Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
voicenel schreef:Ja daarom!
Ben je al bij Annemarie geweest?

) Citaat:Nous mag wel naast mij op de bank zitten hoor Thirz, als ze zich maar wel een beetje inhoudt en niet meteen achter de mannen aan gaat. Ik bedoel: eerst kijken en niet direct aankomen
Eerst even goed kijken, beoordelen en dan pas aankomen

hihi)
"ow, dat was ook egt verdriet!" *perst tranen uit der ogen* Tuuuurlijk joh!
lekkr een dagje geen gedoe met die NS-bussen of NS
heerlijk *tja relatie zo nu en dan even rust gunnen zei de therapeut
(heb ook geen paard om t aan te hangen maar das een detail!)Citaat:Thirz zegt:
en je hebt niet eens op mij gereageert bij paardoes: dat danielle dr spleet laat opvullen!!

) maar ik hoop dat ze er zelf ook wel tevree mee is straks. Ze vindt het zelf zo mooi! Zou zonde zijn als het straks net dichtgemetseld is en ze vliegt eruit ofzo... (misschien een stukje kauwgom ertussen als ze een shoot heeft?
) 
Citaat:tsja kunnen ze dan al iets zeggen over hoe lang het nog gaat duren? Of is dat nog niet mogelijk?
--> nee dit is niet mogelijk! Je kan wel voelen of de baby al is ingedaald (is dat al het geval Nel? je zei dat ie al klaar lag. Bedoel je met het koppie naar beneden of is ie al t bekken ingedaald? want dan duurt het niet lang meer hoor!) en de verloskundige kan ook een inwendig onderzoek doen. Hiermee kan ze wel te weten komen of het kind er binnen 3 dagen is
Alleen doen ze deze onderzoeken (gelukkig!) niet standaard.Citaat:Die bling-bling spullen zijn echt vreselijk! Zou ik nooit kopen! (en jij dus ook niet Kim)
ik troost je, ik vind ze ook oerlelijk!
Ik zal het wel even aan mn schoonmoeder vragen, die heeft haar nummer ook. Lukt het klussen een beetje? ben je t al beu? Pff zou er niet meer aan moeten denken om weer te klussen! Die periode heb ik gelukkig al gehad!Citaat:Kim nog lekkr gegeten? Je vent de afwas laten doen? (zijn ze ook nog goed voor die mannenhihi)
We hebben heerlijke worteltjes op
Maar van de week ging hij koken zei tie, nou ben benieuwd!
als t tegen valt kan je nog even snel óf zelf wat eetbaars koken of ff langs de friet boer rijden 
Wij zitten nl nog braaf op 163 van topic 1
Citaat:4. U huurt een fietskluis per jaar. De huur bedraagt 93 euro*. U betaalt dit bedrag vooruit en eenmalig een borg van 40 euro*.
Wilt u slechts een aantal maanden huren dan wordt het maandtarief van 11 euro* in rekening gebracht. Zodra u de huur stopzet ontvangt u de teveel betaalde huur retour (93 euro* minus het aantal maanden, dat u een fietskluis heeft gehuurd, maal 11 euro*).
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1115717607818&pagename=www.ns.nl%2FPage%2FArtikelPage_www.ns.nl&p=1115717607818&lang=nl&c=Page
*hoopt* Anders is onze relatie onherstelbaar beschadigd denk ik...
Dus ook ik heb maar niets gezegd
(en daarbij waaide t nog best hard, en was jij ook best snel weer doorgereden op je brombrom.)
Als er naar me gezwaaid wordt, zwaai ik gwoon braaf terug
*om vervolgens eens te bedenken wie t nou was
(en de rest vind ons dan raar, maar dat geeft niet!)