Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:23

Heb je terug gepbt Lachen

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:32

Reentjuh schreef:
We kunnen ook op een zaterdag een stalvergadering houden en dan daar achteraan meteen een stal BBQ, want die hebben we ook nog tegoed. Alleen zou het wel fijn zijn als het dan mooi weer is Haha! En of het aanstaande zaterdag of die zaterdag daarop mooi weer is??? Dat weet ik niet. En dit keer wordt het wel een stalvergadering met alleen maar GOED nieuws he, hihi, zodat iedereen kan blijven lachen, hihi!

Ik heb het nog even aan Arjan nagevraagd en hij vond dit ook een goed idee! Hij zegt ook, we moeten gewoon een datum prikken en dan zien we dan wel of het mooi weer is of niet en of de BBQ dan doorgaat of niet. Maar dan gaan we uit van volgende week zaterdag, dus dan wordt de vergadering ook een paar dagen verschoven als niemand hier op tegen is.
Dus ik hoor wel wie het er mee eens zijn of niet!

xOrlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:34

jaaaaaaaaa bbqqqqq gezelig heb er nu al zin in ik denk dat vande vergadering geen probleem is Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:35

heb je pbtje gehad, ik snap m nu wel! hou me er verder maar weer buiten Knipoog

zijn er nog meer mensen vanavond op stal?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:44

Nee, ikke niet, hihi. Blijf nog ff thuis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:49

en dat terwijl het zulk mooi weer is Tong uitsteken (waarschijnlijk regent het op het moment dat ik op mn fiets stap Haha!)

whoei! ben zo benieuwd! vanmiddag nog even het tuig omdoen bij [paard]!

heeft er iemand trouwens enig idee hoe je plak van een bit afkrijgt Haha!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:52

Anique_Vaandrig schreef:
en dat terwijl het zulk mooi weer is Tong uitsteken (waarschijnlijk regent het op het moment dat ik op mn fiets stap Haha!)

whoei! ben zo benieuwd! vanmiddag nog even het tuig omdoen bij Jolly!

heeft er iemand trouwens enig idee hoe je plak van een bit afkrijgt Haha!

bit een tijdje in het water laten weken dan kan je het met je nagel loskrabben

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:41

JoYcE1982 schreef:
He Lin, ik zag dat je in Cambrills op vakantie bent geweest, stond je toevallig op camping cambrills park?? Daar heb ik een aantal jaren geleden gestaan. Leuk plaatsje cambrills, en bijna altijd lekker weer zo rond deze tijd.

Groetjes Joyce

Hai Joyce, we zitten eigenlijk vlakbij Cambrills dus tussen Miami Playa en Cambrills in. We staan daar op de camping Els Prats, naast La Torre Del Sol. Die zal je dan ook vast wel kennen Haha! We komen daar nu al vijf jaar maar het is inderdaad een heel leuk plaatsje, verveelt nooit Haha!

Veel beterschap met je voet en sterkte morgen met Bart (ik ben ook een meelezer) Ach gut

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:43

Reentjuh schreef:
Reentjuh schreef:
We kunnen ook op een zaterdag een stalvergadering houden en dan daar achteraan meteen een stal BBQ, want die hebben we ook nog tegoed. Alleen zou het wel fijn zijn als het dan mooi weer is Haha! En of het aanstaande zaterdag of die zaterdag daarop mooi weer is??? Dat weet ik niet. En dit keer wordt het wel een stalvergadering met alleen maar GOED nieuws he, hihi, zodat iedereen kan blijven lachen, hihi!

Ik heb het nog even aan Arjan nagevraagd en hij vond dit ook een goed idee! Hij zegt ook, we moeten gewoon een datum prikken en dan zien we dan wel of het mooi weer is of niet en of de BBQ dan doorgaat of niet. Maar dan gaan we uit van volgende week zaterdag, dus dan wordt de vergadering ook een paar dagen verschoven als niemand hier op tegen is.
Dus ik hoor wel wie het er mee eens zijn of niet!

Oke gezellig joh en dan trakteer ik wel op de drank, vier ik ook een beetje mijn verjaardag (1 sept.) Knipoog

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:47

Anique_Vaandrig schreef:
Lin, ben jij vanavond op stal? ik ga nog even naar Jolly om half 5 en dan ben ik zo tussen 6 en half 7 nog wel even op stal denk ik! Mir doet Yus, dus dan kunnen we nog even overleggen Knipoog

Eeh ik ben vanmiddag op stal want ik ga vanavond sporten. Lukt het misschien ook iets eerder? Ik heb vanmorgen mijn schooltijden gehoord *slik*slik* Ik moet iedere donderdag vanuit mijn werk, van 14.00 tot 22.00 uur naar school Gestoorddus we moeten het idd echt even bespreken hihi...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:52

zoooooooooo dan! hoe laat ben je er vanmiddag? ik ga nu even snel douchen en mijn rooster naar mn werk brengen! dan kom ik daarna wel naar stal!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:00

Anique_Vaandrig schreef:
zoooooooooo dan! hoe laat ben je er vanmiddag? ik ga nu even snel douchen en mijn rooster naar mn werk brengen! dan kom ik daarna wel naar stal!

Ik ben er rond een uur of 4 Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:03

okee, tot zo dan!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:05

Heeey allemaal, ook ik ben weer aanwezig!!
Heb net samen met Yus heerlijk genoten van het zonnetje. Nouja IK heb genoten en Yus was het er iets minder goed mee eens!
Hij was vreselijk stijf en soms niet vooruit te branden...(en soms was ik de rem even kwijt Haha!)

Anique vanaf morgen ben je weer van me af he? hihihi

Een barbekoei klinkt heeeeel goed! Ikke doe mee Vork Zeg maar waar ik voor kan zorgen!

Ireen, pb mij ook eens!! hihi ik wordt nieuwschierig!

Joyce, wat is er met Bartje? Ik ga het wel even lezen in jullie topic denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:07

whahahaha! die mir! ik vond het net zo gezellig dat je er weer was! maaaaaaar nu kan ik yus weer lekker doen Tong uitsteken ik ga de komende dagen voornamelijk de bak in met m, weer lekker opbouwen! tenslotte moet ie binnen nu en een half jaar in de m starten Haha! Tong uitsteken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:08

Anique_Vaandrig schreef:
whahahaha! die mir! ik vond het net zo gezellig dat je er weer was! maaaaaaar nu kan ik yus weer lekker doen Tong uitsteken ik ga de komende dagen voornamelijk de bak in met m, weer lekker opbouwen! tenslotte moet ie binnen nu en een half jaar in de m starten Haha! Tong uitsteken

whahaha nouja zoals hij vandaag liep kom ik niet verder dan b+11 hahaha
Hij liep echt vreselijk hihihi, maarja het komt wel weer. Lekker conditie opbouwen...aaaaaagh arme poonie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:12

whaaa, dat meen je niet Haha! dondersteen Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:24

He ben je nou ineens foetsie? Heb je net een pb gestuurd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:25

bokt deed t net ff niet! wilde mn pb openen maar dat dee ie niet! ga ff kijken!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:28

Nee bij mij viel hij ook weg!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:31

Ik ga ff douchen, het hele huis stinkt naar Yus! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:35

bleeeeeeegh Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:40

Yustin schreef:
Een barbekoei klinkt heeeeel goed! Ikke doe mee Vork Zeg maar waar ik voor kan zorgen!

Arjan kennende hoeven jullie helemaal nergens voor te zorgen, hihi! Want hem kennende vindt hij het stom dat als hij een BBQ geeft, dat jullie dan ook dingen mee moeten nemen. Zo istie! Dus ik denk dat hij zelf aardig wat inkoopt. Het vlees sowieso want dat gaattie waarschijnlijk bij de makro halen.

Yustin schreef:
Ireen, pb mij ook eens!! hihi ik wordt nieuwschierig!

Haha, Mir, jij bent af en toe ook blond he, hihihihi! Ik zal je wel ff PBen!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:50

Serada schreef:
Oke gezellig joh en dan trakteer ik wel op de drank, vier ik ook een beetje mijn verjaardag (1 sept.) Knipoog

Zo hee, ben jij alweer bijna jarig Haha!
We moeten alleen nog even een tijd plannen dan. Als we eerst gaan vergaderen en daarna BBQen. Tegelijkertijd wordt een zooitje denk ik! Dan is niemand met zijn aandacht bij de vergadering, hihi! Dus we moeten op tijd beginnen met vergaderen denk ik! 16.00uur ofzo??? Ik zeg ook maar iets, hihi!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:55

ja en anders wordt het papier ook zo vet met het notuleren