport en ik ben gewoon wel blij dat ik hem gehaald heb.

Heb jij een andere jury gezien dan zondag??? Haha!

PaTriiCiiaa schreef:
ik vind dit gewoon niet de tofste jury die er is want ik heb veel slechter gereden en hoger behaald maar ik vond dit nogal laag terwijl het beter ging dan normaal, zelfs de 1e ruiter met doorgelopen proeven uit heel nederland vond hem zeer netjes gaan.

Dus omdat ik streng ben (??) ben ik niet tof, van mij leer je tenminste wat (mag ik hopen). Die 1e ruiter snap ik niet helemaal, doorlopen proeven uit heel nl????? Help me out, wat moet ik me daarbij voorstelen??

PaTriiCiiaa schreef:
ja dat van de theorie is mijn eigen fout, ik kan eenmaal niet goed leren als je dat bedoelt Huilen

Theorie is ook zeker niet makkelijk en ik vind persoonlijk de vragen veel te moielijk gesteld voor van die meiden zoals jullie. Als ik ze mondeling in andere woorden aan je zou vragen is het veel makkelijker te begrijpen. Maarja wij als jury maken de vragen niet dat doen ze op het hoofdkantoor.

PaTriiCiiaa schreef:
het komt bij bijna alle ruiters zo over alsof jullie denken dat de paarden allemaal wereldkampioenen zijn, wij daarmee allemaal zo ver gekomen zijn en dus al erg lang en goed kunnen rijden.
maar iig veel succes er mee verder, maar ik wilde het alleen even zeggen omdat ik het natuurlijk ook niet leuk vond.

Wie heeft jullie dat idee gegeven??? Wij verwachten van geen enkele manegepony dattie wereldkampioen is hoor. Feit blijft dat je je rijtechnische lesstof wel moet beheersen van dat niveau en dat schort er nog wel eens aan helaas. Daar wordt je op beoordeeld als ruiter. We houden er echt wel rekening mee dat het lespaarden zijn hoor en we houden ook rekening met julie niveau van rijden maar veel ruiters zitten helaas te hoog ingeschaald en hadden in mijn ogen dat niveau nog lang niet wat er van verwacht zou mogen worden. Die moeten dus gewoon nog even dooroefenen, heel simpel. En in zo'n geval krijg je dus ook je PP niet want dan kom je in de volgende klasse helemaal in de knel.

Ik snap jullie teleurstelling en vind het nogmaals erg jammer dat de manege mij geen praatje liet houden (wat ik normaal wel altijd doe), dat scheelt een hoop onbegrip en irritaties en stomme uitspraken op bokt.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 07:48

Suuszels schreef:
Ssstt aardig zijn voor jury's Tong uitsteken anders geeft ze je straks helemaal geen punten meer Vork
hmm dan mag je wel naar het punten-onder-de-200-in-de-f-topic Schijnheilig

Zo zit ik gelukkig niet in elkaar hoor, ik beoordeel proeven en geen uitspraken op bokt Knipoog. Patries heb ik ook al over de PB gesproken, hoop dat het nu een beetje duidelijk is.

Voor mij als jury zijnde kijk ik ook liever naar PP waardige proeven, laten we eerlijk wezen.

Maar iemand die iedere pas zijn paard beurs schopt of perforeert met sporen (en dat 6 minuten lang) is bij mij geen PP waardig, of een ruiter in de hogere proeven waar een halve meter ruimte is tussen kuit en paard als hij/zij aandrijft evenmin. Om over de rest van de onderste 10 punten nog maar te zwijgen.

Verder veel ruiters met ongelijke beugels waardoor de onderste 10 punten zoals houding, zit, beenligging, beenhulpen enz ook niet meer met een voldoende beoordeeld kunnen worden omdat je gewoonweg scheef zit en uit balans. Tsja dan zit je al snel op -10 als je daar 5en op scoort toch?

Zulke mensen zijn dus nog niet klaar voor een niveautje hoger en kunnen derhalve ook geen PP verdienen toch?

Naja er is genoeg over gezegd, zal de manege ook mijn bevindingen nog even sturen in de hoop dat men er wat mee doet. Ik ben echt niet streng maar wel rechtvaardig Knipoog

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:14

Het sterft hier weer een beetje uit. Huilen van het lachen

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:16

behoorlijk Nagelbijten / Gniffelen

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:18

We moeten het hier maar weer een beetje leven inblazen. Haha.
Welke dag/uur rij jij nou btw? Niet meer woensdag half 6 toch?

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:31

Nee ik rij nu om half 8 op woensdag.
Pfft gaat echt niet goed sinds ik weg ben Nagelbijten / Gniffelen begin het behoorlijk eng te vinden!
Eerst valt Sitana alles en iedereen aan, toen ging Michelle samen met Anouska onderuit en gisteren viel ze keihard van kenny Nagelbijten / Gniffelen en eerst gebeurde bijna nooit iets in de half 6 les.
maarr woensdag weer een inhaalles bij ze Lovers

en nu ga ik weg Doei, doei doeeeeeegg!