[/ Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[/

Als je het van Astor's kant kijkt is dat een hele goede keus van Frans..
Voelt toch niet lekker..
fallenangel3 schreef:Hey melissa ik vind het wel een beetje logisch dat Frans jou niet op Astor heeft gezet. Ik bedoel Astor is niet de makkelijkste met wedstrijden, laat staan springwedstrijden. En Frans kent jouw natuurlijk niet (of niet goed dan) en je springt ook bijna nooit. Dus ik begrijp wel dat hij het niet aandurfde. Maar ja, het is natuurlijk wel stinkmodder.
Ik wil ook weer springen!!!! Er zijn al meer dan 6 weken voorbij en we zouden ongeveer om de zes weken springen. Maar ik wil dan wel op Jozele of Roxanne (al heb ik geen flauw idee hoe die springt dus kom ik er waarschijnlijk niet op.) Maar klopt het nou dat Jo niet meer mag springen? Want als dat zo is heb ik mijn laatste kans verneu.kt om op haar te springen... want Nicole had me de laatste keer op Jozele ingedeeld maar omdat ik die week daarvoor zo poedersuiker op der had gereden was ik Jo een beetje zat. Zou het echt jammer vinden als ik niet meer op mijn hertje kon springen!
Met westrijd vind ze het allemaal erg eng enzz en moet er heel erg veel vanuit jezelf komen.. lexlover schreef:
Ik zou als ik jou was.. Als je nooit op Roxanne hebt gesprongen.. niet met Rox gaan..
Ze is ontzettend lastig.. Je moet der echt kennen en dan lukt het miss een beetjee..
Maar zei zelf zit ook nog heel erg in de leer vaze enzz. Dus ik zou overwegen een ander paard te kieze als je nog nooit met der gesprongen hebtMet westrijd vind ze het allemaal erg eng enzz en moet er heel erg veel vanuit jezelf komen..
of misschien heb ik het niet goed opgeschreven.. hmmm... zou ook kunnen maar dat bedoelde ik wel
. Als ik mee zou doen aan een springwedstrijd zou ik het doen op een paardje waar ik vertrouwd mee ben met springen...
mwhaha..
mwhaha 

ik had het ook wel verwacht
de visitee komt zoo dus ik ga weer wegg !
Doegg