Vet Cooel Caar!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Talida schreef:welke bak reed je dan?
Tal is er gister wel 3x vandoorgespurt, dat is voor haar doen echt het heftigste dat ze in huis heeft. Na 5 meter denkt ze "oh dit was wel weer genoeg"en gaat ze weer draven. Woei ook wel heel hard!
Kelly_Taco schreef:Talida schreef:welke bak reed je dan?
Tal is er gister wel 3x vandoorgespurt, dat is voor haar doen echt het heftigste dat ze in huis heeft. Na 5 meter denkt ze "oh dit was wel weer genoeg"en gaat ze weer draven. Woei ook wel heel hard!
In die pensionbinnenbak.
Ze maken hem zo nat dat hij glad wordt
Kelly_Taco schreef:

kohtje schreef:Iemand er bezwaar tegen dat ik vanavond mijn les om half 8 binnen rijd ? Dan hebben Doris en Eva ook les. Het is zulk bud weer en Alex is in de buurt dus wil ik na twee maanden wel heel graag lessen.

)

dan kan ik lekker buiten rijden
En het liefst ook niet hard vriezen want dan is de buitenbodem hard
kohtje schreef:Iemand er bezwaar tegen dat ik vanavond mijn les om half 8 binnen rijd ? Dan hebben Doris en Eva ook les. Het is zulk bud weer en Alex is in de buurt dus wil ik na twee maanden wel heel graag lessen.
_Rijkie_ schreef:Romina heeft voortaan vrij op dinsdag (zal Sniesie blij mee zijn![]()
)
Wat een zooitje zeg afgelopen dinsdag, das geen rijden![]()
Op maandag is het altijd rustig, woensdag + donderdag ga ik maar laat rijden en vrijdag longeren.
En het weekend zien we wel verder....
Het moet gewoon niet regenen en stormendan kan ik lekker buiten rijden
En het liefst ook niet hard vriezen want dan is de buitenbodem hard
en zwiepende zwepen ook 

Renee__ schreef:Hallo allemaal, wat een heerlijk weertje.
Was altijd zo rot op zaterdags toen ik Bidy nog deed, altijd volle bak...