manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:30

Zo Nel, je baby is zich dus al klaar aan het maken voor de bevalling, tsja kunnen ze dan al iets zeggen over hoe lang het nog gaat duren? Of is dat nog niet mogelijk?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:37

Soms wel denk ik, maar bij mij wist ze het niet.
Dus het is afwachten.
Vindt het echt spannend (en stiekem een beetje eng) want het kan elk moment beginnen, maar het kan ook zijn dat het nog een aantal weken duurt.
We zien wel.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:40

Ik snap goed dat je het eng vind, dat vind ik ook het nadeel van kinderen krijgen... op een gegeven moment moeten ze toch echt je buik uit! Hoe is t met Voice en de baby? Kan je m al voelen bewegen?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:47

Nee bij voice heb ik het nog niet gevoeld, maar het gaat super met voice.
Dr hoeven groeien ook zo goed, een voordeel van een drachtige merrie, dat de hoeven en zo sterker worden.
Tja tegen de bevalling zie ik wel erg op, maar probeer er niet te veel aan te denken, want het is toch ook zo dat er wel bijna elke seconden ofzo een vrouw bevalt, dus dan moet ik het ook aan kunnen..... denk ik......

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:53

Tuurlijk Nel! En ze zeggen altijd dat je het zo weer vergeten bent, dus ik hoop dat dat waar is!
You can do it! You go girl!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:56

Ja daarom!
Ben je al bij Annemarie geweest?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 16:06

voicenel schreef:
Ja daarom!
Ben je al bij Annemarie geweest?

Nee, ik wil graag samen met Frans en die heeft het steeds erg druk met werken, maar ik wil wel graag snel gaan!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:04

hoihoi daar ben ik ook weer even. Al die babyverhalen hier Haha!
ik ga morgen kijken of ik bij het natuurmuseum friesland vrijwilligerswerk kan gaan doen op woensdagmiddag. Vet cool, ze hebben voor de jongsten een hele grote draak gemaakt waar je helemaal in kan. Ik ben er helemaal weg van, en nu mag ik daar dan misschien de rondleidingen bij doen...ben benieuwd.
Leuk Bar, dat jij dan meedoet in de caroussel! Dan komen we helemaal natuurlijk Knipoog
En Nel, wij zullen je geestelijk bijstaan hoor, dus het komt helemaal goed!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 18:53

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:20

haha marieke! Je hebt wel gelijk, dan zijn ze helemaal bling bling Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:22

Die peesjes vind ik wel eeeeerrrug fout!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:52

ik vindt ze wel leuk, alleen niet in die kleuren, misschien is zwart met glitters wel beter!

Ja cis, geestelijke ondersteuning heb ik nodig!

Hey Mariekje, alles goed met je?
Je hebt het zeker erg druk omdat je niet zoveel op bokt te zien bent.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:04

Haha, we puffen met je mee op afstand hoor Nel Knipoog
Die bling-bling spullen zijn echt vreselijk! Zou ik nooit kopen! (en jij dus ook niet Kim Clown )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 20:05

Citaat:
Nous mag wel naast mij op de bank zitten hoor Thirz, als ze zich maar wel een beetje inhoudt en niet meteen achter de mannen aan gaat. Ik bedoel: eerst kijken en niet direct aankomen

Niet direct idd Clown Eerst even goed kijken, beoordelen en dan pas aankomen Knipoog
*tenzij je al bezet bent hè Mariekje, dan is t Kijken, kijken en niet aankomen Tong uitsteken

Kim nog lekkr gegeten? Je vent de afwas laten doen? (zijn ze ook nog goed voor die mannen Knipoog hihi)

Phoe, jade had er van mij wel uitgemogen zeg Gestoord "ow, dat was ook egt verdriet!" *perst tranen uit der ogen* Tuuuurlijk joh!
*ze was wel redelijk lief toen der mammie uit t kado kwam, ze kan t dus wel!

Zooo en k ben morgen vrij Lachen lekkr een dagje geen gedoe met die NS-bussen of NS Ja heerlijk *tja relatie zo nu en dan even rust gunnen zei de therapeut Knipoog
En jij suc6 morgen met de reis Kim, hopen dat t gwoon allemaal blijft rijden enzo (misschien rijden de treinen al wel in 1 keer door als je terug moet naar huis! Je weet t niet! *zal wel nie* )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 20:08

humz, dat bling bling is ook niet helemaal mijn ding geloof ik Clown (heb ook geen paard om t aan te hangen maar das een detail!)

[edit]
Citaat:
Thirz zegt:
en je hebt niet eens op mij gereageert bij paardoes: dat danielle dr spleet laat opvullen!!

Dus bij deze Schijnheilig
Wel top! denk dat t beter staat op de foto's zo zonder spleet (hihi, t blijft raar klinken Clown ) maar ik hoop dat ze er zelf ook wel tevree mee is straks. Ze vindt het zelf zo mooi! Zou zonde zijn als het straks net dichtgemetseld is en ze vliegt eruit ofzo... (misschien een stukje kauwgom ertussen als ze een shoot heeft? Vork )

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 20:44

Wat gaan jullie hard zeg! Nog even en we maken meer pagina's per dag dan in t zeeuwentopic Tong uitsteken

Citaat:
tsja kunnen ze dan al iets zeggen over hoe lang het nog gaat duren? Of is dat nog niet mogelijk?

Verloskundige Kimberley in actie Knipoog --> nee dit is niet mogelijk! Je kan wel voelen of de baby al is ingedaald (is dat al het geval Nel? je zei dat ie al klaar lag. Bedoel je met het koppie naar beneden of is ie al t bekken ingedaald? want dan duurt het niet lang meer hoor!) en de verloskundige kan ook een inwendig onderzoek doen. Hiermee kan ze wel te weten komen of het kind er binnen 3 dagen is Knipoog Alleen doen ze deze onderzoeken (gelukkig!) niet standaard.

Citaat:
Die bling-bling spullen zijn echt vreselijk! Zou ik nooit kopen! (en jij dus ook niet Kim Clown )

Is dat een dreigement? Nors opkijken ik troost je, ik vind ze ook oerlelijk!

@ Bianz: ik heb marjan nog niet gesproken helaas! Nog geen tijd voor gehad eigenlijk. Ben dr nummer ook kwijt Nagelbijten / Gniffelen Ik zal het wel even aan mn schoonmoeder vragen, die heeft haar nummer ook. Lukt het klussen een beetje? ben je t al beu? Pff zou er niet meer aan moeten denken om weer te klussen! Die periode heb ik gelukkig al gehad!

Citaat:
Kim nog lekkr gegeten? Je vent de afwas laten doen? (zijn ze ook nog goed voor die mannen Knipoog hihi)

We hebben een vaatwasser, hij komt er weer gemakkelijk vanaf Vork We hebben heerlijke worteltjes op Misselijk Maar van de week ging hij koken zei tie, nou ben benieuwd!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 20:54

whaha, zorg maar dat hij op tijd begint met koken dan Tong uitsteken als t tegen valt kan je nog even snel óf zelf wat eetbaars koken of ff langs de friet boer rijden Knipoog
Tja, nou iemand hebben om de vaatwasser in te ruimen is ook nie verkeerd tog? Altijd handig! (Ach hij is vandaag ook al chauffeur geweest hè, je kan ook niet té veel verlangen van ze)
*enne t zeeuwentopic inhalen zit er nie in hoor Kim, wees maar niet bang. Die zijn vandaag begonnen aan deel nr 12. Klinkt behoorlijk on-inhaalbaar Clown Wij zitten nl nog braaf op 163 van topic 1 Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:53

ow trouwens Kim:
Citaat:
4. U huurt een fietskluis per jaar. De huur bedraagt 93 euro*. U betaalt dit bedrag vooruit en eenmalig een borg van 40 euro*.
Wilt u slechts een aantal maanden huren dan wordt het maandtarief van 11 euro* in rekening gebracht. Zodra u de huur stopzet ontvangt u de teveel betaalde huur retour (93 euro* minus het aantal maanden, dat u een fietskluis heeft gehuurd, maal 11 euro*).
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1115717607818&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&p=1115717607818&lang=nl&c=Page

en ik zie nog niets staan over Vlissingen-Kapelle Biezelingen. Hopen dat die mensen die je hoorde in de trein gwoon wat grappigs verzonnen hebben! Vork *hoopt* Anders is onze relatie onherstelbaar beschadigd denk ik...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:09

Kim: 2 weken terug was ie al een stukje ingedaald zei ze, maar sinds dat ik vorige week zaterdag weeën heb gehad, zei ze dat dat indalings weeën waren en nu was ie helemaal ingedaald, dus vandaar dat ie er klaar voor lag....
Maar tips zijn altijd welkom.

Anne: ik bromde trouwens vanmorgen nog langs jou met mn brompony, maar ik dacht ik rij maar door, want je wordt niet altijd herkent op de scooter, dus dan vindt ik het zo gek als ik ga zwaaien naar je.
Maar dat was bij het tunneltje rond 10 over 11.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 10:39

haha tog! hihi, je was al voorbij en toen dacht ik dat ik jou herkende, maar dat leek me zo sterk Lachen Dus ook ik heb maar niets gezegd Tong uitsteken (en daarbij waaide t nog best hard, en was jij ook best snel weer doorgereden op je brombrom.)
Jij sloeg toen na t tunneltje meteen rechts dat fietspad weer in?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 12:20

haha Nel durft al niet meer te zwaaien omdat ze toch niet herkend wordt :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 12:30

ja en ik bijt hè Knipoog
nee maar idd, volgende keer gwoon zwaaien hoor Nel Haha! Als er naar me gezwaaid wordt, zwaai ik gwoon braaf terug Lachen *om vervolgens eens te bedenken wie t nou was Clown

Maar ik had je dus wel herkend op de scooter! Ja

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 12:33

Ja ik ging meteen rechts daarna.
Oke de volgende keer zwaai ik gewoon.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:26

We kunnen ook gewoon van die grote bordjes op ons voorhoofd plakken, dan herkennen we elkaar meteen Clown (en de rest vind ons dan raar, maar dat geeft niet!)

He Cis, je profiel is al leuk geworden hoor Lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:32

Stiekemerd, haha je zit te kijken. Nu is ie af denk ik.
Moet alleen nog wat foto's van de computer thuis halen.
Nu ga ik gauw weg want heb zo een afspraak!