En vanochtend om zes uur
stonden we de roemenen uit te zwaaien. Ben nu dus al weer een uur of drie op en al heb ik amper geslapen vandaag... klaar wakker
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En vanochtend om zes uur
stonden we de roemenen uit te zwaaien. Ben nu dus al weer een uur of drie op en al heb ik amper geslapen vandaag... klaar wakker

ik heb vorige nacht gedroomt over het lamoen
maar er klopte niks van heb ik het idee....... ze hadden en binnenbak wat volgensmij niet zo is, en de pony's waren allemaal heel braaf. Er was 1 paard met een raar zadel er zaten geen beugels aan dat zadel.... het was gewoon van stof. ach ja, ik weet het. Ik ben noueenmaal heel erg maf

(bijna allemaal... eigenlijk zo goed als allemaal. Niet naar onze spookverhalen luisteren
) En de zadels zijn soms raar
(alleen geen beugels
) 

geen leuke apparaten, leuke jongens of uhm... ? Nouja, je conditie wordt in elk geval wel leuker

). Zo ja, dan kan ik mee, maar dan zouden we in plaats van vrijdag dus zaterdag gaan werken en dat komt haar misschien niet goed uit (ze zit middenin verhuizing en heeft het nogal druk dus ik wil haar niet pushen ermee
)

djoni schreef:volgens mij ben ik overspannenik heb vorige nacht gedroomt over het lamoen
maar er klopte niks van heb ik het idee....... ze hadden en binnenbak wat volgensmij niet zo is, en de pony's waren allemaal heel braaf. Er was 1 paard met een raar zadel er zaten geen beugels aan dat zadel.... het was gewoon van stof. ach ja, ik weet het. Ik ben noueenmaal heel erg maf

Ik weet het niet meer helemaal. Was dat trouwens niet nog het ponykamp voor trektocht?
Als je vrij krijgt zou dat echt heel gaaf zijn. Anders jammer ... Iris heeft gebeld, dus weet niet wat die tegen Jeanet gezegd heeft. Het is over een week al, dan sta ik weer even op het Lamoen 

oja. Maar volgens mij was dat echt nog met het ponykamp (dus twee jaar terug)