Manege Bruin!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:26

Nikki heeft een paar keer heel goed haar best gedaan zondag Er zaten toch een stel krassen op mijn buikflap. Op een plek heeft ze zelfs een hele diepe gemaakt
Ben nu wel heel blij dat ik dat flapje erom had zitten iig. Anders had nikki nu wat krassen op haar buik zitten...En dat vinden ze meestal niet zo gezellig

Otje sprong vandaag fantastisch! Nu moet ik er nog op leren blijven zitten
Ik moest hem een paar keer ietsje dicht rijden op een oxertje. Wat gaat hij dan allemachtig zijn best doen zeg Het was maar 1.15 ofzo, maar het leek wel 1.60 toen ik weer naar beneden moest

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:43

Was ze trouwens fijn te rijden maandag Deedejee?
Of had ze wat spierpijn?

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:39

Oei, vervelend van je springflap. Volgende keer heb ik er zelf 1 als het meezit.... Kan het gerepareerd worden?

Ze was maandag wel stijf maar das te begrijpen. We moesten galloperen over balkjes, maar Nikki dacht doei, gister moest ik over van alles heen springen dus dat doe ik nu ook. Ik heb haar daarom maar een uurtje lekker laten aanklooien, beetje spelen. En gister had ze fijn een vrije dag.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:47

Ja balkjes galloperen was echt een fijne oefening! Vooral aangezien die van mij net nieuw is met het verruimen en verkorten van zijn galop. Heel erg handig hulpmiddeltje

Vandaag heb ik U.K. lekker gelongeerd en zijn we door huisduinen uit gaan stappen. Dat was erg spannend langs de wapperende tasjes om de trailers heen

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:58

DeedeJee schreef:
Oei, vervelend van je springflap. Volgende keer heb ik er zelf 1 als het meezit.... Kan het gerepareerd worden?
Daar is dat ding voor hoor LIever een stel krassen op die flap dan op de buik (de verzameling wordt steeds bonter zo Heb nu ook een gele kras ertussen )

Citaat:
Ze was maandag wel stijf maar das te begrijpen. We moesten galloperen over balkjes, maar Nikki dacht doei, gister moest ik over van alles heen springen dus dat doe ik nu ook. Ik heb haar daarom maar een uurtje lekker laten aanklooien, beetje spelen. En gister had ze fijn een vrije dag.

Lekker, Otje was gister ook vrij

Springen is ook veel leuker dan balkjes draven

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:02

Nu ben ik dus druk zoekende naar een betaalbare springflapsingelding. Ik zag er 1 van HH die niet zo duur is bij piaffe maar daar duurt het altijd zo lang... en IR heeft ze ook in het bruin, maar weet geen prijs. Zal morgen eens bij Nicole informeren.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:13

Ik heb gewoon een goedkope van S&K van Nicole. Heel fijn ding
Heb ook nog een luxe van Chatelaine liggen, maar die heeft maar aan een kant elastiek en gebruik ik dus niet zo vaak. Alleen als ik met twee beesten op concours ben en het zo krap is dat ik er al een klaar moet zetten van tevoren.

En die van HH zijn ook fijn! Alleen als je met martingaal wilt rijden moet je er even een karabijnhaak aanklikken
Zijn wel zo schoon, spuit erover en klaar
(volgens mij hadden ze die in Hippolytushoef ook hangen trouwens )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:14

Niekie schreef:
Vandaag heb ik U.K. lekker gelongeerd en zijn we door huisduinen uit gaan stappen. Dat was erg spannend langs de wapperende tasjes om de trailers heen

Dat zal best wel ja

Otje was vandaag heel dapper, want die vond de sneeuw leuk

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:17

Oh ja, die in Hypo, waar is die winkel, dan rijd ik er morgen es heen. Ben toch vrij...

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:18

Ongelooflijk he, in de Schooten scheen er gewoon sneeuw te liggen, terwijl hier in het dorp niks was. Gekke wereld.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:25

In het dorp, tegenover de kerk
Daar heb ik ze toen zien hangen

Bij mijn paarden lag sneeuw, hier thuis weinig. onderweg wel poedersuiker gehad, maar bij den oever was het bijv. weer helemaal schoon

Hoop wel dat het morgenochtend niet zo slecht is...Moet hier om 6 uur weg en wil niet net zulke glibberpartijen hebben als toen we naar kootwijk gingen...

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:30

Ow ja je gaat naar Dronten! Spannend, veel succes alvast.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:32

Weet je toevallig hoe die winkel heet?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:49

Ik hoef niet zelf te rijden hoormorgen , ga mee als groom

't Kraaiennest ofzo? Ben echt een koe met namen...

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:54

bij mij lag vanochtend ook allemaal sneeuw hoor.

_MelisS

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:39

ik ging vanochtnd op weg naar school onderuit met fiets en al
door de sneeuw
lag helemaal dubbel
en toen kwamen we nog eens te laat ook

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 22:46

ja dat heb ik ook een keer gehad alleen ik ging vlak voor de school onderuit. Toen zat ik nog op gebouw 2 van het nieuwediep en wou ik die bocht inrijden wham daar lag ik iedereen lachen dat was dus minder leuk

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:40

Het Warme Nest

Och en sneeuw... net ook, rij terug van werk, ligt een klein beetje sneeuw...en heel nederland gaat meteen 30 rijden ( serieus, onder de duinen door en mijn voorganger reed 40 )
En gisteren ook, toevallig in een sneeuwbui naar stal, en mensen ook 60 rijden langs het kanaal...

XJuul

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-06 00:25

Ik voel me aangesproken Neeltje

Ik weet nooit hoe hard ik moet rijden en hoe glad het is, ik hoop altijd dat er iemand voor me rijd die dat wel kan inschatten. Ik hou dan altijd de snelheid van mn voorganger aan.

Deedejee, ik heb 2 keer bij piaffe besteld en 2 keer had ik het binnen 2 dagen binnen... wel onder rembours.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 00:39

Hihi, nou ja ik doe op het terrein altijd even een kleine 'goh zou het glad zijn test?" Daar kan ik toch weinig schade aanrichten

En in mijn taxi tijd moest ik om kwart voor 7 's ochtends als in the middle of nowhere zijn, ook als er niet gestrooid was... Dus, toen heb ik wel geleerd te rijden met sneeuw e.d ( zo'n verlengde Mercedes Sprinter wil nog wel eens een eigen mening hebben dan ) dus misschien ben ik daarom ook wel wat dapperder.

Al ga ik niet inhalen met dit weer, je weet het nooit en ga geen anderen in gevaar brengen.

En bij met Piaffe heb ik ook nooit problemen gehad, altijd snel de bestellingen gehad.
En heel misschien kan ik het wel voor je meenemen DeedeJee ( als je dat zou willen ), ga morgenavond naar Meppel. En als ik vrijdag een beetje op tijd terug naar huis kan ( of als ze bijvoorbeeld morgen koopavond hebben) kan ik wel even over De Kuinre rijden.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 01:20

dee, als je heen gaat wil ik wel mee hoor

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:11

Zo net nog even langs Lucje geweest, appels gegeven.
Marit gaat hem rijden en Kim en Melissa die er werken zetten hem buiten, komt helemaaal goed gelukkig, hihi
Nu Bink wegbrengen en morgenvroeg op pad: SKIEEN!!
Zo'n zin in, dat is pas het echte sneeuw werk hihi.
Nou tot next week allemaal.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:18

Mogen Kim en Melissa ook wel voor ons doen he Niekie......

Ik heb m'n springsingel net gekocht. Helaas was bruin niet meer te krijgen, nou ja, dan maar een zwarte. Jammer was dat die mensen nog nooit van Roeckl handschoenen hadden gehoord, was volgens hun DUS een onbekend merk. Zijn toevallig wel mijn favo rijhandschoentjes....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:21

Oh Roeckls zijn zo fijn! Ik wil ook niet anders meer.
Bij Ooteman kan je ze gewoon online bestellen DeedeJee...

En haha Roeckl een onbekend merk * proest *

En ik ga riching Meppel en dan nach Deutschland! Tschüss!!

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 18:24

Ja dat mag idd deetje... alleen ik wou mee