Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:43

Heb trouwens ook weer leuk nieuws gehad.. Scheve mond NOT! Mn leventje gaat lekker overhoop heb ik al door... Boos!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 21:48

Oei...wil je pm'en? Laat maar even weten als je wat kwijtwil

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:00

Lotje vertel!! Zonde van je broek!!

Paardjes deden t goed vandaag Lachen als sace t zondag ook zo doet dan gaan we een winstpuntje cker halen Lachen
Guessje was ook wle in vorm, wel beetje last vant weer...

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:05

Nog aardige mensen aanwezig zondag? Knipoog Tong uitsteken
Ik vond "Wilten" vroeger juist altijd erg leuk. Maar misschien ben ik dan wel zo'n "kakker". Tong uitsteken haha... Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:18

Bij de Haerst zijn altijd aardige mensen aanwezig, en wij zijn er natuurlijk dus als je dan komt kan je dag helemaal niet meer stuk;)

@ Lin: laten we dan hopen dat Sace zondag ook zo loopt he, ach en Guessje wordt ook al een oude tante. Oude dametjes hebben wel vaker last van de warmte he, dan moet je ze onder een parasolletje zetten met een lekker koude borrel en de 'Story' of de 'Privé';)

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 22:20

hahaha.... Haha! nou ik ben er wel hoor... Lachen
's morgens vanaf een uur of 9. Haha!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 06:29

Goeiemorgen!

@ Annelotte: Leuke foto's hoor! Je bent vooruit gegaan met de laatste keer dat ik je zag rijden hoor!

De hele week weekdienst gehad op school, weer het één en ander beleefd, maar voornamelijk genoten van het mooie weer! Haha!

Zo om 7 uur op de manege zijn, Cristian gaat op concours samen met een stalruiter en een pensionklant, de vrachtwagen wordt vol geladen. Gisteravond nog knotten bij 't paard gemaakt in ruil voor dat hij deze hele week mijn poownie gereden heeft Vork (aangezien ik weekdienst had), en gister heeft hij er nog mee gesprongen, ik toegekeken en het zag er weer keurig uit heur! Wel een enorme kerel (1.93) op een klein paard (1.60) Cool maar dat hinderde niks. Vanavond zelf nog even springen en morgen een rustdagje. Nou, de toedels! Ik ga genieten van het mooie weer op concours!
Go jij! Go jij!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 13:46

Lotje: leef je nog?:O

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 16:30

@annelot..

Hoop dat alles goed is? En weet je meis de een krijgt alles en de ander niks... (ik ben ook zo'n type dat alles krijgt Boos! )

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 18:13

Ik leef nog Tong uitsteken Was werken Knipoog

Ik pm Pris, Lin en Jo zo wel Lachen
Ik mag echt niet klagen, maar soms kan het allemaal even niet rotter Knipoog

Dymphke; Dankjewel Haha! Ik werd ook wel blij van de foto's Haha! Soms mn been wat meer lang houden, en onderbeen meer terug, maar ben wel trots eig Schijnheilig Ook veel aan privéles gehad Lachen Karin vond mn houding wel netjes, dus das het probleem niet Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 18:33

Ik ben morgen ook van de party in zwolle Lachen

Vroeger waren er op wilten echt van die groepjes... 'de eigen paarden mensen' en 'de manegeklanten' vond ik altijd wel heel jammer... vooral dat 'de eigenpaardenmensen' zich vaak te goed voelde voor de rest..
Dat is de laatste tijd wel heel erg vebeterd, en sinds het de haerst is is het helemaal gewoon gezellig Lachen
jammer dat ik er een stuk minder ben maar toch..

Zo Sace rijden Lachen
guess is der al klaar voor Lachen heeft de knotten al in Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 18:34

Lachen

Ik ga trouwens komende week met moeders alsnog nieuwe broek kopen Lachen Eurostar Klarissa(of met C? Tong uitsteken) als ze die in mn maat hebben bij Horsepower Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 22:14

Morgen miss laatste concours met Sace Boos!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 22:38

Wattan lin?? Gaat de koop toch door?? Wel erg jammer!

Fijn dat je toch nieuwe broek gaat kopen met mams meis!! Kun j m eerst passen Tong uitsteken

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 15:54

weet iemand de site van de fotograaf nog?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 17:55

jaah die weet ik want kheb een kaartje Tong uitsteken
www.horsefotografie.nl

Guessje liep niet echt fijn, heel veel spannings fouten, 2e proef zelf in de middendraf keer op de rem moeten zetten..
maar was 2x 2e Lachen 186 en 183.. dus toch weer 2 puntjes erbij Lachen

Zo sace wegbrengen naar zijnnieuwe huis.. wel jammer, maarja hoort erbij..
Mensen waren vandaag ook nog wezen kijken..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 10:02

Hey meiske, hoe gaat die? Heeft sace nu een beetje een mooi plekje waar ze staat?
Het typen gaat me nog best goed af;)

Zaterdag bij het invlechten van Jewel mn duim smerig bezeerd: ze had last van de vliegen dus ik gaf uit ergenis een mep op dr hals waardoor madam zich los wist te rukken: haak van het halstertouw aan gort. Gelukkig kon ik haar vrij makkelijk weer pakken dus ik wou haar even aan dat touw knopen zodat ik een nieuwe kon pakken, maar op het moment dat ik de knoop leg trekt ze haar hoofd weer met volle kracht omhoog: duim ertussen. Mn vingertop was helemaal kapot en het lekte als een gieter dus Bertil had mee meegenomen naar de huishartsenpost. Daar bleek dat het te groot was om te hechten dus dat wordt een paar dagen de vinger verbinden en halverwege de week pas weer opt paard....:S

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 11:10

Jo,vind je t gek met sown mooie dikke duim dat typen niet wil Knipoog

Sace heeft wel mooi plekje.. maar is eerst nog een week op proef.. dus afw88 of ze blijft..
Straks weer met guessje op concours Lachen

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 11:24

@ Linda : Had het al gelezen in het deurne topic, gefeliciteerd met je punten!
@ Jolien: Aaahh, zwaar pijnlijk! Meisje waarmee ik vandeweek weekdienst had op school heeft haar rechter ringvinger ontwricht, vinger kwam tussen de longe toen het paard wegschoot. Zit nu in het gips tot aan haar elleboog. Ook naar!

Straks weer springen buiten, gisterochtend ook gesprongen in de springtuin, BB en B wat erg lekker ging, vandaag maar eens alles op B en L neer zetten. Ben toch blij met een paard wat mij int springen zo kan helpen. Wel vind ik het jammer dat we beiden een beetje stresskippen zijn, en daardoor soms wat minder goed communiceren, dressuurmatig. Ook is de de afgelopen 2 weken zo gestressd continu, ze schrikt van alles, ook als ze gewoon in haar box aan het eten is etc. Ik ben er van de week niet geweest, aangezien ik weekdienst op school had, maar mn vriendje zei het ook, die haar deze week gereden en gesprongen heeft, dat ze soms 100 kleuren scheit. We merken dat het geen prutsmuts meer is, want zodra ze aan het werk gaat is er niks aan de hand, maar zodra we met het werk klaar zijn, hoeft er maar een vogeltje op te vliegen of we staan alweer 10 meter verder. Morgen naar Divoza, eens kijken of ik een soort van magnesium te pakken kan krijgen, schijnt rustiggevent te werken. Maargoed, van't zomer van start gaan met de wedstrijden, heb er erg zin in!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 13:06

Haha idd Lin, maar ik heb mij snel aangepast, mij rechterwijsvinger heeft nu de functie van 'spatiebalk indrukken' tijdelijk overgenomen en dat gaat prima;)
Net de boel weer opnieuw verbonden maar wat een hel! Het gaasje zat helemaal vastgeplakt aan de wond dus na letterlijk twee uur op de pijnbank te hebben gezeten is het er stukje bij beetje en met veel gezang, geschreeuw en rare geluiden maken vanaf gekomen:P Ik vrees nu al voor morgen;)

@ Lin: en zijn de foto's van gisteren nog een beetje mooi geworden?
Veel succes vandaag he:D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:09

Oeh pijnlijk Jo Tong uitsteken Hopen dat het voor zondag weer enigzins voor mekaar is Lachen Gelukkig stuurt Marco vrij makkelijk Lachen

Dymphke; klink wel apart Tong uitsteken Maar opzich ook wel fijn denk ik dat je weet dat het geen klieren is? Lachen

Vandaag met Actieshot mee geweest Haha! Was vermoeiend, maar ERRUG leuk! Haha! Mooie en minder mooie foto's gemaakt Tong uitsteken
Heb de grote zus van Target nog gezien Tong uitsteken Leek sprékend op Target, alleen groter, iets minder ondeugend kijken Tong uitsteken En talentvoller Huilen van het lachen Mocht ook bij Lin dr ring staan Haha! Haha! Maar ben nu wel kapot, hele dag in de brandende zon Bloos
Maarre, Pris en Lin; shirt staat me goed he? Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:17

Is de startlijst er trouwens al? Lachen Of Jo; dacht me te herinneren dat jij iets zei over dat je m had ofzo? kan je dan ff zegge hoe laat ik moet? Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:40

Hey Lotje, mooi dat het leuk was:) Deed Lin het nog een beetje goed?;) Ik denk wel dat ik zondag mee kan doen, dan zijn we alweer een week verder en ach het is maar een B proef dus dan loopt die een keer niet in de krul, so be it:P
Ik heb zelf nog geen lijst gezien, normaal zouden we hem al hebben voor de vergadering van morgen maar die vonden we niet nodig omdat alles al geregeld is dus Bertil heeft hem zaterdag even snel laten zien en toen stond ik te zweten met een dressuurhekje in mn armen dus heb niet gekeken;) maar de lijst is iig klaar dus hij zal snel wel verschijnen.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:48

Ik weet dat noëla al om 10 uur moet pfff maar wel lekker dan heb ik de rest even tijd voor mezelf!

Anne shirt staat mooi hoor!!

Jo??? Dat is zeker erg pijnlijk.. Hoop iig dat het over is voor as zondag!!

En Lin? Hoe ging Guessje vandaag??? warm was het he?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 19:50

Weet alleen dat Lin 2e proef 189 had Lachen 1e proef nog niet gehoord Knipoog

Pris; ben jij al gebeld voor vrijwilligen? Ik nog niet Rolleyes Hoop dat ik weer lekker vroeg bij de a-tjes mag Tong uitsteken Ik neem mn spul meteen al mee, als je dan een vrij momentje hebt wil je dan alvast mn knot wel doen he? Tong uitsteken Loop ik er maar wat langer mee Tong uitsteken