IK HEB DE BAAAAAAAAAANNNN!!!!!!! _/-o_ *o/*
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
IK HEB DE BAAAAAAAAAANNNN!!!!!!! _/-o_ *o/*

Joki schreef:Kan zo ik moest met haar wekelijks op concours. Ik rijd haar nu niet meer vanwege wat probleempjes met de eigenaren.
Je hebt toch wel van me gewonnen he

(dat ik na 3 keer ben gestopt zegt wel genoeg denk ik)Pluutje schreef:Hey, grappig dat je Syrah hebt gereden! Ik heb namelijk, voor diezelfde eigenaren, Wabe 3 dagen gereden, whaha. Het beviel niet zo heel goed(dat ik na 3 keer ben gestopt zegt wel genoeg denk ik)
edit: hoe lang geleden ben je eigenlijk gestopt? Er was toen namelijk ook een meisje dat rechten studeert die haar reed. Maar ik geloof dat zij toen net begonnen was, dus zal wel toeval zijn dat ze allemaal rechten studenten hebben.
volgensmij is dat wel barbara die je hebt gezien want toen reed niemand anders haar alleen een vrouw en barbara.
En het was ook een beetje lastig dat de eigenaren steeds wat anders zeiden en het ook vaak niet echt met elkaar eens waren. Pluutje schreef:Ja voor Wabe bedoel ik. Tis zo'n lieverd, maar ik kon er gewoon echt niet op rijdenEn het was ook een beetje lastig dat de eigenaren steeds wat anders zeiden en het ook vaak niet echt met elkaar eens waren.

muiszje schreef:maar pluut, hoe ga je dan wedstrijden rijden... ik bedoel,, de SPA gaat vanaf volgend seizoen alleen nog maar op zeinstra wedstrijden organiseren.. en de SPA heeft nou ook weer niet denderend veel wedstrijden eigenlijk. Of heb je een kennis die ook wedstrijden rijdt MET een trailer?