@ Linda : Had het al gelezen in het deurne topic, gefeliciteerd met je punten!
@ Jolien: Aaahh, zwaar pijnlijk! Meisje waarmee ik vandeweek weekdienst had op school heeft haar rechter ringvinger ontwricht, vinger kwam tussen de longe toen het paard wegschoot. Zit nu in het gips tot aan haar elleboog. Ook naar!
Straks weer springen buiten, gisterochtend ook gesprongen in de springtuin, BB en B wat erg lekker ging, vandaag maar eens alles op B en L neer zetten. Ben toch blij met een paard wat mij int springen zo kan helpen. Wel vind ik het jammer dat we beiden een beetje stresskippen zijn, en daardoor soms wat minder goed communiceren, dressuurmatig. Ook is de de afgelopen 2 weken zo gestressd continu, ze schrikt van alles, ook als ze gewoon in haar box aan het eten is etc. Ik ben er van de week niet geweest, aangezien ik weekdienst op school had, maar mn vriendje zei het ook, die haar deze week gereden en gesprongen heeft, dat ze soms 100 kleuren scheit. We merken dat het geen prutsmuts meer is, want zodra ze aan het werk gaat is er niks aan de hand, maar zodra we met het werk klaar zijn, hoeft er maar een vogeltje op te vliegen of we staan alweer 10 meter verder. Morgen naar Divoza, eens kijken of ik een soort van magnesium te pakken kan krijgen, schijnt rustiggevent te werken. Maargoed, van't zomer van start gaan met de wedstrijden, heb er erg zin in!