Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ze is heel lief enzo, maarja dat aan de teugel snapt ze denk op 1 of andere manier niet, of ik doe het natuurlijk fout! maar ik blijf proberen!
Niet uitlachen, maar OM je lachen. Er kwamen ineens een heleboel anekdotes de hoek om zetten van voorgaande Hackie-acties, ha ha! Verder ben je wel lief hoor
Shenavallie schreef:@Hackie: was wel een SPANNENDE buitenrit, he!!!! Ha ha, ik pest je maar hoor! We (Saskia, Marjolein en ik) hebben vanochtend even lekker over je zitten lachenNiet uitlachen, maar OM je lachen. Er kwamen ineens een heleboel anekdotes de hoek om zetten van voorgaande Hackie-acties, ha ha! Verder ben je wel lief hoor
Hackie schreef:Shenavallie schreef:@Hackie: was wel een SPANNENDE buitenrit, he!!!! Ha ha, ik pest je maar hoor! We (Saskia, Marjolein en ik) hebben vanochtend even lekker over je zitten lachenNiet uitlachen, maar OM je lachen. Er kwamen ineens een heleboel anekdotes de hoek om zetten van voorgaande Hackie-acties, ha ha! Verder ben je wel lief hoor
![]()
Zoals ?? ownee, PB dat maar even
Shenavallie schreef:@Hackie: was wel een SPANNENDE buitenrit, he!!!! Ha ha, ik pest je maar hoor! We (Saskia, Marjolein en ik) hebben vanochtend even lekker over je zitten lachenNiet uitlachen, maar OM je lachen. Er kwamen ineens een heleboel anekdotes de hoek om zetten van voorgaande Hackie-acties, ha ha! Verder ben je wel lief hoor
De kogels vlogen ons om de oren!
)
Hackie schreef:
Shenavallie schreef:Hackie schreef:
Wrijf het er nog maar eens effies lekker in!
Ik zal aan jullie denken als het sneeuwt onweert en waait!
)