Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
volgens mij bij Ria reden we toen! Ja goede oude sheila! En spirit! En met wedstrijden zaten we allebei in de L2 volgens mij!

ben benieuwd naar de foto's... misschien plaats ik wel een paar als ze door de keuring komen
Ohjaaa... is ook zo
Haha.. Leonie reed toen ook heel vaak op Scooby
En ik op Double en dan gingen ze altijd racen
Ik zie Leonie trouwens ook nooit meer, heb haar een paar keer nog gezien.. Maar zij had ook een eigen paard geloof ik. Maarja.. ik heb jou ook alweer een hele tijd niet gezien. Zoals ik al zei, ik zat toen in de tweede, dus dat is denk ik 6 jaar geleden. Die les op donderdag hield er toen mee op geloof ik.. En toen ging jij naar dinsdag en ik naar vrijdag. Hoe lang heb je eigenlijk nog op de manege gereden Marijke?
reed jij altijd op zaterdags bij Lydia?
haha..
RianneH schreef:Nu ik die foto's zie ken ik je ook wel. Vond altijd wel dat je erg goed reed
)
Ken wel iedereen, maar niemand kent mij 

Daar heb ik ook nog twee jaar bij in de klas gezeten
Jobbeltje schreef:RianneH schreef:Nu ik die foto's zie ken ik je ook wel. Vond altijd wel dat je erg goed reed
Bedoel je mij?
Jobbeltje schreef:RianneH schreef:Nu ik die foto's zie ken ik je ook wel. Vond altijd wel dat je erg goed reed
Bedoel je mij?

Jobbeltje schreef:Ik kom Leonie nu regelmatig tegen op wedstrijden. Zij rijd een paar friese merries voor iemand.
Supergezellig dus weer (keten op het losrij-terrein)
Ik heb nog een tijdje op Maandagavond gelest bij Marisca, maar geen idee hoelang ik nog doorgereden heb eigenlijk.
RianneH schreef:Hmm, ik ben nooit zo aanwezigKen wel iedereen, maar niemand kent mij
Ik reed eerst altijd op woensdag van drie tot vier ofzo, met Marjon en Jaqueline (kregen op een geven moment ook een eigen paard) en met hen was ik woensdags nog wel aan het keten. Toen ben ik naar donderdag verhuist bij Dennis, en snel weer vertrokken. Daarna naar zaterdagochtend bij Ria, toen naar rond 1u bij Marisca, toen weer verhuisd op zaterdag. Ik heb bijna een jaar lang maar met één of twee anderen gereden.. En daarna bij Lydia in de les.. Was erg leuk! Vond dat altijd de beste les van zaterdag, dus was het erg leuk om bij hen in te mogen
Ik scheel wel 2/3 jaar met jullie, dus misschien dat we elkaar daarom niet kennen
Ik reed ook altijd in de les op woe van 3 tot 4 bij Marion en Jacqueline
En met JOU
Hhaa.. maar daarna ging in naar 1 tot 2 op woensdag met Anouk en Karin rijden. En daarna ben ik alle dagen en lessen wel af geweest, tot ik ben geeindigd op zaterdag 4-5. En natuuuuurlijk was dat de beste les
JuuLePuuL schreef:Hoe oud ben je dan Rianne? Ja nee ik ken ook wel best veel van LWD-manege, maar jou komt mij niet bekend voor. Reed je ook altijd mee aan de onderlinge spring- en dresuurwedstrijden?
Donderdagavond was echt een superles, heb ik echt zon 6 jaar ingereden tot afgelopen dec 2006, ben er samen in geplaatst met Yvonne Snieder, was destijds een hele goeie vriendin van mij, en toen reden Marloes Stam en Miriam er ook nog in. Maar de laatste paar jaar was het echt een supergezellige les! He lydia!?? Altijd nazitten tot soms half 12!!! Bitterballengarnituur bestellen en met Rinus ouwehoeren.
En was altijd vet gezellig! idd bitterballen!!!
Hihi.... Ik vond het ook niet leuk dat ik daar niet meer kon blijven rijden, maar gelukkig was de zaterdagles 4-5 ook vet leuk! Ben blij dat die les ook zo gezellig was! En natuurlijk les van marisca!