stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 17:39

Sterkte voor Zirano en ook voor je oma Brenda.

Ik heb vandaag even aan een 'verkeersleider' (stond op zijn oranje vestje...) gevraagd vanaf welke kant ik er morgen door kan naar Taams. Ze beginnen vanaf 's morgens 7.00 uur met asfalteren aan de kant van Landsmeer. Dus 's morgens via Oostzaankant naar stal en in de middag vanaf Landsmeer naar stal. Je wordt er toch helemaal gek van...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 17:48

Ik kan ze vrijdag wel ff buiten gooien, ben er toch smiddags ivm tandarts.. Haha!

Inderdaad Esther... Ik heb les morgen om 6uur, dus meestal ga ik rond uur of 5 van huis.. Dan ook nog maar via Landsmeer he? Ik gok het er maar niet op... Heb er zo'n hekel aan om vast te zitten! Boos!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 17:50

hart stikke bedankt Haha!

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 17:51

Nou, Marian & Chantal, lastig hoor die uitstel van de operatie. Maar de redenen zijn wel heel logisch. Ik weet uit ervaring dat Emmeloord een hele goede, fijne kliniek is Knipoog Ik denk aan Zirano vrijdag.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:12

Ja ik moet zeggen dat die dierenarts Tijn Spoormakers het allemaal heel duidelijk uitlegde en ook dat hij alle rust voor het beestje wilde die toch al zoveel had meegemaakt.Dus beter een paar dagen langer en relaxed dan in paniek de narcose in.Zaterdag ga ik daar naar toe en kan ik hem weer lekker knuffelen.Ze zijn echt heel goed en secuur daar.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:14

Dank je wel paulien.Weet je dat die fries bij ons in het straatje(waar zirano staat) die ook klein is ook bij Anja heeft gestaan??dat is de reden waarom hij nu nog zo klein is,en nu pas aan een groeispurt begint.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:29

Zirano schreef:
Dank je wel paulien.Weet je dat die fries bij ons in het straatje(waar zirano staat) die ook klein is ook bij Anja heeft gestaan??dat is de reden waarom hij nu nog zo klein is,en nu pas aan een groeispurt begint.

Je bedoelt Jelle (de friesenkenner spreekt...)? Haha!

Wat ik van Henriëtte begreep heeft die ook al aardig wat voor zijn kiezen gehad. En hij loopt op dit moment nog steeds heel lastig. Vind het heel sneu voor haar. Ze heeft al zo veel met hem meegemaakt. Je voelt je toch altijd kl*te als je beestje iets heeft en je niet weet wat het is. Volgens dierenarts een spierenkwestie, maar kans is ook dat het iets anders is. Paarden...ze lijken zo groot en sterk, maar zijn daarentegen zo kwetsbaar...
Laatst bijgewerkt door Gieltje2002 op 15-11-06 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:33

Dat geloof ik wel ja,hij staat een paar boxen verder dan Zirano.Frappant weer een kleiner paard uit de opfok.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 18:34

Gieltje2002 schreef:
Zirano schreef:

Je bedoelt Jelle (de friesenkenner spreekt...)? Haha!

Wat ik van Henriëtte begreep heeft die ook al aardig wat voor zijn kiezen gehad. En hij loopt op dit moment nog steeds heel lastig. Vind het heel sneu voor haar. Ze heeft al zo veel met hem meegemaakt. Je voelt je toch altijd kl*te als je beestje iets heeft en je niet weet wat het is. Volgens dierenarts een spierenkwestie, maar kans is ook dat het iets anders is. Paarden...ze lijken zo groot en sterk, maar zijn daarentegen zo kwetsbaar...

marjan en ik weten er alles van van de afgelopen weken, he marjan?

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:37

Hij heeft afgelopen jaar in Friesland gestaan vertelde ze me laatst. Daar had hij het wel goed geloof ik. Jelle is ook een veel kleinere fries dan bijvoorbeeld Giel. Maar inderdaad, hij is wel erg iel. Zou inderdaad door de opfok kunnen komen, maar ik denk ook in combi met zijn afstamming (kleinere fries)

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:40

marjan en ik weten er alles van van de afgelopen weken, he marjan?
[/quote]

Ja, jullie hebben zeker pech... Maar vanaf nu moet het gewoon beter gaan. Kleine bo en Zirano weer allebei helemaal beter. We duimen!!!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 18:42

alle paarden moeten beter zijn en weer gezond worden
niet alleen bo en zirano Tong uitsteken
hahahaha maar zirano komt er wel echt waar. en bo ook Haha!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:47

balen mar dat hij pas vrijdag geopereerd wordt! Maar ik snap de keuze wel! Hij moet zeker niet gestrest zijn narcose ingaan!

Nou bren ik had je net al aan de tel dat ik pas en bo had losgegooid! Nogmaals sterkte met je oma en opa!

Jaa ik vond die Jelle ook al zo apart lopen! Dus ook een slechte opfok gehad of niet? Balen zeg! en net zoals esther zegt paarden zien er groot en sterk uit maar zijn ontzettend kwetsbaar!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-06 18:52

hoe klein of groot ze ok zijn ze zijn zo kwetsbaar

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 18:53

jaa helaas wel af en toe

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:04

Ja Brenda maar jij gaat lekker aftellen nu nog even en dan met leeftijdsgenootjes spelen.Ja het is zeker sneu voor haar ben blij dat de spieren van Zirano goed zijn dat moesten we toen ook maar afwachten.Ze hebben Hart een longfilmpje in Emmeloord gemaakt en daar kwam Zirano prima doorheen.Ook het bloed was Prima dus aftellen maar vrijdag opereren en dan maar weer opknappen.Ik blijf dua de maand December lekker nog even bij e Fam Taams staan dus zie ik hem lekker elke dag.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:06

Duim nog steeds voor jullie Mar OK dan!

Ga nu weg naar stal Doei, doei

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:06

okee je zet hem niet gelijk het land op?

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:07

zie jullie miss vanavond wel Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:17

Nee hij moet eerst een paar weken genezen en dan kan hij naar de opfok

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:18

okee naja dan kan je hem bij taams lekker in de gaten houden toch Haha! Ooeehh ik heb de muziek voor onze pas de deux bijna af Haha! Alleen begin stuk! Maarre ellen wil jij die plakken voor ons Bloos

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:19

ja daar ben ik ook wel blij om dat ik hem zelf in de gaten kan houden en verder moet dierenarts Bouwman voor controle komen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:20

jaa dat is wel het prettigst denk ik! Zou ik ook hebben! Hoe is het me chantal? Moet ze nog naar stal 2night? Dan kan ik haar meenemen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:22

Nee ze vond het vanmorgen nodig om met de fiets over de kop te gaan en nu houdt ze een beejte rust.Verder heeft ze volgende week examen week en is ze aan het leren,maar wel lief dat je dat gevraagd hebt.Dank je

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 19:23

jaa ik denk kan het altijd vragen toch! Ik hoor het wel als ze een keertje mee wilt rijden!
Gaat het wel goed met haar na die val? Wens er maar succes met leren!