Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Reentjuh schreef:We kunnen ook op een zaterdag een stalvergadering houden en dan daar achteraan meteen een stal BBQ, want die hebben we ook nog tegoed. Alleen zou het wel fijn zijn als het dan mooi weer isEn of het aanstaande zaterdag of die zaterdag daarop mooi weer is??? Dat weet ik niet. En dit keer wordt het wel een stalvergadering met alleen maar GOED nieuws he, hihi, zodat iedereen kan blijven lachen, hihi!

(waarschijnlijk regent het op het moment dat ik op mn fiets stap
)
Anique_Vaandrig schreef:en dat terwijl het zulk mooi weer is(waarschijnlijk regent het op het moment dat ik op mn fiets stap
)
whoei! ben zo benieuwd! vanmiddag nog even het tuig omdoen bij Jolly!
heeft er iemand trouwens enig idee hoe je plak van een bit afkrijgt
JoYcE1982 schreef:He Lin, ik zag dat je in Cambrills op vakantie bent geweest, stond je toevallig op camping cambrills park?? Daar heb ik een aantal jaren geleden gestaan. Leuk plaatsje cambrills, en bijna altijd lekker weer zo rond deze tijd.
Groetjes Joyce
We komen daar nu al vijf jaar maar het is inderdaad een heel leuk plaatsje, verveelt nooit
Reentjuh schreef:Reentjuh schreef:We kunnen ook op een zaterdag een stalvergadering houden en dan daar achteraan meteen een stal BBQ, want die hebben we ook nog tegoed. Alleen zou het wel fijn zijn als het dan mooi weer isEn of het aanstaande zaterdag of die zaterdag daarop mooi weer is??? Dat weet ik niet. En dit keer wordt het wel een stalvergadering met alleen maar GOED nieuws he, hihi, zodat iedereen kan blijven lachen, hihi!
Ik heb het nog even aan Arjan nagevraagd en hij vond dit ook een goed idee! Hij zegt ook, we moeten gewoon een datum prikken en dan zien we dan wel of het mooi weer is of niet en of de BBQ dan doorgaat of niet. Maar dan gaan we uit van volgende week zaterdag, dus dan wordt de vergadering ook een paar dagen verschoven als niemand hier op tegen is.
Dus ik hoor wel wie het er mee eens zijn of niet!
Anique_Vaandrig schreef:Lin, ben jij vanavond op stal? ik ga nog even naar Jolly om half 5 en dan ben ik zo tussen 6 en half 7 nog wel even op stal denk ik! Mir doet Yus, dus dan kunnen we nog even overleggen
dus we moeten het idd echt even bespreken hihi...! Anique_Vaandrig schreef:zoooooooooo dan! hoe laat ben je er vanmiddag? ik ga nu even snel douchen en mijn rooster naar mn werk brengen! dan kom ik daarna wel naar stal!
)
Zeg maar waar ik voor kan zorgen!
ik ga de komende dagen voornamelijk de bak in met m, weer lekker opbouwen! tenslotte moet ie binnen nu en een half jaar in de m starten
Anique_Vaandrig schreef:whahahaha! die mir! ik vond het net zo gezellig dat je er weer was! maaaaaaar nu kan ik yus weer lekker doenik ga de komende dagen voornamelijk de bak in met m, weer lekker opbouwen! tenslotte moet ie binnen nu en een half jaar in de m starten
![]()
dondersteen
Yustin schreef:Een barbekoei klinkt heeeeel goed! Ikke doe meeZeg maar waar ik voor kan zorgen!
Yustin schreef:Ireen, pb mij ook eens!! hihi ik wordt nieuwschierig!
Serada schreef:Oke gezellig joh en dan trakteer ik wel op de drank, vier ik ook een beetje mijn verjaardag (1 sept.)